Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sommigen lieden klagen nu eenmaal graag over prijzen.
Understatement
Sommige vrouwen denken dat hun poes van goud is ofzo.
Heb het al vaker geroepen hier, het zijn de klanten die bereid zijn om zoveel geld neer te tellen die de markt helemaal verpesten.
Uiteindelijk gaat het er om wat je bereid bent om neer te tellen. En als jullie voor een uur P+N 250 euro willen neerleggen met nog eens 50 voor beffen en 50 voor pzc en 50 voor gfe... doe je ding. Maar dan niet janken dat ze 400 eurie heb gepakt en je binnen 30 min. weer buiten stond. Ik trakteer liever 80 mensen op een biertje voor dat geld.
We mogen hier klagen over prijzen, ontvangen service, niet nagekomen beloftes en afspraken en neppe foto's.
Het belang hier op deze reviewsite zijn de klanten EN de veiligheid voor aanbieder en klant.
En het doel van een review is om te schrijven of je waar krijgt voor het geld wat je spendeerd.

Heb het al vaker geroepen hier, het zijn de klanten die bereid zijn om zoveel geld neer te tellen die de markt helemaal verpesten.
Uiteindelijk gaat het er om wat je bereid bent om neer te tellen. En als jullie voor een uur P+N 250 euro willen neerleggen met nog eens 50 voor beffen en 50 voor pzc en 50 voor gfe... doe je ding. Maar dan niet janken dat ze 400 eurie heb gepakt en je binnen 30 min. weer buiten stond. Ik trakteer liever 80 mensen op een biertje voor dat geld.
We mogen hier klagen over prijzen, ontvangen service, niet nagekomen beloftes en afspraken en neppe foto's.
Het belang hier op deze reviewsite zijn de klanten EN de veiligheid voor aanbieder en klant.
En het doel van een review is om te schrijven of je waar krijgt voor het geld wat je spendeerd.
Niets on topic te melden dus? Jammer.

En deze was geweldig, uitmuntend en overheerlijk:
https://www.kinky.nl/advertenties/8805556-sonya
Deze is niet petite

Alleen in dit topic al meer dan genoeg.

Uiteindelijk gaat het er om wat je bereid bent om neer te tellen. En als jullie voor een uur P+N 250 euro willen neerleggen met nog eens 50 voor beffen en 50 voor pzc en 50 voor gfe... doe je ding. Maar dan niet janken dat ze 400 eurie heb gepakt en je binnen 30 min weer buiten stond.
Als je je na 20 minuten buiten laat zetten bij een dame die nog niet de helft vraagt en ondanks onderhandeling vooraf niet levert, verpest je de markt net zo goed. Dat is eigenlijk geen verschil.
Er is verder helemaal niet gezegd dat de dame Fiorella, ofwel Pamella, niet zouden leveren wat ze beloven. Daarbij hebben deze dames eigenlijk vrij gemiddelde prijzen.
Maar dat doe je nu juist in dit geval niet. Het is slechts een random rant in het algemeen.
Ja, en dus niet om willekeurig off topic over prijzen te zeuren in een topic over slanke-skinny-petit-dames
En dus niet om in het algemeen over prijzen te zeuren in een topic over slanke-skinny-petit-dames.

Laatst bewerkt:
Zolang er dames worden gepost die ruim te lang zijn om petite genoemd te worden, hoeft het ook niet direct een bezwaar te zijn wanneer de dame niet super slank of skinny, maar wel petite is.

De wens is dat de dames ook skinny of op zijn minst slank zijn, dat is natuurlijk ook een persoonlijke inschatting. Maar er worden hier ook regelmatig dames gepost die ruim die aangegeven lengte (1.65m in de openingspost) voorbij schieten en dat is geen persoonlijke inschatting meer.

Ik zal (proberen om) nooit (te) zeggen dat er iets mís is met de dame in kwestie @richard Snep , ieder zijn ding.

It's all a matter of personal taste ;)

Ook kan er geen grens worden opgelegd, die mogelijkheid heb ik niet als topicstarter (helaas) @pm69.

Net zoals dat ik, helaas, de titel van dit topic niet kan aanpassen, want dan had ik hem graag wat genuanceerder neergezet.

Ik kan alleen maar hopen, dat mensen die hier hun tips of meningen uiten, dat dat puur en alleen gaat over wat de titel van dit topic zegt:

Slanke-, skinny,- petit dames

(waar ik beter had kunnen neerzetten (bijvoorbeeld):
Slanke,- of skinny (<55kg) , maar petite (<1.65) dames (20-30 jaar)

Daarnaast is het ook allemaal maar relatief.
De dame die hier nu als laatst wordt benoemd, is idd lekker petite.

Maar daar blijft het bij, voor mij. Voor mij is zij wat ik noem "te veel".
Dat kan voor een ander weer helemaal prima zijn.

Dat zij veel tattoos heeft, vind ik (meestal) een enorm pluspunt, waar dit voor anderen een no-go is @Henkpiet1122

Voor mij is <1.65 petite , maar voor anderen is 1,70 nog steeds petite.
Tis maar net hoe lang je zelf bent...Maar het is volgens mij een ongeschreven regel, dat 1.60 of kleiner toch écht gewoon petite is.

Dan gewicht, wat ook meespeelt (bij mijn keuze). Voor mij is dat -afhankelijk van de lengte- 55kg of minder. Maar als je zelf 90 weegt, tja...dan is 60 of 65 wellicht ook prima.

Dan leeftijd...voor mij is jong: 18-25 jaar
Maar wellicht is dat ook afhankelijk van iemands eigen leeftijd.
Toch...hoe ouder ik wordt, ik blijf kijken naar mijn voorkeur van 20-25 jaar.
Dat kan voor iedereen weer anders zijn.

Maar als topic starter zoek ik:

<1.65
<25 jaar
<55kg

Liefst met tatoos en een gave melkblanke huid.

(en dan vallen voor mij persoonlijk ook nog Aziatische dames (meestal) af, en óók de dames die NZC aanbieden. Dit laatste is wel jammer trouwens, want daar zit dan nog vaak wel een dame tussen die valt onder wat ik zoek)

Dát is waarom ik dit topic ooit gestart heb in juli 2021, maar ik wijk ook vaak zat af, want anders wordt het helemaal niets :ROFLMAO:

Dat hier vervolgens van alles in wordt benoemd, das verder prima.
Wat (o.a.) ik zoek...vind je helaas maar weinig. En wat ik zeg, voor een ander kan de tip wél interessant zijn. Filteren kan ik zelf wel.

Vind ik het niets, kijk ik verder.
Vind ik het wél wat, dan bezoek ik haar waarschijnlijk ;)

Terug
Bovenaan Onderaan