Meestal stopt ze rond dat uur.Gisterenmiddag om 16 u geen Vanessa te zien
Varieert van 15 u 30 tot rond 17 u.
Naargelang haar portemonnee al gevuld is in die dag .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMeestal stopt ze rond dat uur.Gisterenmiddag om 16 u geen Vanessa te zien
AltijdZe zal maar al te graag de druk in je stift en ballen lossen.
Inderdaad en als je haar om 15 u 30 strikken wil ze soms al eens klaar komen. Hangt af van de klant. Een heerlijk moment om die meid te voelen komenMeestal stopt ze rond dat uur.
Varieert van 15 u 30 tot rond 17 u.
Naargelang haar portemonnee al gevuld is in die dag .
Ze kan ook haar regels hebbenGisterenmiddag om 16 u geen Vanessa te zien
Vanessa ook niet meer aanwezig?Vandaag was het rond 15 u 45 piepedood. Niks te neuken
Nee geen Emma geen Vanessa geen Jessy geen Anna....Vanessa ook niet meer aanwezig?
Ja tis achteruit gegaan!Kom, kom kom en 3 weken geleden konden we ons geluk niet op? Plots allemaal zoveel achteruit gegaan dan?
Oei wat verkeerd gedaan bij Bonita?Ja tis achteruit gegaan!
Vorige week zat er niemand buiten Bonita en die laat mij niet meer binnen dus ben dan terug naar huis gegaan...
Kzal na mijn verlof nog eens gaan zien.
Misschien dat er tegen dan al wat meer volk zit...
Voor de portemonee is het wel een goeie zaak natuurlijk als er zo weinig dames zitten...
Bonita is een strekenwijf geworden.Oei wat verkeerd gedaan bij Bonita?
Oei wat verkeerd gedaan bij Bonita?
Ga je ze nog keer neuken ?Hopelijk is ze er over een uur.
Bonita is een strekenwijf geworden.
Bonita is een strekenwijf geworden.
Ga je ze nog keer neuken ?
Niet dat ik weet... In totaal heb ik haar 3 x bezocht. De laatste keer in November vorig jaar en sindsdien al een paar keer geprobeerd maar ze laat mij niet meer binnen... Joost mag weten waarom...Oei wat verkeerd gedaan bij Bonita?
Inderdaad Vanessa was daarnet njam njamNiet dat ik weet... In totaal heb ik haar 3 x bezocht. De laatste keer in November vorig jaar en sindsdien al een paar keer geprobeerd maar ze laat mij niet meer binnen... Joost mag weten waarom...
Ze heeft veel streken gekregen, vind ik de laatsten tijd.
Vanessa is zo niet en toch ook veel knapper.
We zullen zien wat het geeft in de toekomst...
Ze was in topvorm. Dikke gouden medaille.Omdat er in je vorige bericht stond, hopelijk is ze er over een uur. Morgen ist aan mijne toer bij vanessa
Jessy is sinds 28/07 op verlof Krokketje.Normaal gezien werkt vanessa, vandaag nog net gewhatsapt. Emma wist ik dat ze in verlof is, normaal gezien tot eind augustus. Zondag was haar laatste werkdag. Neemt ieder jaar dezelfde periode verlof. Van Jessy weet ik niet wanneer ze in verlof is. Ik had vrijdag graag eens gepasseerd...
Oei, klanten beginnen weigeren...gaat ze die toer op dan....hmmmNiet dat ik weet... In totaal heb ik haar 3 x bezocht. De laatste keer in November vorig jaar en sindsdien al een paar keer geprobeerd maar ze laat mij niet meer binnen... Joost mag weten waarom...
Ja, straf he! Ik verschoot er wel van. Ik ben altijd goeie klant geweest bij haar. Kweet niet wat ze de laatsten tijd heeft ze...Oei, klanten beginnen weigeren...gaat ze die toer op dan....hmmm
Awel Krokettje,Haar hormonen e. Elke vrouw heeft daar op een bepaald moment last van.
Het ligt alvast niet aan jou.
Vrouwen zitten nu éénmaal raar in elkaar op dat gebied .
Kijk bijvoorbeeld naar mij, ik wil Corina bezoeken maar deze kijkt meestal nors naar me als ik oogcontact maak met haar. Zo zie je maar, je bent niet de enige die rare dingen meegemaakt. En zeggen dat ik Corina nog niet heb bezocht e .
Kijk Vanessa eens goed in de ogen. Neuk dat lekker schatje en het is weer okAwel Krokettje,
Mercie voor de steun he maat!
Ik zal een goed woordje voor u doen bij Corrina en doet gij een goed woordje voor mij bij Bonita.
Dan kunnen we der nog eens invliegen binnenkort!
We moeten een Vanessa fanclub oprichtenDat is wat ik ook doe
Ik heb hetzelfde voor bij Bonita. Tweemaal bijgeweest, prima service gehad maar nu laat ze me niet meer binnen. Bizar.Niet dat ik weet... In totaal heb ik haar 3 x bezocht. De laatste keer in November vorig jaar en sindsdien al een paar keer geprobeerd maar ze laat mij niet meer binnen... Joost mag weten waarom...
Heeft ze u al zien binnengaan bij een ander? Sommige zijn echt niet normaal jaloers. Ik mag allezins nog binnen bij bonita . Maar ik weet dat ze ook raar uit de hoek kan komen. Dat merk je vooral als je er een praatje mee maakt achteraf. Hoe die dikwijls denkt in gewichten en matenIk heb hetzelfde voor bij Bonita. Tweemaal bijgeweest, prima service gehad maar nu laat ze me niet meer binnen. Bizar.
Hoi Geert. Inderdaad heel bizar... Bij mij juist vant zelfde... Ik ben altijd correct geweest met haar. Ik weet niet wat haar probleem is tegenwoordig. Ik ga het haar eens vragen of ik haar iets misdaan heb de volgende keer dat ik daar passeer.Ik heb hetzelfde voor bij Bonita. Tweemaal bijgeweest, prima service gehad maar nu laat ze me niet meer binnen. Bizar.
Ik heb ze 3 x bezocht en ik vind ze echt TOP en ik zou ze graag nog eens bezoeken maar dan moet ze mij wel binnenlaten natuurlijk he...Ja, moet je zeker doen WS. Vragen staat vrij en zeker als je weet dat je niks verkeerd gedaan hebt..., en daarbij, klant is koning? Toch? En moet zeggen dat bonita de laatste tijd wel veel op haar vensterbankske zit. Als ze zo blijft verder doen dan houd ze geen klanten meer over. Naar mij toe heeft ze nog nooit zotte kuren gehad. Buiten dat ze bij gesprekken nogal raar uit de hoek kan komen en soms ook nogal minachtend en ergerend over klanten bezig is. Vroeger had ze dat totaal niet in het begin ik haar bezocht en het Valde de laatste keren echt wel op dat ze dat deed.
Nee hoor, ik probeer dat altijd te vermijden, zo ook bij de andere waar ik al was (Anna, Alondra, Emma,...)Heeft ze u al zien binnengaan bij een ander? Sommige zijn echt niet normaal jaloers. Ik mag allezins nog binnen bij bonita . Maar ik weet dat ze ook raar uit de hoek kan komen. Dat merk je vooral als je er een praatje mee maakt achteraf. Hoe die dikwijls denkt in gewichten en maten