ik vind het eerlijk gezegd geen rare gedachten, dat je je een soort van "vies " voelt, na het bezoek aan een prostituee,Je hebt er hier toch bij met rare gedachten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik vind het eerlijk gezegd geen rare gedachten, dat je je een soort van "vies " voelt, na het bezoek aan een prostituee,Je hebt er hier toch bij met rare gedachten
Dan vraag ik me af waarom je het doet als je daarna dat gevoel hebt ligt het aan mij mss dat het niet doordringtik vind het eerlijk gezegd geen rare gedachten, dat je je een soort van "vies " voelt, na het bezoek aan een prostituee,
Waarschijnlijk is dat iets wat in je onderbewuste zit, en dat je toch een soort neer kijkt op een dvp. Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen.Dan vraag ik me af waarom je het doet als je daarna dat gevoel hebt ligt het aan mij mss dat het niet doordringt
Mss maar als je dat voor hebt kan je het beter niet doen tochWaarschijnlijk is dat iets wat in je onderbewuste zit, en dat je toch een soort neer kijkt op een dvp. Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen.
Er is immers ook geen 'manreviews'-forum, iets wat wel begrijpelijk is in vraag/aanbod. Eerder had ik ook zo'n gevoel...Waarschijnlijk is dat iets wat in je onderbewuste zit, en dat je toch een soort neer kijkt op een dvp. Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen.
ik zei niet dat ik dat zelf had, maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen dat hebben.Mss maar als je dat voor hebt kan je het beter niet doen toch
Ik kan me daar ook iets bij voorstellen maar dan zou ik er gewoon niet aan beginnenik zei niet dat ik dat zelf had, maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen dat hebben.
Waarschijnlijk weegt de noodzaak om je zak te kloppen zwaarder dan dat je je "vies" voelt.Ik kan me daar ook iets bij voorstellen maar dan zou ik er gewoon niet aan beginnen
Als we het zo 'vies' zouden vinden zouden we er niet aan beginnen en zou een dvp ook 'overbodig' zijn. Dus ik denk dat we de eerste keer/keren allemaal toch een drempel over gaan.Ik kan me daar ook iets bij voorstellen maar dan zou ik er gewoon niet aan beginnen
Ik zou het niet weten, ik heb daar geen last van dat ik me vies voel na een bezoekje aan een dameWaarschijnlijk weegt de noodzaak om je zak te kloppen zwaarder dan dat je je "vies" voelt.
meestal voel ik mij ook niet vies na een bezoekje. Maar ik ga wel altijd thuis nadien onder de douche en doe schone kleding aan.Ik zou het niet weten, ik heb daar geen last van dat ik me vies voel na een bezoekje aan een dame
Daar is niets mee om na een bezoekje te douchenmeestal voel ik mij ook niet vies na een bezoekje. Maar ik ga wel altijd thuis nadien onder de douche en doe schone kleding aan.
Ik douch ook altijd na dat ik bij een dvp geweest ben of een dvp bij mij dat is niet om dat ik mij vies voel de meeste dvp´s douchen ook na elke date mss kan je samen douchen dat kan ook leuk zijnmeestal voel ik mij ook niet vies na een bezoekje. Maar ik ga wel altijd thuis nadien onder de douche en doe schone kleding aan.
Ik douch ook altijd na dat ik bij een dvp geweest ben of een dvp bij mij dat is niet om dat ik mij vies voel de meeste dvp´s douchen ook na elke date mss
Ik heb bijna altijd geluk gehad dat ik heel propere gehad die in het begin en einde douchen of die vooraf zelfs hun tanden poetsen en achter af apart douchen maar dat je haar ziet uit gebreid douchen haar lichaam en haar inteme delen goed wasteIk heb vaak genoeg meegemaakt en gezien dat het broekje en bh zo weer aan ging hoor. Gatverdamme
Zulke types zien mij ook never nooit meer terug
Lijkt me ook ongezond al die ophoping van glijmiddel. Wel lachen voor de wandelbroeder die zo'n dame extra betaalt om te beffen
Was je werkelijk je schoenen? Doe je dit ook na andere gelegenheden en waarom gooi je je sokken weg. Die kun je toch ook gewoon wassen. Waar ben je panisch voor?Ik heb ook speciale wandelkleding en schoenen die ik na iedere date was op 40-60 graden
Sokken gooi ik daarna altijd weg
Ik ben daar heel panisch in.
Zo gaat het normaal als je iemand ontmoet ja. Maar het omgekeerde is ook leuk kan ik je zeggen. Je ontmoet een dvp en je hebt heel snel sex. Het voelt goed en daarna zit je ineens de hele avond samen wijn te drinken en te praten. Leuke ervaring.Ik denk dat dat misschien voor sommige dvp's ook zo moet zijn. Dat zij het toch ook fijner zouden kunnen vinden als ze de persoon al gewoon eens ontmoet zouden hebben. Gelachen, een glaasje wijn gehad, gesprekken hebben gehad. Eigenlijk zoals dat normaal gesproken tussen mensen gaat.
Ja mijn schoenen was ik ook, wel op lagere temperatuur.Was je werkelijk je schoenen? Doe je dit ook na andere gelegenheden en waarom gooi je je sokken weg. Die kun je toch ook gewoon wassen. Waar ben je panisch voor?