Zo wordt het dus al wel snel een 'self-fulfilling prophecy'!Ik begrijp je @Gelderlander3007
Mij ziet geen enkele vrouw staan, ook de niet zo leuke. Als ik seks wil en voor een stuk een liefdevol gevoel wil beleven, ben ik aangewezen op betalende dates.
Ik voel me het best in één bepaald privéhuis. Er is daar wel een wisselend verloop van dames. Deze dames zijn vooral latina's uit pakweg de Dominicaanse Republiek. Mijn voorkeur ligt bij hen. Ik betaal er ook 'slechts' 50 euro voor een half uurtje. In andere privéhuizen of bij de ramen was het toch telkens veel minder qua service, ook al betaalde ik er vaak toch meer.
Het blijft natuurlijk verloren geld. Mannen die graag gezien worden door de vrouwen, moeten hier niet voor betalen en krijgen eerder gratis seks aangeboden, al dan niet met 'friends with benefits'.
Je zelfbeeld is niet al te best... dus ga je naar 'goedkope hoeren' (sorry voor de uitdrukking) waardoor je eigenwaarde eigenlijk nog een verdere deuk krijgt...
Spendeer eens wat tijd en moeite... en vind een écht leuke DVP die je de tijd van je leven bezorgd! Werkt wonderen hoor!
Laatst bewerkt: