• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Gedwongen prostitutie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Spanje zit overigens vol met dames uit Spaans sprekende Zuid Amerikaanse landen, en Portugal met Braziliaanse dames. Lijkt me stug dat die allemaal illegaal zijn.
Portugal en Spanje hebben speciale regelingen met enkele van hun voormalige koloniën in Zuid-Amerika ten aanzien van visa & werkvergunningen. Club Paradise in Jonquera zit er vol mee: https://clubparadisejonquera.com/en/home/
 
Interessantere vraag: hoeveel van de Zuid Amerikaanse DVP's die hier illegaal werken worden daadwerkelijk gedwongen? Zat arbeidsmigranten die in Europa lekker kunnen cashen om hun familie te steunen.
 
Interessantere vraag: hoeveel van de Zuid Amerikaanse DVP's die hier illegaal werken worden daadwerkelijk gedwongen? Zat arbeidsmigranten die in Europa lekker kunnen cashen om hun familie te steunen.

Het is niet zozeer gedwongen,

Het is eerder de taalbarriere die het voor zuid-amerikaanse sekswerkers soms knap lastig maakt, en daardoor eindigt in de handen van die handige jongens.

Nu is daar niets mis mee; maar ze zitten illegaal en sekswerk verrichten op basis van puur een visum is illegaal. Dus ook die jongens maken zich daar schuldig aan, zeker als er 50% ingehouden wordt voor boekingen toch?

Dan neig je al gauw richting het afstaan van gelden met alle gevolgen vandien. Er is gewoon geen zicht op die tak en dat maakt het godver ook zo lastig.

Je herkent die dingen vrij eenvoudig in een advertentie alleen al,

- Perfect geschreven Nederlandse advertentie
- 24/7 beschikbaar, ontvangst in hotel of "vakantiehuisje" ofzo
- Services bieden die achteraf ineens niet kunnen, of zij van niets weet
- Taal totaal niet machtig is; soms een vertaalapp gebruikt wordt
- Signalen van onder druk of stress staan te "moeten" verdienen

Ik kan nog wel even doorgaan, lichaamshouding en taal is voor mij het belangrijkst.
 
Ik zet er mijn vraagtekens bij of er geen dwang achter zit. Ze hoppen wekelijks van de ene naar de andere plaats. En bij het lezen van advertenties kom ik regelmatig hele rare teksten die naar het Nederlands zijn vertaald.
En dan de nodige geheimzinnigheid omtrend de locatie doen veel denken dat het niet in de haak is.
 
Het hoppen van plaats naar plaats is een bekend fenomeen. Het is voornamelijk om de aandacht van zedenpolitie af te doen leiden. Als er een controle plaatsvindt komt direct al de identiteit, afkomst en visum naar boven - en dan blijkt dat het gewoon verboden is wat ze doen.

De eerste keer kan men een boete krijgen, de tweede keer kan er al sprake zijn van deportatie, dus terug naar eigen land. En dat vindt ik het wrange - bij dit soort vrouwen kan dat wel, maar bij illegalen die europa binnen komen wandelen kan het allemaal niet. Ik snap het niet meer.

bedoel probeer maar eens een visum te verkrijgen als zuid-amerikaanse dame in Nederland en dan los van de gehele prostitutie. Het is gewoon beschamend hoe Nederland omgaat met potentieel wel eerlijke mensen die aan enorme voorwaarden moeten voldoen, maar iemand die met een bootje aanmeert via spanje en naar Nederland komt wordt geen strobreed in de weg gelegd.
 
Het hoppen van plaats naar plaats is een bekend fenomeen. Het is voornamelijk om de aandacht van zedenpolitie af te doen leiden. Als er een controle plaatsvindt komt direct al de identiteit, afkomst en visum naar boven - en dan blijkt dat het gewoon verboden is wat ze doen.
Dat is idd zo vaak hebben ze meerdere plaatsen waar ze terecht kunnen.
De eerste keer kan men een boete krijgen, de tweede keer kan er al sprake zijn van deportatie, dus terug naar eigen land. En dat vindt ik het wrange - bij dit soort vrouwen kan dat wel, maar bij illegalen die europa binnen komen wandelen kan het allemaal niet. Ik snap het niet meer.
Op dat vlak zit Europa raar in elkaar. Als je land van herkomst je niet terug wil nemen kunnen ze je niet op de vlieger zetten. En kunnen ze je enkel het bevel geven om het land te verlaten. Dus kan je naar het volgende land in Europa of onderduiken.

