Als ik ze nog eens zie staan is de kans groot dat ik ze bezoek en dan post ik zeker een review.
Wanneer zou je denk je nog eens passeren?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ik ze nog eens zie staan is de kans groot dat ik ze bezoek en dan post ik zeker een review.
Dit zal Rebecca zijnIemand enig idee wie er overdag zit op Schepenenvijverstraat 6M?
Ze wou me haar naam niet meedelen ( al een red flag ) en was vroeger wat cupjes kleiner en staat er nu met een bimbo boezem.
Heb alvast heel slechte ervaring met het meisje van 11R (trapjes af). Sprak geen woord, onmiddellijk aftrekken met condoom, wou haar bh niet uitdoen...Er zitten nu vaak 2 meiden in glazenstraatje 11 M en R tijdens de dag . De meiden zijn vrij jong, wat dondere huid ( Gipsy ? ) , zwartharig, klein van gestalte, kleine boezem. Ene meid zit in de hoek van glazenstraatje zelf( 11 M ) andere meid zit eveneens in de hoek ( 11 R) net de trapjes af.
Uiterlijk trekken de meisjes me wel aan, maar blijkbaar zeer slechte service ( toch volgens 1 recensie indien het over één van deze meiden gaat ?) ?!? Iemand ervaring of nadere info ?
Antonia is normaal gezien een knappe blonde Roemeense. Het is dezelfde Antonia als in de andere verschillende recensies. Maar meestal een nieuwe aangemaakt door verschillende andere medewandelaars. Meestal heeft ze een zwarte kimono aan met daaronder sexy witte lingerie. Antonia is zeker een bezoek waard en houd ervan als je haar vriendelijk en respectvol behandeld. Ook van complimenten is ze zeker fan.Welke Antonia ( zo stelde ze zich voor ) zit er aan de hoek van Schepenenvijverstraat en PVV nr. 8 aan het rechtse raam?
Er zijn een paar verschillende threads en vroeg me af welke Antonia dit dan is. Best wel indrukwekkende verschijning 's avonds.
Ik denk dat je nummer 23 bedoelde want op nr. 2 zit geen Afrikaanse en is geen hoekpandIs die Afrikaanse dame die altijd zit op de hoek, Schepenenvijverstraat 2, de moeite? Of beter mijden...?
Misschien een rare vraag ,beste plaats om ee n motor te parkeren in de buurt.
lexi werkt in den haag geleenstraat 98k2 ze vertelde me hiervoor in gent gewerkt te hebbenniemand die dit weet? En nog steeds niemand lexi gespot? Vroeger in late avondjes PVDD 2R. Het zou een enome hulp zijn. Maar Gent is niet voor iedereen in de buurt om regelmatig eens te gaan spieken
Larrisa 20-25 blond heel skinny 160cm A cupje heel klein mager geen kont thigh gap ? Moet de review nog schrijven maar dit was begin oktober. Misschien is zij het ? Standaard ervaring wel correct.Schepenvijverstraat 19 L , langharige blonde schoonheid, iemand die weet hoe haar naam is, en of hier reeds een recensie over is?
Na twee kleer vragen had ik haar naam nog niet begrepen.
Weet niet of het over dezelfde Denise gaat of vroeger in het glazen straatje zat.Heeft denise, glazen straatje 3L hier al een topic ? Ik kan het niet direct terugvinden, maar vermoed dat ze hier wel al besproken is. Als ik het goed begreep net een maandje terug na 4 jaar afwezig te zijn. Klein petite 25-30, 160cm. Half spaans , roemeens,... werkt onregelmatig in de avond. En op wisselende kamers
Ben benieuwd. Laat het dan graag weten !Weet niet of het over dezelfde Denise gaat of vroeger in het glazen straatje zat.
Staat nu momenteel op redlights en zit in motel e 40 te wetteren.
Misschien komt ze opnieuw af en toe werken in Gent?
Hoop het alvast want Denise is bloedmooi en altijd al de knapste geweest waar ik bij ben geweest.