Zaterdagavond eens een toerke gaan doen in the glass alley en aanverwanten. Amai, Aarschotstraat toestanden waren het daar! Ik hoorde dat het ambras zou worden toen ik toekwam. Dus eerst een ommetje gemaakt naar rue Belgrado. Ten einde de marginaliteit te ontlopen. Redelijk achteraan het pand van bar cupido, achter het venster met groene licht, zat een jonge volslanke Latina. Ook geen alledaagse gebeurtenis! De verleiding was groot. Maar wou toch eerst mijn geluk eens beproeven in het glazen schepenvijverken. De combies en ziekenwagens stonden nog vollop lichtshow te geven toen ik toekwam. Helaas meer lichtshow dan aan de vensters. Want het moet er nogal aan toegegaan zijn ondertussen. De dames hadden ondertussen toegang tot elkaar gezocht. En de sfeer was er ook maar naar. Een bezopen marginaal zorgde even voor nog meer heisa. Mijn goesting was toch even over. Iets gaan halen in de nachtwinkel dan maar, in afwachting. Eens terug, een mooi volslank poppetje gespot in bar Vogue 4. Ze had een mini of Micky Mouse op een van haar billen getatoeëerd. En meer nog, geen goesting. Wat doe je dan hier op een zaterdagavond als een dame van plezier?! Soit, bar Vogue 3 en 4 is de laatste tijd het toegangsoord voor rare maar mooie gevallen. Toegegeven, er resideren ook normale plichtsbewuste dvp'd, alginder. Wederom, de appetijt voor het vrouwenvlees was voorbij. Mijn geluk dan maar eens beproeven sanderendaags, tijdens de dag uren. Voor het vervolg: zie mijn recensie bij dvp Jessy.