jumpstreet
Meubelstuk
Ja zijn dames die daar wel van houden maar ook Nederlandse dames die dat niet willen.Van tevoren reserveren kun je beter aan de Nederlandse dvp's overlaten die houden daar meestal wel van.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa zijn dames die daar wel van houden maar ook Nederlandse dames die dat niet willen.Van tevoren reserveren kun je beter aan de Nederlandse dvp's overlaten die houden daar meestal wel van.
Deze dames willen zekerheid dat je komt en houden niet van wachten zeker bij rondreizende dames is een dag van tevoren reserveren vaak geen optie.
De zekerheid heb je pas als de desbetreffende man voor je neus staat en je betaald.Ehmm.. die zekerheid heb je eigenlijk nooit bij eerste en soms meteen de laatste bezoekers. Die zekerheid heb je wel van vaste bezoekers.
Daar loop ik ook tegenaan, al jaren, maar toch werk ik graag met afspraken v te voren.
Ik bedoel door andere verplichtingen op die dag, ik reserveer altijd van te voren indien mogelijk, vaak zelfs wekenDie luxe is er wel, maar reserveer eerder. Als je op dezelfde dag als 1e wilt.. kans erg klein..gisteren reserveren geeft meer kansen!
Als je bij iemand terecht wilt, zorg dan dat je op tijd een reservering maakt ipv last minute. How hard can it be
Ik bedoel door andere verplichtingen op die dag, ik reserveer altijd van te voren indien mogelijk, vaak zelfs weken
Ik weet niet of ik over een paar dagen geil ben of niet.
Loop toch niet dagen met een stijve lul omdat ik weet dat ik volgende week naar de hoeren toe ga.Bij een goede sekswerker wordt je dat vanzelf. En van te voren afspreken is een heel lang voorspel. Als je nu weet dat je woensdag om 13u een seksdate heb en je denkt daar aan... dan geeft die knul in je slip de hele tijd kopjes hoor.
Je vergist je wel dat wij wandelaars ook een mindere dag kunnen hebben slecht slapen bijv waardoor je de volgende dag geen energie hebt om seks te hebben. Ik vind het toch fijner om op dezelfde dag af te spreken wanneer ik mij goed voel en geil ben. De dame mag dan zo goed zijn in bed als je zelf geen energie hebt als man zijnde dan wordt het niks in bed.Bij een goede sekswerker wordt je dat vanzelf. En van te voren afspreken is een heel lang voorspel. Als je nu weet dat je woensdag om 13u een seksdate heb en je denkt daar aan... dan geeft die knul in je slip de hele tijd kopjes hoor.
Dus jij maakt er een hele onderneming van om de betaalde liefde te bedrijven , slik je ook vitamines en eet je veel fruit en vis voordat je gaat leggen?Ik plan bezoekjes paar dagen vooraf in. Leef er dan rustig naartoe, dat je weet dat je dame x gaat zien geeft al wat voorpret. De avond voorafgaand aan dag van bezoek ook op tijd naar bed, zodat je dag erop goed uitgerust bent.
En... work-outs!Dus jij maakt er een hele onderneming van om de betaalde liefde te bedrijven , slik je ook vitamines en eet je veel fruit en vis voordat je gaat leggen?
Precies!Hell yeah!
Kan mezelf wel ervaringsdeskundige noemen na 43 jaar hoerenlopen maar ik heb de lekkerste sex als het gewoon komt op het moment dat ik geil ben en zitten er natuurlijk ook vaak fiascos tussen maar dat is het risico van het vak.Ik heb er ook niet altijd zin in als ik weet dat ze het erg druk heeft.
Sowieso als het later op de dag is, ik heb wel eens gehad heb dat een dvp eigenlijk helemaal geen zin meer had.. ook vind ik het wel fijn als ze er zelf ook een beetje van kunnen genieten (zover als dat kan met mij in de buurt ) en ik heb het idee dat dat niet altijd makkelijk is als je er al een uur of 6 hebt opzitten.
Ook is het voor mijzelf beter om vroeg te gaan, als ik redelijk laat ga en ik heb een hele goede ervaring gehad dan zit ik vol met adrenaline en kom ik moeilijk in slaap.
Dagen van te voren plannen voor sex werkt bij mij ook niet altijd goed.
Hooguit 1 dag van te voren.
Ik moet Angela hier toch een beetje verdedigen: hoewel zij regelmatig haar afspraken last minute cancelt heeft dit niets te maken met dubbele boekingen. Jammer dat iemand die haar nooit bezocht heeft dit soort opmerkingen maakt. Wil je je argumenten kracht bijzetten, doe dit dan tenminste met dames waar je zelf ervaring mee hebt.want ze kunnen hun dagen bijna wiskundig vullen of zelfs alsnog dubbel boekingen maken (zoals die latina Angela) en mannen die 3 dagen voorbereid hebben afketsen met een kul argument.
Ik spreek alleen ruim van tevoren af met dames die ik al meerdere keren heb bezocht en waar een wederzijds vertrouwen is opgebouwd. Dus nog nooit daarin teleurgesteld. Tegelijkertijd kan er altijd iets tussenkomen (van beide kanten), ziekte, agendawijziging werk etc.Superhandig voor sommige dames, zeker degene die 120 mannen hebben die bereid zijn om het zo te doen, want ze kunnen hun dagen bijna wiskundig vullen of zelfs alsnog dubbel boekingen maken (zoals die latina Angela) en mannen die 3 dagen voorbereid hebben afketsen met een kul argument.
Precies! En dat werkt prima hoor!Ik spreek alleen ruim van tevoren af met dames die ik al meerdere keren heb bezocht en waar een wederzijds vertrouwen is opgebouwd. Dus nog nooit daarin teleurgesteld. Tegelijkertijd kan er altijd iets tussenkomen (van beide kanten), ziekte, agendawijziging werk etc.
hahaha, kom op zeg, je maakt mijn inziens maar met een ding indruk, en dat is een goed gevulde portemonnee,Precies!
je krijgt trouwens maar één kans... om een goede eerste indruk te maken...
Ben je gek? Wie brengt er nu een portemonee vol cash mee naar een DVP?hahaha, kom op zeg, je maakt mijn inziens maar met een ding indruk, en dat is een goed gevulde portemonnee,
Zou evt kunnen, maar ik kreeg wel de indruk dat ze daar een handje van had als ik de vele recensies lees.Ik moet Angela hier toch een beetje verdedigen: hoewel zij regelmatig haar afspraken last minute cancelt heeft dit niets te maken met dubbele boekingen. Jammer dat iemand die haar nooit bezocht heeft dit soort opmerkingen maakt. Wil je je argumenten kracht bijzetten, doe dit dan tenminste met dames waar je zelf ervaring mee hebt.
Ik douche meestal vaak genoeg, maar de keren dat ik ongewassen, zonder tanden poetsen etc bij een dame binnen stapte inderdaad nog nooit kritiek gehad, dat ik bijna dacht: Is alles ze volstrekt om het even of zeggen ze er lig niets over omdat ik wel gewoon betaal?hahaha, kom op zeg, je maakt mijn inziens maar met een ding indruk, en dat is een goed gevulde portemonnee,