Krijg er altijd dorst van. 9 van de 10x na afloop richting terras om nog wat speciaalbiertjes weg te tikken. Love it!Ik heb altijd een honger gevoel na een date dus ik rijd altijd naar de meest dichtstbijzijnde kebab tent.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKrijg er altijd dorst van. 9 van de 10x na afloop richting terras om nog wat speciaalbiertjes weg te tikken. Love it!Ik heb altijd een honger gevoel na een date dus ik rijd altijd naar de meest dichtstbijzijnde kebab tent.
Krijg er altijd dorst van. 9 van de 10x na afloop richting terras om nog wat speciaalbiertjes weg te tikken. Love it!
meestal eet ik voordat ik een dame bezoekt, want immers, een lege maag wipt niet graag.Ik heb altijd een honger gevoel na een date dus ik rijd altijd naar de meest dichtstbijzijnde kebab tent.
Dat vooraf de geilheid heerst, is een feit. Anders ga ik niet naar de meisjes van plezier.Ben benieuwd hoe jullie je doorgaans voelen na een bezoek te hebben gebracht aan een dvp. Ik heb doorgaans spijt. Voor het bezoek heerst de geilheid natuurlijk. Na het bezoek komt het rationele en vind ik het zonde van mijn geld en tijd.
Mijn 'avontuurtjes' zijn in regel altijd vooraf geplande afspraken. Vaak dagen (of soms zelfs enkele weken) op voorhand. Dit zijn dan ook afspraken van minstens een uur, en bij m'n favoriete dames minstens twee uur... en soms ook (veel) langer.Ben benieuwd hoe jullie je doorgaans voelen na een bezoek te hebben gebracht aan een dvp. Ik heb doorgaans spijt. Voor het bezoek heerst de geilheid natuurlijk. Na het bezoek komt het rationele en vind ik het zonde van mijn geld en tijd.
Ik herken me hier volledig inMijn 'avontuurtjes' zijn in regel altijd vooraf geplande afspraken. Vaak dagen (of soms zelfs enkele weken) op voorhand. Dit zijn dan ook afspraken van minstens een uur, en bij m'n favoriete dames minstens twee uur... en soms ook (veel) langer.
Bij een nieuwe dame neem ik altijd vooraf contact (mail/WhatsApp/haar website) om mezelf even voor te stellen, wie ik ben, wat m'n verwachtingen zijn... en waarom ik haar profiel zo boeiend vind. Bij een positieve feedback plan ik dan onze eerste afspraak. Iets meer werk, dat zeker. Maar... in ieder geval veel minder 'hit-and-miss'! En... ook zoveel leuker! Je kan je je al een beetje verlekkeren op wat komen gaat.
Ook de hele voorbereiding hoort al een beetje bij het voorspel. Misschien nog een keertje naar de kapper, pik & ballen scheren, nagels netjes kort, baard scheren & aftershave op, nog snel douchen en tanden poetsen... klaar voor het feestje!
M'n ervaringen zijn dan ook overwegend (zeer) positief! Ook bij 'eerste ontmoetingen'. Je krijgt tenslotte maar 1 kans om een goede eerste indruk te maken. En blijkbaar zijn er maar weinig mannen die echt de moeite nemen... Dus, vaker dan niet is het meteen 'feest in bed'. Geweldig!
Na afloop van de date ga ik dan ook meestal met grote voldoening weer naar huis. 'Wat hebben we samen weer een heerlijke tijd mogen beleven"!' Bij thuiskomst dan ook nog een snel bedankje naar de dame toe... En ook de volgende ochtend: 'Man, wat voel ik me goed! Zalig!
Dus, ja... het is geen goedkope hobby. Maar kwaliteit boven kwantiteit dus... en ik krijg zeker waar voor m'n geld! Dus... tijd en geld goed besteed! Love it!
Dat heb ik vrijwel altijd. Vind het heerlijk om na afloop in elkaar verstrengeld te liggen en zou dan graag zo in slaap met haar willen vallen, maar dan gaat die vermaledijde bel en spat de droom uit elkaar. Twee keer een zacht knorrende dame naast me gehad die echt even weg was en dat is echt post seks bliss. Maar ja, om echt te blijven slapen is wel erg prijzig.... jammer dat de date al gedaan is ...
Slapen is geen 'werk' he.Dat heb ik vrijwel altijd. Vind het heerlijk om na afloop in elkaar verstrengeld te liggen en zou dan graag zo in slaap met haar willen vallen, maar dan gaat die vermaledijde bel en spat de droom uit elkaar. Twee keer een zacht knorrende dame naast me gehad die echt even weg was en dat is echt post seks bliss. Maar ja, om echt te blijven slapen is wel erg prijzig.
Weet ik, maar da's het punt niet.Slapen is geen 'werk' he.
Naar de raambuurt is echt een avondje uit, rondlopen , kijken, wat drinken, praatje maken, en gebeurt eens wat onverwachts Je bezoekt een dame, 20 of 40 minuten, en later nog eens. Het is in ieder geval niet saai.Priveontvangst is inderdaad de meest saaie manier
Sowieso vind ik de sfeer in raambuurten heerlijk. Soort kerstgevoel maar dan voor volwassenen
Waarom voel je je viesIk kan me behoorlijk vies en naar voelen na een bezoek. Dat resulteert dan vaak in meerdere keren daarna douchen en het maar zo gauw mogelijk proberen te vergeten.
Dan vrees ik dat dit echt niks voor jou is, als je ervoor moet betalen dan moet je er juist van kunnen genieten en ook nagenieten, juist daarom bezoek ik dvp's !Ik kan me behoorlijk vies en naar voelen na een bezoek. Dat resulteert dan vaak in meerdere keren daarna douchen en het maar zo gauw mogelijk proberen te vergeten.
Ik blijf me verbazen over sommige mensenIk kan me behoorlijk vies en naar voelen na een bezoek. Dat resulteert dan vaak in meerdere keren daarna douchen en het maar zo gauw mogelijk proberen te vergeten.
Vaak wint de geilheid het van het verstand@Jan Sins
Wow, echt? En wat brengt je dan toch om te wandelen als je weet dat je je daarna zo vies voelt?
Zo hoort het ook! Geniet ervan!Mijn laatste pakweg zes bezoeken waren allemaal dikke voldoendes, met nog een à twee uitschieters naar boven. Heerlijk op een roze wolk met de trein huiswaarts, nog even een pitstop onderweg om wat speciaalbiertjes weg te tikken en zelfs de dagen erna nog lekker op mijn wolk!