Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee. Mijn neef is dyslectisch, die schrijft wel eens wat letters verkeerd om. Maar die maakt geen onsamenhangende, rammelende zinnen die in de verste verte nergens op slaan. Dyslectie maakt je nog geen analfabeet. 'Dyslexie' wordt echt veel te vaak gebruikt als excuus voor 'ik ben te lui/dom om normaal te schrijven'.Dat hoeft niet te betekenen dat ze dom is, kan ook dyslectisch zijn.
Ik hou me ver van Facebook. Ongetwijfeld heeft het een gemene deler met andere plaatsen op het wereldwijde web waar nieuws en commentaren gedeeld worden. Veel plat taalgebruik door mensen die veelvuldig schelden en weinig inhoudelijks weten toe te voegen.Eh, dat wil niks zeggen over afkomst, dat betekent gewoon dat ze oerdom is. Wel eens de facebook comments onder een nieuwsartikel gelezen? Duizenden Nederlanders die niet weten hoe ze de meest eenvoudige woorden moeten spellen.
Dit kan een vorm van dyslexie zijn:Dat hoeft niet te betekenen dat ze dom is, kan ook dyslectisch zijn.
Een beroemd iemand die het had, was John Lennon. Volgens een artikel kwam hij met de meest gekke dingen op de proppen.Met een beetje champoo en al dat zaad zal ze ongetwijfeld een prachtige kullenbos haar krijgen
Dat is nu al begrijpelijker en beter geschreven dan 90% van wat de invasie aan Vlamingen in hun fonetisch geschreven dialect op dit Nederlandse forum neerkwakt.Dan valt Google translate vaak wel mee. Geschreven door door een geboren en getogen Vlaamse:
Bij mij zijn getrouwde mannen en oudere mannen zeker welkom zeker 80 procent is getrouwd..ik snap het wel achter een tijdje word het een dagelijkse sleur, druk net werken..kids...huishouden...
Dus een uurtje relaxen en je kan er weer tegen.alles wat er gezegd word blijft tussen onsik ben openmind dus sta voor alles open bv je bent een man en verkleed als vrouw gebeurd gebeurd veel het enige is respect hebben voor elkaar.hopelijk tot snel stuur sms of watsapp berichtje ook jonge mannen zijn welkom uiteraard.
Gebeurt dat dan in de pauze ruimte of tussen de kratten bier? En mag je de dame zelf kiezen?Als je goedkoop wil neuken ...
Geen vluchertjes
Hallo lekker mannen zal ik bennen sprijd dar je mijn lekker zoet nat kutje kan verwenennen vinger lik mijn lekker neuk mijn kutje lekker diep pak mijn lekker borsten zo als u zal willen en laat mijn je lul lekker genieten zo als u zal willen dat het moet
Laat ons sammen helle maal los gaan
Ik hecht veel belang aan medeplichtigheid, voor mij moet een ontmoeting gebaseerd zijn op uitdagingen, sensualiteit en ontdekking Ik hecht veel belang aan medeplichtigheid, voor mij moet een ontmoeting gebaseerd zijn op uitdagingen, sensualiteit en wederzijdse ontdekking. Ik neem het verborgen nummer niet. Ik geef de voorkeur aan SMS en WhatsApp
Ik ben benieuwt welke dames bij huize Sandra het fijnst lekkerst en het best zijn .want dit huis is ook super leuk ,altijd vriendelijke ontvangst aan de deur .en leuke dames maar ik ken ze niet allemaal ,en ik krijg hierdoor misschien leuke tips
Hopelijk is ze niet in de war met de belofte die sommige mannen verwachten te krijgen als ze zichzelf in naam van een opperwezen naar de andere wereld helpen.,ik ben een lekkere spaanse vrouw 47 jr. heb een mooie D-cup en zo weet ik jou helemaal naar de 72 hemel te brengen
Toch maar even de hele tekst gekopieerd. Te mooi om kwijt te raken als de ad off-line is:Sexy Latina Very horny
Hallo lieverd, ik ben Safira, ik ben in jouw stad arrigogen, ik hou van vieze feestjes, we kunnen een paar potijen drinken zonder te haasten en ik doe wat goddelijke...www.kinky.nl
Ook zo'n dom blondje
Doe maar niet. Ik zal hem nog nodig hebben.ik kan al je pik doorslikken
Met komma nog leukerVANESA SEXY ONGESCHOREN, NATUURLIJK KUT VOOR JOU