Ik ben hier heel dubbel in. Aan de ene kant heb ik ook wel eens staan bivakkeren op het Baekelandplein totdat de gordijntjes van Ibbi weer open gingen en zodra de vorige klant weg was, er naartoe gegaan om binnen te komen (en een andere wandelaar de pas af te snijden, heh heh).
Aan de andere kant zie en hoor ik liever niet welke andere klanten in een privéhuis nog meer met 'mijn' meisjes kameren. Is er een gezamenlijke wachtruimte en ik kom voor een bepaald meisje, dan hoef ik niet te zien met wie een ànder meisje dat ik geregeld bezoek op dat moment naar boven vertrekt. En op de kamer hoef ik ook niet te horen over andere klanten. Dan wil ik even de illusie dat ik de enige ben.
Dat laatste kan ik me goed voorstellen.
Ga zelf niet vaak naar privehuizen, misschien wel juist om dit soort redenen.
Andere mannen zien is echt een horror idee voor me.
Dus als je een andere man ziet weglopen met 'een van de dames die je dan toevallig niet bezoekt', dat is een heel raar moment.
Hoewel zij jou wellicht ook naar een kamer ziet gaan met een collega van haar.
Hoe langer je er over nadenkt hoe dubbeler het is.
Als het allemaal betaald is zou het niet moeten uit maken, maar dat doet het toch, maar dan op andere manieren dan bij echte relaties.
Als zij een hekel aan een andere dame heeft en zij en die andere jouw favorieten zijn, kan dat moeilijk liggen.
Ik had het bij de ramen ooit toen ik de fout maakte om aan een dame uit te leggen dat ik eigenlijk maar 2 dames frequent bezocht: You and..... waarna ik de andere dame in de straat ging omschrijven.
Reactie? 'With her?!? Really?!?
Hetzelfde hebben wij wellicht als we een dame met een gast zien weg lopen die echt ' niet te doen' is. Kun je dat een volgende keer nog weg denken. Terwijl het bij hun dan nog om geld gaat en bij ons ook echt onze smaak is.
Ook een schrik-reactie:
Als 2 dames in 1 woning ontvangen en ik met 1 van de 2 op een kamer ben en er wordt aangebeld (voor de andere).
Dat is dan toch territorium afbakenen, de mompelende stem van een andere man op de gang horen komt de sfeer zeker niet ten goede.
En idd zeker niet over andere mannen beginnen, terwijl we hier juist wel weer heel vrij onderling over de dames praten, dan zou je denken, we weten hoe het spel werkt, maar toch niet blijkbaar.