Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNa er wat over nagedacht te hebben, is het denk ik een samenloop van omstandigheden.Op wat voor manier niet ok? Geen opwinding, of voelde het nep, of knaagde het dat het "maar" een service was ondanks dat zij verder top is?
Ik heb een periode gehad waarin het wandelen me totaal niet meer trok, omdat ik meer zocht dan wat het is. Uiteindelijk dat "meer" niet weten te krijgen (de echte liefdesconnectie), dus me toch maar wederom gewend tot de betaalde "liefde".
Kan me dus goed indenken dat het helemaal niet meer is wat het ooit voor je was. Er misschien compleet op uitgekeken bent.
Goed dat je dat onderkend en onderzoekt in plaats van het te forceren om weer leuk te vinden. Benieuwd wat de uitkomst gaat zijn voor je.
ik denk niet dat bepaalde dames niet willen zoenen vanwege dat ze bang zijn, dat een klant verliefd kan worden, maar eerder dat ze dat te intiem vinden en dat uitsluitend doen met hun eigen partner, hoe raar dat misschien ook klinkt.Intimiteit bij een dvp? Hoe definieer je dat? En dat leuke meisje in dat privehuis zal niet zoenen omdat ze dan bang is dat klanten verliefd op haar worden of daar voor gewaarschuwd is. Daar zou je blij om kunnen zijn want dan gaat je dat niet gebeuren. Ik heb toen ik nog heel veel wandelde ook slechte ervaringen gehad. Dat probeer ik nu zoveel mogelijk te vermijden.
Dat ook maar zeker die niet willen zoenen vanwege dat eventuele verliefd worden. Zitten ze niet op te wachten of slechte ervaringen met verliefde klanten. Stalken bv.ik denk niet dat bepaalde dames niet willen zoenen vanwege dat ze bang zijn, dat een klant verliefd kan worden, maar eerder dat ze dat te intiem vinden en dat uitsluitend doen met hun eigen partner, hoe raar dat misschien ook klinkt.
Klopt sommige dvp's doen daar niet aan omdat ze dat te intiem vinden. Al moet ik zeggen dat als een dvp een knappe jonge vent als klant krijgt daar ook geen nee tegen zegt, dus aantrekkingskracht speelt ook een grote rol bij dvp's.ik denk niet dat bepaalde dames niet willen zoen vanwege dat ze bang zijn dat een klant verliefd kan worden, maar eerder dat ze dat te intiem vinden en dat uitsluitend doen met hun eigen partner, hoe raar dat misschien ook klinkt.
Ik ben in 11 jaar wandelen nog nooit verliefd geworden op een dvp. Of je op iemand verliefd wordt hangt ook niet af van of je ermee zoent. Ik ben zo vaak verliefd geweest op iemand maar daar heb ik nooit mee gezoend of ook maar aan gezeten. Een beetje vreemde redenering.Intimiteit bij een dvp? Hoe definieer je dat? En dat leuke meisje in dat privehuis zal niet zoenen omdat ze dan bang is dat klanten verliefd op haar worden of daar voor gewaarschuwd is. Daar zou je blij om kunnen zijn want dan gaat je dat niet gebeuren. Ik heb toen ik nog heel veel wandelde ook slechte ervaringen gehad. Dat probeer ik nu zoveel mogelijk te vermijden.
Dat zal voor iedereen anders zijn.Intimiteit bij een dvp? Hoe definieer je dat?
daar heb je zeker wel een punt, toen ik nog een stuk jonger was waren er idd veel meer dames die zoenden, nu ik richting de 60 ga komt het nog maar zelden voor dat de dames spontaan beginnen met zoenen. Nooit eerder over nagedacht, het zal wel een drempel zijn voor een dame van 25 om een oude vent te zoenen. (en dat kan ik me wel voorstellen)Klopt sommige dvp's doen daar niet aan omdat ze dat te intiem vinden. Al moet ik zeggen dat als een dvp een knappe jonge vent als klant krijgt daar ook geen nee tegen zegt, dus aantrekkingskracht speelt ook een grote rol bij dvp's.
Precies zo!daar heb je zeker wel een punt, toen ik nog een stuk jonger was waren er idd veel meer dames die zoenden, nu ik richting de 60 ga komt het nog maar zelden voor dat de dames spontaan beginnen met zoenen. Nooit eerder over nagedacht, het zal wel een drempel zijn voor een dame van 25 om een oude vent te zoenen. (en dat kan ik me wel voorstellen)
Ja! Bij mij kost het alvast meer!Valt dus nog mee
Het is wel werk...Precies zo!
Dus... naarmate je ouder word... moet je eigenlijk meer respect hebben voor die (jonge) dames die oprechte inzet tonen om jou een (erg) leuke tijd te bezorgen!
Respect voor iemand die z'n taak met inzet en passie doet dus...Het is wel werk...
Bij mij ook net hetzelfdeJa! Bij mij kost het alvast meer!
Maar... helemaal z'n geld waard!
Inderdaad. Ik heb het ook maar gaandeweg moeten beseffen dat dames blijkbaar veel minder moeite hebben om geneukt te worden dan ge(tong)zoend.ik denk niet dat bepaalde dames niet willen zoenen vanwege dat ze bang zijn, dat een klant verliefd kan worden, maar eerder dat ze dat te intiem vinden en dat uitsluitend doen met hun eigen partner, hoe raar dat misschien ook klinkt.