geen zin meer bij drukte.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het wel erg ongemakkelijk om andere wandelaars tegen te moeten komen; laat staan om samen met hun in de rij te moeten staan. Wil gewoon totaal niet weten met wie zij allemaal neukt. Laat mij maar in de illusie dat ik de enige ben voor haar. Daarom alleen privéontvangst voor mij; lekker discreet en veel privacy.
 
Het is niet voor niks dat er een hele rij staat. Dat betekent doorgaans dat ze goede service levert. Een dame die dat niet doet zal nooit een trouwe klantenkring opbouwen. En hoe zeer ik er altijd een hekel aan had, uiteindelijk was het dan toch meestal de moeite van het wachten waard
 
Een dame claimde laatst dat ik haar allereerste klant ooit was, bij haar hoefde ik me tenminste niet druk te maken over eventuele voorgangers.
 
Probeer altijd (een van) de eerste te zijn. Lukt ook niet altijd, heb soms andere dingen te doen waardoor ik pas later op pad kan. Heb er geen last van, niet teveel over nadenken allemaal. Qua raamdames hoop ik niet meer in de rij te hoeven staan, maar dit heb ik voorheen ook wel gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan