- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8437440-femke
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik bezoek Femke al zo'n kleine 10 jaar, eerst op het oude vertrouwde adres in Arnhem en de laatste jaren op de 'boerderij' in Nijmegen.
What can I say, Femke is een lieve schat met een gebruikershandleiding. Ook ik merk na al die jaren (50+ bezoeken) dat het soms lastig is om een afspraak met haar te maken. Onlangs bezocht ik haar 2 keer in een week, bij het 2e bezoek vroeg ze of ik vaker was geweest? Afijn, dit mag allemaal de pret niet drukken. Femke is een lieve meid met enorme natuurlijke borsten waar je lekker mee kan spelen, 2 grote pluspunten waarvoor ik graag bij Femke kom. Dit allemaal voor een 'betaalbare' prijs waarbij je na een borreltje lekker los kan gaan.
Voor iedereen die twijfelt om te gaan; gewoon doen, Femke is het waard. Ze biedt een compleet pakket en zij is één van de weinige die mijn pik diep in haar kontje weet te persen.
What can I say, Femke is een lieve schat met een gebruikershandleiding. Ook ik merk na al die jaren (50+ bezoeken) dat het soms lastig is om een afspraak met haar te maken. Onlangs bezocht ik haar 2 keer in een week, bij het 2e bezoek vroeg ze of ik vaker was geweest? Afijn, dit mag allemaal de pret niet drukken. Femke is een lieve meid met enorme natuurlijke borsten waar je lekker mee kan spelen, 2 grote pluspunten waarvoor ik graag bij Femke kom. Dit allemaal voor een 'betaalbare' prijs waarbij je na een borreltje lekker los kan gaan.
Voor iedereen die twijfelt om te gaan; gewoon doen, Femke is het waard. Ze biedt een compleet pakket en zij is één van de weinige die mijn pik diep in haar kontje weet te persen.