bedoel probeer maar eens een visum te verkrijgen als zuid-amerikaanse dame in Nederland en dan los van de gehele prostitutie. Het is gewoon beschamend hoe Nederland omgaat met potentieel wel eerlijke mensen die aan enorme voorwaarden moeten voldoen, maar iemand die met een bootje aanmeert via spanje en naar Nederland komt wordt geen strobreed in de weg gelegd.
Het is praktisch on mogelijk. In België ze moeten getrouwd zijn met een Belg of een kind hebben met hem anders is je kans bijna 0.

Een colombiaanse dame zij eens dat het gemakkelijker en veiliger is voor hun om onder een valse pas naar hier te reizen. Zonder het gevaar hun werk vergunning te verliezen.
 
De eerste keer kan men een boete krijgen, de tweede keer kan er al sprake zijn van deportatie, dus terug naar eigen land. En dat vindt ik het wrange - bij dit soort vrouwen kan dat wel, maar bij illegalen die europa binnen komen wandelen kan het allemaal niet. Ik snap het niet meer.

bedoel probeer maar eens een visum te verkrijgen als zuid-amerikaanse dame in Nederland en dan los van de gehele prostitutie. Het is gewoon beschamend hoe Nederland omgaat met potentieel wel eerlijke mensen die aan enorme voorwaarden moeten voldoen, maar iemand die met een bootje aanmeert via spanje en naar Nederland komt wordt geen strobreed in de weg gelegd.
de ene overtreed de visum regels, de ander zit in een asielprocedure en mag deze afwachten, bij afwijzing volgt een jarenlange juridische strijd en als deze verloren wordt maar het land van herkomst weigert mee te werken aan terugkeer dan blijven ze hier hangen.
 
Ja, illegaal dus. En wordt in de regel niets tegen gedaan, ook niet eruit gezet want tegen de rechten van de mens ofzo. Maar iemand die vanuit buiten europa een zinnig en normaal bestaan (buiten de prostitutie) op wilt bouwen in nederland moet aan flink wat (serieuze) voorwaarden voldoen.

Het gaat nergens meer over;
 
in theorie is het wel mogelijk om als niet EU ingezetene een werk visum te krijgen om in de prostitutie te werken, of het in de praktijk ook lukt weet ik niet.

Spanje zit overigens vol met dames uit Spaans sprekende Zuid Amerikaanse landen, en Portugal met Braziliaanse dames. Lijkt me stug dat die allemaal illegaal zijn.
Zelf lang in Brazilië gewoond en weet uit ervaring dat er een heleboel zijn die een droom hebben om in Europa de hoer te spelen omdat zij denken binnen een jaar of 2 binnen te zijn.In Brazilië zelf en dan vooral in Sao Paulo en meer de zuidelijke staaten komt het veel voor dat er meisjes zijn uit de middenklasse die op de universiteit studeren hun studiekosten financeren door 2 of 3 dagen in een club werken en vaak denken als ik afgestudeerd ben nog 2 jaar Europa en mijn leven kan beginnen.
 
Het was voor mij ook een verrassing om te horen toen m'n ex vertelde al vanaf haar 14de gehuwelijkt te zijn (!) - dat schijnt heel normaal te zijn in die culturen. Goed voor de familie etc.

Duurde ook niet lang meer erna.
 
Zelf lang in Brazilië gewoond en weet uit ervaring dat er een heleboel zijn die een droom hebben om in Europa de hoer te spelen omdat zij denken binnen een jaar of 2 binnen te zijn.In Brazilië zelf en dan vooral in Sao Paulo en meer de zuidelijke staaten komt het veel voor dat er meisjes zijn uit de middenklasse die op de universiteit studeren hun studiekosten financeren door 2 of 3 dagen in een club werken en vaak denken als ik afgestudeerd ben nog 2 jaar Europa en mijn leven kan beginnen.
En zijn die meiden uiteindelijk succesvol?
 
Zelf lang in Brazilië gewoond en weet uit ervaring dat er een heleboel zijn die een droom hebben om in Europa de hoer te spelen omdat zij denken binnen een jaar of 2 binnen te zijn.In Brazilië zelf en dan vooral in Sao Paulo en meer de zuidelijke staaten komt het veel voor dat er meisjes zijn uit de middenklasse die op de universiteit studeren hun studiekosten financeren door 2 of 3 dagen in een club werken en vaak denken als ik afgestudeerd ben nog 2 jaar Europa en mijn leven kan beginnen.
Ik ben in de tijd dat ik regelmatig in Lissabon verbleef veel van deze Braziliaanse meiden tegen gekomen. Die kwamen in hun vakantietijd naar Portugal om een paar weken de dvp uit te hangen. Ook reeds in Portugal wonende Braziliaanse dames beunen regelmatig wat bij.
 
Achter de ramen zitten ook latina's. Zitten die er dan met een Spaanse werkvergunning?

Valt me i.d.d. wel op dat op sommige adressen latina's maar heel kort zitten en even later is er een stel Oost Europese meiden dat er rustig een maand of langer zit. Die laatste zijn natuurlijk EU ingezetene en werken vaker zelfstandig.
 
Zwz maar ik heb toch al een paar vreemde verhalen gehoord. Waar je je toch vragen bij stelt.

Bij dames van hier zijn het niet de handelaren. Maar de partners.
Er zijn rode vlaggen waar je op kunt letten: erg lage prijzen, het aanbieden van alle diensten, seks zonder condoom, altijd beschikbaar zijn, en geen direct contact hebben met het meisje. Bij contact blijkt een laag verstandelijk niveau, een psychische stoornis, slechte zelfzorg. Dit zijn imho allemaal rode vlaggen. Dit betekent niet dat het altijd mis is; er zijn ook meiden van 21 jaar die voor een klein bedrag zonder condoom willen neuken en altijd beschikbaar zijn voor elke man, maar dat zullen er heel heel weinig zijn.

Ik denk dat elke man toch wel moet kunnen aanvoelen of je op dit moment met dit persoon seks moet hebben.
 
Het beste is naar een Hollandse dames te gaan. En vooral niet Zuid Amerikaanse dames gaan. Inderdaad hebben die een zwakke positie. Ik wil geen gebruik maken van illegale prostitutie.
Bij Nederlandse dvp's krijg je betere service dat is één ding wat zeker is, bij de zuid amerikaanse dvp's is het afwachten of ze überhaupt op de foto's lijken er zit zo veel fake tussen niet normaal meer.
 
Laatst bewerkt:
Achter de ramen zitten ook latina's. Zitten die er dan met een Spaanse werkvergunning?

Valt me i.d.d. wel op dat op sommige adressen latina's maar heel kort zitten en even later is er een stel Oost Europese meiden dat er rustig een maand of langer zit. Die laatste zijn natuurlijk EU ingezetene en werken vaker zelfstandig.
Met een toeristenvisum mag je 90 in Nederland verblijven als je niet op een of andere zwarte lijst staat.
Na 90 staat er geen auto van de douane voor je deur die je komt ophalen. Je bepaalt zelf je vertrekdatum. Er zijn er die in de illegaliteit verdwijnen. Er zijn er ook die netjes teruggaan na het land van herkomst en driekwart jaar later weer een nieuw visum aanvragen en ook weer opnieuw krijgen.


Voor Brazilianen geldt geen visumplicht. Die mogen gewoon vrij reizen binnen Europa (Schengengebied).
 
Laatst bewerkt:
Een nederlandse of belgische dame kan ook illigaal of gedwongen in de prostitutie zitten.
Een Nederlandse dame die gedwongen in de prostitutie zit heeft gemakkelijkere wegen om er uit te komen bijvoorbeeld stappen naar de politie. Voor vrouwen uit verre landen is dat veel moeilijker. Zuid Amerikaanse vrouwen hebben dus een veel moeilijkere positie. Maar ik denk dat er bij veel Nederlandse en buitenlandse mannen er onverschilligheid is en gewoon hun pik achteraan lopen en het hun niet boeit. Volgens mij zijn er privehuizen met alleen zuid Amerikaanse vrouwen. Ik denk dat je er beter niet naar toe kunt gaan. Maar ja wie ben ik
 

Voor Brazilianen geldt geen visumplicht. Die mogen gewoon vrij reizen binnen Europa (Schengengebied).

1722905200443.png

Klopt, binnen de 90 dagen ja. Erna is het retour hoor. Eerste keer waarschuwing, tweede keer boete, derde keer wordt je vriendelijk verzocht op te rotten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan