Algemeen Gent en Oostende stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet dat ik weet... In totaal heb ik haar 3 x bezocht. De laatste keer in November vorig jaar en sindsdien al een paar keer geprobeerd maar ze laat mij niet meer binnen... Joost mag weten waarom...
Ze heeft veel streken gekregen, vind ik de laatsten tijd.
Vanessa is zo niet en toch ook veel knapper.
We zullen zien wat het geeft in de toekomst...
Ik heb hetzelfde voor bij Bonita. Tweemaal bijgeweest, prima service gehad maar nu laat ze me niet meer binnen. Bizar.
 
Ik heb hetzelfde voor bij Bonita. Tweemaal bijgeweest, prima service gehad maar nu laat ze me niet meer binnen. Bizar.
Heeft ze u al zien binnengaan bij een ander? Sommige zijn echt niet normaal jaloers. Ik mag allezins nog binnen bij bonita 😅😅. Maar ik weet dat ze ook raar uit de hoek kan komen. Dat merk je vooral als je er een praatje mee maakt achteraf. Hoe die dikwijls denkt in gewichten en maten 🤣🤣🤣
 
Ik heb hetzelfde voor bij Bonita. Tweemaal bijgeweest, prima service gehad maar nu laat ze me niet meer binnen. Bizar.
Hoi Geert. Inderdaad heel bizar... Bij mij juist vant zelfde... Ik ben altijd correct geweest met haar. Ik weet niet wat haar probleem is tegenwoordig. Ik ga het haar eens vragen of ik haar iets misdaan heb de volgende keer dat ik daar passeer.
 
Ja, moet je zeker doen WS. Vragen staat vrij en zeker als je weet dat je niks verkeerd gedaan hebt..., en daarbij, klant is koning? Toch? En moet zeggen dat bonita de laatste tijd wel veel op haar vensterbankske zit. Als ze zo blijft verder doen dan houd ze geen klanten meer over. Naar mij toe heeft ze nog nooit zotte kuren gehad. Buiten dat ze bij gesprekken nogal raar uit de hoek kan komen en soms ook nogal minachtend en ergerend over klanten bezig is. Vroeger had ze dat totaal niet in het begin ik haar bezocht en het Valde de laatste keren echt wel op dat ze dat deed.
 
Ja, moet je zeker doen WS. Vragen staat vrij en zeker als je weet dat je niks verkeerd gedaan hebt..., en daarbij, klant is koning? Toch? En moet zeggen dat bonita de laatste tijd wel veel op haar vensterbankske zit. Als ze zo blijft verder doen dan houd ze geen klanten meer over. Naar mij toe heeft ze nog nooit zotte kuren gehad. Buiten dat ze bij gesprekken nogal raar uit de hoek kan komen en soms ook nogal minachtend en ergerend over klanten bezig is. Vroeger had ze dat totaal niet in het begin ik haar bezocht en het Valde de laatste keren echt wel op dat ze dat deed.
Ik heb ze 3 x bezocht en ik vind ze echt TOP en ik zou ze graag nog eens bezoeken maar dan moet ze mij wel binnenlaten natuurlijk he... 🙈
 
Heeft ze u al zien binnengaan bij een ander? Sommige zijn echt niet normaal jaloers. Ik mag allezins nog binnen bij bonita 😅😅. Maar ik weet dat ze ook raar uit de hoek kan komen. Dat merk je vooral als je er een praatje mee maakt achteraf. Hoe die dikwijls denkt in gewichten en maten 🤣🤣🤣
Nee hoor, ik probeer dat altijd te vermijden, zo ook bij de andere waar ik al was (Anna, Alondra, Emma,...)
 
Het was vandaag zeer dun bevolkt in en vooral rond het glazen straatje. Was een namiddagje in Gent. En heb tussen de winkeltjes en terrasjes door, eens gaan kijken of Anna op bar crazy beschikbaar was. Echter, haar gordijntje was altijd toe. Ze had het kot voor haar alleen maar nu om te zeggen dat ze eenzaam was😄. Er stonden klanten op haar te wachten, die ik pas zag buiten komen, drie kwartier later. Toen ik nog eens kwam kijken. Sommigen waren speciaal voor haar gekomen en je zag dat ze meer dan 50 euro te spenderen hadden. Ze mag natuurlijk gezien worden maar de goede reviews op dit forum zitten daar natuurlijk ook voor iets tussen😉. Vanessa als alternatief daar zeg ik natuurlijk geen neen tegen. Gezien het aantal wachtenden aan bar crystal zal ze wel aanwezig geweest zijn vandaag?
 
Hallo, Ik ben 5 weken niet meer in Gent geweest. Hoe is de bezetting momenteel in de dagshift? Al wat dames terug op post? Waar zitten de "bommen" momenteel? 😁
Volgens ik lees zie ik dat jessy zou terug zijn...
Vanessa is ook terug maar vind ik de laatste 2 keer dat het meer bandwerk begint te worden.
Anna momenteel ook nog steeds aanwezig en denk Emma nog tijdelijk (denk dat deze week) haar laatste week verlof is.
Corina heb ik woensdag in de avond in Gent zien wandelen in glazen straatje met 2 collega's vriendinnen van haar.
 
Volgens ik lees zie ik dat jessy zou terug zijn...
Vanessa is ook terug maar vind ik de laatste 2 keer dat het meer bandwerk begint te worden.
Anna momenteel ook nog steeds aanwezig en denk Emma nog tijdelijk (denk dat deze week) haar laatste week verlof is.
Corina heb ik woensdag in de avond in Gent zien wandelen in glazen straatje met 2 collega's vriendinnen van haar.
Hey Krokettje,
Jessy: 1 x bezocht
Vanessa: 6 x bezocht
Anna: 5 x bezocht
Emma: 2 x bezocht
Corrina: 3 x bezocht
Met andere woorden: " Er zit momenteel nog altijd niks nieuws in Gent..."
Bedankt voor de info!
Ik ga volgende week eens naar Waasmunster dan.
Daar zitten een paar toppertjes momenteel.
 
Vanessa,is er niet vandaag en eigenlijk al heel de week niet. Ik weet dat ze ook via WhatsApp werkt. Misschien is haar modus operandi verandert. Ze sprak om te verhuizen naar een ander appartement.
Anna vandaag ook niet
Het is leger dan leeg.
Spaanse Jessy zien we pas in september terug.
Emma is ook weg
 
Yep, lijkt me vaak zo ongeïnteresseerd
Jessy ongeïnteresseerd? 🤔🤨.
Nog nooit iets van opgemerkt.
Telkens ik passeer knikt ze vriendelijk of doet ze teken om eens klein babbeltje te doen.
Nu ja, ze kunnen natuurlijk niet bij iedereen die passeert de vrolijkheid zelve zijn hé.
Hangt er waarschijnlijk van af of we in de smaak vallen denk ik.
Heb dat ook wel bij sommige dames. De ene lonken naar u en de andere kijken liever de andere kant op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan