Gedwongen prostitutie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan het nog wel een keer uitleggen, maar ik kan het niet voor je begrijpen.
Het pooierschap is nog springlevend hoor.
Ga je toch gewoon naar de ramen , als daar een illegale meid zit gaat gelijk de vergunning van de sexploitant de versnipperaar in en het politiebureau zit in de meeste gevallen om de hoek en Latina's zitten er zat
Heb je al die bookers en andere goochelaars niet nodig en hoef je niet in het holst van de nacht na een puzzelrit eerst nog een half uur voor jan lul naast een lantaarnpaal te wachten tot je goedgekeurd bent voor je naar binnen mag bij iemand die ooit jaren terug misschien vaag op de persoon van de foto heeft geleken

Ik beken dat ik niet het hele topic heb gevolgd maar naar mijn idee wordt het verschil tussen illegaal en gedwongen hier onderbelicht
Dat een dame hier illegaal in het land is en hier dus het beroep niet mag uitoefenen wil nog niet zeggen dat ze het tegen haar zin doet natuurlijk

Als iemand gedwongen wordt heb ik daar natuurlijk wel morele bezwaren tegen in het andere geval vind ik het eerlijk gezegd mijn zaken niet
Ja maar is schadelijk voor de toko van de heren van de Agencies.
Je kent een paar meiden bij voorkeur Nederlandse
Je zet een paar advertenties op S jobs.
Je koopt t een telefoon en een auto.
En je kan beginnen toch ? Hoe moeilijk kan het zijn.
Je kent een paar meiden bij voorkeur Nederlandse
Je zet een paar advertenties op S jobs.
Je koopt t een telefoon en een auto.
En je kan beginnen toch ? Hoe moeilijk kan het zijn.
 
Laatst bewerkt:
In de gevallen waar Zuid Amerikaanse dames lekkerder zijn, betere service bieden, en ook nog goedkoper zijn, kan je het men niet kwalijk nemen dat ze zulke illegale - maar vrijwillige - DVP's bezoeken i.p.v. de legale.
 
Wat mij bovendien tegenstaat in die zgn. thuiswerkbranche is dat er geen enkele vorm van controle is.
Ik weet niet of het nog zo is maar vroeger werden clubs en de dames die er werkzaam waren periodiek doorgelicht. Ik bezocht vnl. clubs en heb meerdere malen ervaren dat de eigenaar met de heren door het pand gingen.
Was er iets niet pluis met de omstandigheden of de dames dan wist men wat men te wachten stond.
Dit zie ik in ranzige slaapkamertjes op anonieme adressen niet gebeuren.
Ik had al snel door dat ik op dit soort adressen niet meer wil zijn.
Juist doordat controle er niet is en met name de omstandigheden van de sekswerkers onbekend zijn. Misschien is onbekend beter te vervangen voor discutabel.
Ik heb mezelf ook nooit wijsgemaakt en niemand zal men kunnen overtuigen dat sekswerkers dit voor hun plezier doen. Ik wil zelf ook niet met elke vrouw seks hebben. Nee, ook niet als er een reguliere vergoeding naar mij zou tegenover staan.
De belangrijkste reden voor dit werk is altijd geld. Doet iemand dit bv. tijdelijk om een studie te kunnen betalen, o.k.
Ik heb meer dan eens gezien, soms in clubs maar vooral ergens in huis dat er iets anders achter zit en dat ga ik niet in stand houden.

Ter aanvulling, met enig vermoeden doe ik aangifte bij de politie.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet eigenlijk niet waarom expliciet vrouwen uit zuid-amerika bij uitstek al verboden worden om in de prostitutie te kunnen werken.
Dat is niet zo heel moeilijk hoor , vroeger was zo'n beetje het hele continent zuid en midden Amerika vertegenwoordigd in de Poeldijkse straat , als ik vlaggetjes in de wereldkaart gezet had voor elke dame die ik daar gehad heb had ik dat deel van de wereld aardig vol gehad

Die meiden kwamen binnen op een toeristenvisum en bleven dan gewoon of via Spanje waar ze vrij makkelijk waren voor buitenlanders die Spaanstalig waren of Portugal voor Brazilianen of via Denemarken waar ze helemaal nergens naar keken
Met de toetreding van steeds meer oost Europese landen tot de EU kwamen er eind jaren 90 ineens zoveel meiden volkomen legaal hierheen dat de exploitanten steeds minder behoefte hadden om Latina's in te vliegen

Bovendien werden de regels voor vreemdelingen uit niet Schengen landen steeds strenger en de straffen voor het faciliteren van deze dames steeds harder
Het was het risico gewoon niet meer waard
Dat de Roemeense en Bulgaarse meiden die ze vervingen vaak onder valse voorwendselen door een pooier in dienst van een maffia achtige organisatie geronseld zijn maakt ze niet uit
 
ik keek net nog op kinky. Zie ik advertenties alle dagen van de week hele dag beschikbaar . Ook in privehuizen (Amsterdam) zitten sommige dames daar haast een hele dag. Dat riekt toch naar gedwongen prostitutie
 
ik keek net nog op kinky. Zie ik advertenties alle dagen van de week hele dag beschikbaar . Ook in privehuizen (Amsterdam) zitten sommige dames daar haast een hele dag. Dat riekt toch naar gedwongen prostitutie

Daar heb ik mijn vraagtekens bij. IK heb soms het idee dat sommigen mensen het niet willen weten dat er gedwongen prostitutie is.

