Algemeen Gent en Oostende stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft denise, glazen straatje 3L hier al een topic ? Ik kan het niet direct terugvinden, maar vermoed dat ze hier wel al besproken is. Als ik het goed begreep net een maandje terug na 4 jaar afwezig te zijn. Klein petite 25-30, 160cm. Half spaans , roemeens,... werkt onregelmatig in de avond. En op wisselende kamers.

Schepenvijverstraat 19 L , langharige blonde schoonheid, iemand die weet hoe haar naam is, en of hier reeds een recensie over is?
Na twee kleer vragen had ik haar naam nog niet begrepen.
Larrisa 20-25 blond heel skinny 160cm A cupje heel klein mager geen kont thigh gap ? Moet de review nog schrijven maar dit was begin oktober. Misschien is zij het ? Standaard ervaring wel correct.

Heeft denise, glazen straatje 3L hier al een topic ? Ik kan het niet direct terugvinden, maar vermoed dat ze hier wel al besproken is. Als ik het goed begreep net een maandje terug na 4 jaar afwezig te zijn. Klein petite 25-30, 160cm. Half spaans , roemeens,... werkt onregelmatig in de avond. En op wisselende kamers
Weet niet of het over dezelfde Denise gaat of vroeger in het glazen straatje zat.
Staat nu momenteel op redlights en zit in motel e 40 te wetteren.
Misschien komt ze opnieuw af en toe werken in Gent?
Hoop het alvast want Denise is bloedmooi en altijd al de knapste geweest waar ik bij ben geweest.

Weet niet of het over dezelfde Denise gaat of vroeger in het glazen straatje zat.
Staat nu momenteel op redlights en zit in motel e 40 te wetteren.
Misschien komt ze opnieuw af en toe werken in Gent?
Hoop het alvast want Denise is bloedmooi en altijd al de knapste geweest waar ik bij ben geweest.
Ben benieuwd. Laat het dan graag weten !

Wie heeft er nog een aanrader?
Wensen:
GFE
Volop tongzoenen
Natuurlijk borsten ( B of C )
Ik ben ook een fan van mooie benen in zwarte panty's.
Ik heb dit ooit eens vooraf afgesproken met een DVP en die had zwarte naadloze panty's aan die ze lekker aanhield tijdens het beffen.
Heerlijk gewoon.
Zou dit te vinden zijn aan de ramen te Gent overdag?

Ik heb er al een ervaring mee 😉
Ok thanks, de title van de recensie is dus niet up to date. Ze is dus verhuisd naar 23r. Kan dit aangepast worden?

Laatst bewerkt:
Zaterdagavond eens een toerke gaan doen in the glass alley en aanverwanten. Amai, Aarschotstraat toestanden waren het daar! Ik hoorde dat het ambras zou worden toen ik toekwam. Dus eerst een ommetje gemaakt naar rue Belgrado. Ten einde de marginaliteit te ontlopen. Redelijk achteraan het pand van bar cupido, achter het venster met groene licht, zat een jonge volslanke Latina. Ook geen alledaagse gebeurtenis! De verleiding was groot. Maar wou toch eerst mijn geluk eens beproeven in het glazen schepenvijverken. De combies en ziekenwagens stonden nog vollop lichtshow te geven toen ik toekwam. Helaas meer lichtshow dan aan de vensters. Want het moet er nogal aan toegegaan zijn ondertussen. De dames hadden ondertussen toegang tot elkaar gezocht. En de sfeer was er ook maar naar. Een bezopen marginaal zorgde even voor nog meer heisa. Mijn goesting was toch even over. Iets gaan halen in de nachtwinkel dan maar, in afwachting. Eens terug, een mooi volslank poppetje gespot in bar Vogue 4. Ze had een mini of Micky Mouse op een van haar billen getatoeëerd. En meer nog, geen goesting. Wat doe je dan hier op een zaterdagavond als een dame van plezier?! Soit, bar Vogue 3 en 4 is de laatste tijd het toegangsoord voor rare maar mooie gevallen. Toegegeven, er resideren ook normale plichtsbewuste dvp'd, alginder. Wederom, de appetijt voor het vrouwenvlees was voorbij. Mijn geluk dan maar eens beproeven sanderendaags, tijdens de dag uren. Voor het vervolg: zie mijn recensie bij dvp Jessy.

Terug
Bovenaan Onderaan