Dat is de Spaanse Nicole .Wie is de mooie dame overdag op 23r pieter vanderdonckdoorgang? Ik zie dat ze nog geen recensie heeft of ik heb ze niet gevonden.
Idd knappe dame.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is de Spaanse Nicole .Wie is de mooie dame overdag op 23r pieter vanderdonckdoorgang? Ik zie dat ze nog geen recensie heeft of ik heb ze niet gevonden.
Iemand ervaring met deze NicoleDat is de Spaanse Nicole .
Idd knappe dame.
Iemand ervaring met deze Nicole
Ok thanks, de title van de recensie is dus niet up to date. Ze is dus verhuisd naar 23r. Kan dit aangepast worden?Recensie - Nicole, Gent, Pieter Vanderdoncktdoorgang 16/M (dag en avond)
Nicole ~20-25 years old Blonde wavy hair Works from 14.00 to midnight I met Nicole Tuesday evening and I had a very nice time with her. 100€/30min including footfetish, blowjod (with condom) and sex. She is a very nice girl. I will probably meet her again in the future.www.girlsreview.nl
Ik heb er al een ervaring mee
Weet ik niet, is iets voor de moderator.Ok thanks, de title van de recensie is dus niet up to date. Ze is dus verhuisd naar 23r. Kan dit aangepast worden?
Dit is toch Alice? De Italiaanse/ die dus Roemeens is.Hey allen,
Kent iemand de dame die tijdens de dag werkt (... tot 16 a 18u denk ik) in de Pieter Vanderdonckdoorgang bar 23 (23/2).
Lange zwarte haren, teksttatoo van 1 zin tussen linker borst en linker schouder + teksttatoo van een 5tal zinnen op Li bovenarm.
Mooi gebruind, zeer slank, denk 1,65m zonder heels, kleine B-cup, hoog opgetrokken string, hoge hakken...(oogt zo'n beetje Marrokaans).
Glimlacht naar potentiële klanten...(doet moeite zonder te overdrijven).
Fysiek bijzonder mooie meid...
Denk dat ze - naar schatting- 23 a 25 jaar is (?).
Als de service is zoals ze er uitziet dan zal dat dik in orde zijn. Jadadde !
Dame zou er - van horen zeggen - ongeveer 1 jaar werken.
Merci voor eventuele info.
Grt.
DD
Alleen eenmaal. Maar sedertdien niets gezien.Zijn er trans dames in gent aan de raampjes?
Vroeger altijd naar antwerpen gereden, maar is een stuk verder dan gent.
Iemand die dit weet?
Kent iemand de dame op pieterverdonck doorgang 17 of 19. Ze is vrij mollig en toont bijna altijd haar borsten. Ze oogt ook niet zo slim. Iemand ervaring?
Deze (kleine) dame toont dikwijls haar borsten en trekt soms haar slip opzij voor het voorbijgaand volk!Recensie - Yasmin 25 Pieter Vanderdoncktdoorgang 19
Klein mollige meid van 25 uit hongarije. Heel spontaan en vriendelijk. Sprak redelijk goed engels. Zei dat haar naam yasmin/jasmin was. Stelt je erg snel op gemak met de manier waarop ze tegen je praat. Heeft me goed verwend door me goed op te warmen met haar mond. ze heef me op willekeurige...www.girlsreview.nl
Anna is denk ik op kerstvakantie, corina waarschijnlijk ook. Gelijk velen van de rest dames. Vanessa zal ook ook niet lang meer blijven vermoedelijk.Iemand vandaag al Anna of Corinna of Vanessa gezien?
Ik dacht dat Vanessa hier bleef ?Anna is denk ik op kerstvakantie, corina waarschijnlijk ook. Gelijk velen van de rest dames. Vanessa zal ook ook niet lang meer blijven vermoedelijk.
Vertrekt normaal ieder jaar naar Roemenië voor de kerstdagen.Ik dacht dat Vanessa hier bleef ?
Dat is Gabriella .Beste wandelaars, wie is de dame die in de schepenvijverstraat 19 1ste raam zit en dit overdag, ze heeft bruin krulhaar en is gekleed in een zwart kleedje met gewone beige schoenen met hak aan. Iemand ervaring of is er al een recensie.
Hoi,Beste wandelaars, wie is de dame die in de schepenvijverstraat 19 1ste raam zit en dit overdag, ze heeft bruin krulhaar en is gekleed in een zwart kleedje met gewone beige schoenen met hak aan. Iemand ervaring of is er al een recensie.
Zoiets weet je nooit op voorhand maar er zal wel iets zijn wat je wenst te bezoeken, denk ik.Iemand enig idee of er interessante dames werken tijdens vooravond kerstavond ( morgen / dinsdag ) ?