Een vergunning voor een seksbedrijf kan in de duizenden euro's oplopen. Waarom zouden die lui, eigenaren of exploitanten dat op het spel gaan zetten, om een handvol vrouwen zgn uit te gaan buiten?

Amsterdam heeft het hoogste aantal controles van Nederland - per dame door alle rompslomp heengaan is veel werk. Ik denk eerder dat er 24/7 by default ingevuld is.
 
Ga gewoon naar een Nederlandse dame. Die kan er zelf voor kiezen . Dames uit Zuid Amerika doen het uit pure armoede, dus dat is al eigenlijk misbruik maken van iemands armoede. ik denk helaas da ik een roepende in de woestijn ben en bij de meeste mensen de moraliteit niet zo ver gaat. Ik wil ook graag verwend worden maar niet met gebruik van misbruik
Ik ga doorgaans enkel naar Spaanstalige dames. Ik heb er de beste ervaringen mee. Ik heb een paar vaste DVP's die in Europa wonen. De dames werken zelfstandig.
Er is niets mis met het bezoeken van dames die dit uit vrije wil doen. Zo geeft je ze een beter leven.
Één van mijn vaste dames komt uit de Dominicaanse republiek en werkte als poetshulp in België. Enkele jaren geleden begon ze als DVP te werken. Verdient nu goed. Misschien kan ze zo ook haar familie helpen.
 
Bramverschoren is dus een weldoener. Nou als ze gewoon een leven had gehad zoals in Nederland dan had ze dit werk voor 99 procent zekerheid niet gedaan. Er wordt eigenlijk gebruik gemaakt van iemands armoede. Ik zie hier weinig Zwitserse of Noorse vrouwen achter de ramen of in een prive huis
Geld ook voor elke Roemeense in het SKW of elke andere rosse buurt....
 
Bramverschoren is dus een weldoener. Nou als ze gewoon een leven had gehad zoals in Nederland dan had ze dit werk voor 99 procent zekerheid niet gedaan. Er wordt eigenlijk gebruik gemaakt van iemands armoede. Ik zie hier weinig Zwitserse of Noorse vrouwen achter de ramen of in een prive huis
Precies! Van alle DVP's die hier werken komt 99% uit het minder ontwikkelde buitenland
 
Laatst bewerkt:
Iedereen maakt in het dagelijks leven indirect gebruik van iemand's armoede...
Helemaal mee eens , bij alles wat je koopt zit een bepaalde narigheid achter en daar kunnen we niks aan veranderen. De wereld veranderen is een utopia en het beste wat je kan doen is een beetje aardig en eerlijk zijn naar wie op je pad komt want meer kunnen we toch niet doen.
 
Vaak gewoon verkeerd ingevuld, privehuizen mogen immers niet zo lang open zijn

Precies.

Adverteren voor dames kan soms tijdrovend zijn. Vooral als websites het niet makkelijk maken om profielen seamless erin te zetten. Of ze vragen gewoon veel data waardoor je langer bezig bent.

Ik heb ook het idee dat in club de vaak wat oudere dames die langer meedraaien daar in de regel eindigen uit gebrek uit beter. Die zijn hun prime tijden voorbij en vaak in een club gaat dat nog voor enkele jaren.

Dus ja; je komt soms een dame tegen die er eigenlijk geen tot weinig zin in heeft - maar dat betekend niet dat ze onder dwang staat. Ik zou eerder zeggen die moet bij zichzelf te rade gaan of dit nog is wat je wilt.
 
Dat is ook zo mooi aan de ramen.
Je ziet aan de gezichtsuitdrukking al of ze daar tegen hun goesting zitten of niet .
Van de week was ik in het SKW en opvallend veel dames die avond keken sjagrijnig.
Dat valt niet altijd zo op hoor.
 
Met een toeristenvisum mag je 90 in Nederland verblijven als je niet op een of andere zwarte lijst staat.
Na 90 staat er geen auto van de douane voor je deur die je komt ophalen. Je bepaalt zelf je vertrekdatum. Er zijn er die in de illegaliteit verdwijnen. Er zijn er ook die netjes teruggaan na het land van herkomst en driekwart jaar later weer een nieuw visum aanvragen en ook weer opnieuw krijgen.


Voor Brazilianen geldt geen visumplicht. Die mogen gewoon vrij reizen binnen Europa (Schengengebied).
Als je in Brazilië kunt aantonen dat je van Italiaanse of Duitse afkomst bent dan kun je een paspoort aanvragen van die landen , dit gebeurt vooral als ze uit de staaten Parana , Santa Catarina en Rio Grande do Sul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan