Keep Dreaming
Stamgast
Het pooierschap is nog springlevend hoor.Ik kan het nog wel een keer uitleggen, maar ik kan het niet voor je begrijpen.
Ja maar is schadelijk voor de toko van de heren van de Agencies.Ga je toch gewoon naar de ramen , als daar een illegale meid zit gaat gelijk de vergunning van de sexploitant de versnipperaar in en het politiebureau zit in de meeste gevallen om de hoek en Latina's zitten er zat
Heb je al die bookers en andere goochelaars niet nodig en hoef je niet in het holst van de nacht na een puzzelrit eerst nog een half uur voor jan lul naast een lantaarnpaal te wachten tot je goedgekeurd bent voor je naar binnen mag bij iemand die ooit jaren terug misschien vaag op de persoon van de foto heeft geleken
Ik beken dat ik niet het hele topic heb gevolgd maar naar mijn idee wordt het verschil tussen illegaal en gedwongen hier onderbelicht
Dat een dame hier illegaal in het land is en hier dus het beroep niet mag uitoefenen wil nog niet zeggen dat ze het tegen haar zin doet natuurlijk
Als iemand gedwongen wordt heb ik daar natuurlijk wel morele bezwaren tegen in het andere geval vind ik het eerlijk gezegd mijn zaken niet
Je kent een paar meiden bij voorkeur Nederlandse
Je zet een paar advertenties op S jobs.
Je koopt t een telefoon en een auto.
En je kan beginnen toch ? Hoe moeilijk kan het zijn.
Je kent een paar meiden bij voorkeur Nederlandse
Je zet een paar advertenties op S jobs.
Je koopt t een telefoon en een auto.
En je kan beginnen toch ? Hoe moeilijk kan het zijn.
Laatst bewerkt: