• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Gent en Oostende stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wanneer is Vanessa terug? En wat is allemaal mogelijk bij haar?
Vermoedelijk is ze terug rond de 1ste week van augustus. Ze zal opnieuw een prachtig gebruind velletje hebben 😋. En ook belangrijk, de batterijtjes zullen opnieuw 100 procent opgeladen zijn. En wat betreft haar diensten, best eens aan haar gaan vragen, maar het is zoals overal. Hoe meer flappen hoe meer er kan e 😉.
 
Iemand enige ervaring met deze dame ??..


Net via whats' app mee gestuurd krijg ik deze bullshit te lezen nooit geweten lekker afgewezen me dunkt !.
Dit heeft niks met een raamdame te maken!
Wie betaald nu een raamdame op voorhand?
Dit had je beter kunnen plaatsen Wie heeft ervaring met!
 
Ze zal maar al te graag de druk in je stift en ballen lossen.
Altijd
Meestal stopt ze rond dat uur.
Varieert van 15 u 30 tot rond 17 u.
Naargelang haar portemonnee al gevuld is in die dag 😉.
Inderdaad en als je haar om 15 u 30 strikken wil ze soms al eens klaar komen. Hangt af van de klant. Een heerlijk moment om die meid te voelen komen
Gisterenmiddag om 16 u geen Vanessa te zien
Ze kan ook haar regels hebben
 
Normaal gezien werkt vanessa, vandaag nog net gewhatsapt. Emma wist ik dat ze in verlof is, normaal gezien tot eind augustus. Zondag was haar laatste werkdag. Neemt ieder jaar dezelfde periode verlof. Van Jessy weet ik niet wanneer ze in verlof is. Ik had vrijdag graag eens gepasseerd...
 
Kom, kom kom en 3 weken geleden konden we ons geluk niet op? Plots allemaal zoveel achteruit gegaan dan?
Ja tis achteruit gegaan!
Vorige week zat er niemand buiten Bonita en die laat mij niet meer binnen dus ben dan terug naar huis gegaan...😒
Kzal na mijn verlof nog eens gaan zien.
Misschien dat er tegen dan al wat meer volk zit...
Voor de portemonee is het wel een goeie zaak natuurlijk als er zo weinig dames zitten... 😂
 
Oei wat verkeerd gedaan bij Bonita?
Niet dat ik weet... In totaal heb ik haar 3 x bezocht. De laatste keer in November vorig jaar en sindsdien al een paar keer geprobeerd maar ze laat mij niet meer binnen... Joost mag weten waarom...
Ze heeft veel streken gekregen, vind ik de laatsten tijd.
Vanessa is zo niet en toch ook veel knapper.
We zullen zien wat het geeft in de toekomst...
 
Niet dat ik weet... In totaal heb ik haar 3 x bezocht. De laatste keer in November vorig jaar en sindsdien al een paar keer geprobeerd maar ze laat mij niet meer binnen... Joost mag weten waarom...
Ze heeft veel streken gekregen, vind ik de laatsten tijd.
Vanessa is zo niet en toch ook veel knapper.
We zullen zien wat het geeft in de toekomst...
Inderdaad Vanessa was daarnet njam njam
Omdat er in je vorige bericht stond, hopelijk is ze er over een uur. Morgen ist aan mijne toer bij vanessa 😉😋
Ze was in topvorm. Dikke gouden medaille.
 
Niet dat ik weet... In totaal heb ik haar 3 x bezocht. De laatste keer in November vorig jaar en sindsdien al een paar keer geprobeerd maar ze laat mij niet meer binnen... Joost mag weten waarom...
Ze heeft veel streken gekregen, vind ik de laatsten tijd.
Vanessa is zo niet en toch ook veel knapper.
We zullen zien wat het geeft in de toekomst...
Oei, klanten beginnen weigeren...gaat ze die toer op dan....hmmm
 
Haar hormonen e. Elke vrouw heeft daar op een bepaald moment last van.
Het ligt alvast niet aan jou.
Vrouwen zitten nu éénmaal raar in elkaar op dat gebied 😆.
Kijk bijvoorbeeld naar mij, ik wil Corina bezoeken maar deze kijkt meestal nors naar me als ik oogcontact maak met haar. Zo zie je maar, je bent niet de enige die rare dingen meegemaakt. En zeggen dat ik Corina nog niet heb bezocht e 😉.
 
Haar hormonen e. Elke vrouw heeft daar op een bepaald moment last van.
Het ligt alvast niet aan jou.
Vrouwen zitten nu éénmaal raar in elkaar op dat gebied 😆.
Kijk bijvoorbeeld naar mij, ik wil Corina bezoeken maar deze kijkt meestal nors naar me als ik oogcontact maak met haar. Zo zie je maar, je bent niet de enige die rare dingen meegemaakt. En zeggen dat ik Corina nog niet heb bezocht e 😉.
Awel Krokettje,
Mercie voor de steun he maat!
Ik zal een goed woordje voor u doen bij Corrina en doet gij een goed woordje voor mij bij Bonita. 😉
Dan kunnen we der nog eens invliegen binnenkort! 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan