Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAh ja, dat punt bereik ik nooit met mijn steriele voorkeuren.Nu, ja, Ik doe meestal langere dates... en vaak gaat her er behoorlijk 'onstuimig' aan toe! Dus helemaal bezweet... Dan toch meer eerste douchen.
En... met m'n favorietjes... douchen we dan lekker samen!
Ik heb ook nog eens een teringhekel aan parfum, dus dat is voor mij juist een extra reden om snel te willen douchen, maar wel thuis op mijn gemak.Waarom zou ik me na afloop meteen douchen? Veel te prettig om het parfum van de dame de rest van de dag bij me te hebben
En @H._ van je laten pijpen ga je alleen zweten als het hoogzomer is.
Misschien is het wel de parfum van je voorgangerWaarom zou ik me na afloop meteen douchen? Veel te prettig om het parfum van de dame de rest van de dag bij me te hebben
Trouwens... wie douched er nu niet na sex? Al helemaal met een gelegenheidspartner.
En ik douche solo met de deur op slot, daar mogen ze niet bij
ik snap daar ook geen bal van....maar het schijnt echt te gebeuren. Of misschien geen rij, maar in de buurt van het raam rondhangen, en dan met zijn tweeën heel snel er heen lopen zodra de vorige naar buiten is gelopen en het gordijntje open gaat, heel gênant eigenlijk.
Precies dit. Ik geef ook altijd aan dat het maken van een afspraak veel beter werkt bij mij ipv last minute bellen of appen.Als je bij iemand terecht wilt, zorg dan dat je op tijd een reservering maakt ipv last minute. How hard can it be
Het is vooral dat ik het hier uitspreek he, daardoor lijkt het vrij heftig.Jij maakt het jezelf wel heel erg moeilijk he?
Niet zoenen, niet beffen, altijd pmc, extreme vrouwelijke voorkeuren en nou mag er ook niemand je onder de douche zien staan.
Wanneer ga je rubberen handschoenen aan doen?
Is helemaal waar, maar ik wil het gewoon niet specifiek weten.Precies dit. Ik geef ook altijd aan dat het maken van een afspraak veel beter werkt bij mij ipv last minute bellen of appen.
Snap zelf het issue niet zo? Je weet toch dat je we met tientallen mannen per week seks hebben? Daar komen jullie immers voor
Je hoeft het niet te lezen @RondwandelaarHalverwege alweer afgehaakt bij weer een never-ending story. Of moet ik zeggen, klaagzang.
Man, houd toch gewoon op met betaalde seks. Je vindt het duidelijk niet leuk, het is nooit goed, het is altijd te duur, je smaak zit er nooit tussen, het is altijd te veel gedoe, je krijgt nooit wat je wilt en uiteindelijk heb je altijd wat te kniezen.
Geef je geld ergens anders aan uit. Maak een mooie reis, koop een nieuwe auto, ga lekker luxe uit eten, of doneer het anders aan een goed doel. Ben je van het hele gezeik af.
Ik kan niet voor andere dames spreken maar ik probeer altijd 15 minuten tussen afspraken te plannen tenzij iemand aangeeft dat dit niet hoeft.Is helemaal waar, maar ik wil het gewoon niet specifiek weten.
Het is voor mij een grote onbekende massa en wil er verder niet over geïnformeerd worden.
Zodra iemand zegt: Dan niet, maar dan wel (kort daarna), wéét je echt hoe of wat en dat probeer ik te omzeilen.
Absoluut.Dat is ook het nadeel van goede recensies schrijven. Je zorgt er onbedoeld voor dat de desbetreffende dame heel populair kan worden en daardoor de dame veel klanten op een dag moet afwerken. En hoe aardig de dvp's ook mogen zijn als ze weinig energie hebben voor de seks beïnvloedt dat hun prestaties en daardoor ook hun geilheid en zin in seks.
Dat is de beste aanpak.Ik kan niet voor andere dames spreken maar ik probeer altijd 15 minuten tussen afspraken te plannen tenzij iemand aangeeft dat dit niet hoeft.
In de tijd kan ik alles rechttrekken, ff op adem komen en me weer volledig focussen op de volgende. Hoef ik ook niet gehaastvte werken op de kamer en heeft de klant nergens enig benul van.
Edit: ikzelf zoen nooit en houd ook niet van beffen. Op de kamer begin ik nooit zelf over pijpen zonder want dan weet je gelijk dat ik dit bij iedereen probeer te ontfutselen.
Half uur is vaak te lang maar als ik bijv een uurtje heb gehad of een intensievere date dan doe ik dit wel. Soms ook wanneer ik anaal heb gedaan bij een man om de kamer weer lekker te laten luchten. Dan het is alsof er helemaal niks is gebeurd die dagDat is de beste aanpak.
Een half uur zou nog beter zijn gevoelsmatig, even een drankje nemen, weer neutraal worden. Maar ik snap dat dat soms wellicht niet kan als je het druk hebt en geen afspraken wilt mislopen (hoewel ik dat dus eigenlijk niet wil weten).....
Nee, dat zeg ik niet.Onzin topic 1001. Eigenlijk zeg je dat een dvp maar hele week op jou moet zitten wachten tot jij belt/app. Tja succes daarmee.
Kijk dit is zo'n voorbeeld van wat ik niet wil weten.Half uur is vaak te lang maar als ik bijv een uurtje heb gehad of een intensievere date dan doe ik dit wel. Soms ook wanneer ik anaal heb gedaan bij een man om de kamer weer lekker te laten luchten. Dan het is alsof er helemaal niks is gebeurd die dag
In het echt zou ik dat niet zeggen. Ik voel vaak wel aan bij wie dat wel en niet kan hahaKijk dit is zo'n voorbeeld van wat ik niet wil weten.
Hier op het forum prima, maar ik zou het liever niet horen als je de dame was bij wie ik zou binnen stappen.
En ik denk dat veel dames dat prima aanvoelen.
Precies dit dus.In het echt zou ik dat niet zeggen. Ik voel vaak wel aan bij wie dat wel en niet kan haha
Je tepels zijn bij haar waarschijnlijk ook niet veilig.Maar sowieso: Die wil meedouchen, heeft siliconen borsten, wil tongzoenen etc, dus, hoewel ze op zich wel knap is, valt die toch bij voorbaat al af.
Oh, verschrikkelijk. Zo eentje.Je tepels zijn bij haar waarschijnlijk ook niet veilig.
Die zijn er echt, ik heb het ook gezien. Ik begrijp dat ook niet zo goed, het idee al, dat de dame nog warm is van je voorganger.Kan me daarom ook niets voorstellen bij bezoekers van raam-dames die in een rijtje voor iemands raam staan wachten of nonchalant voor de deur rond hangen, want er zou altijd een pauze van 5 minuten tussen klanten moeten zitten vind ik....
dat heeft toch voornamelijk te maken omdat je hier anoniem bent.Wij zijn een ander slag, zonder gene doen we verslag en overleggen we met onze 'wandelbroeders' die ik deels mag, maar van wiens doen en laten ik toch niet al te direct op de hoogte wil zijn.
Over wie gaat het nu? HahaIk denk dat ze het wel kan hoor, gewoon goed afspreken. Ze zal met haar vriendjes thuis waarschijnlijk toch ook niet altijd te keer gaan zoals hier met haar klanten.
Scheelt haar natuurlijk ook nog een afzegging later op de dag wanneer ze bij jou even met wat lagere energie kan werken.
over handschoenen gesproken, deze dame gebruikt blauwe handschoenen.Jij maakt het jezelf wel heel erg moeilijk he?
Niet zoenen, niet beffen, altijd pmc, extreme vrouwelijke voorkeuren en nou mag er ook niemand je onder de douche zien staan.
Wanneer ga je rubberen handschoenen aan doen?
de meeste dames zullen wel denken, zo zouden ze allemaal moeten zijn,Ik ben een simpel klusje. Vriendelijke man, niet opvallend knap of lelijk, niet opvallend groot of klein geschapen, ik wil alleen wat babbelen, beetje knuffelen, gepijpt worden en in 2 of 3 standjes kort neuken.
Dat is ook zo. Was recent bij Thali , echt een topmeid van 21 jaar,uit Villa Tinto , en heeft ook puike recensies. Laatste keer dat ik er was heeft ze wel 25 x gegaapt, zo moe was ze. Wat ze ook toegaf, steeds weekenddiensten tot 7 uur s ochtends. En continu bezig.Dat is ook het nadeel van goede recensies schrijven. Je zorgt er onbedoeld voor dat de desbetreffende dame heel populair kan worden en daardoor de dame veel klanten op een dag moet afwerken. En hoe aardig de dvp's ook mogen zijn als ze weinig energie hebben voor de seks beïnvloedt dat hun prestaties en daardoor ook hun geilheid en zin in seks.