Ja ze is misschien iets aangekomen, maar ziet er nog steeds gewoon erg lekker uit.Heeft ze sinds de vorige date (3 a 4 jaar geleden) Coronakilojes erbij gekregen of ziet ze er nog precies zo uit als op de foto's?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa ze is misschien iets aangekomen, maar ziet er nog steeds gewoon erg lekker uit.Heeft ze sinds de vorige date (3 a 4 jaar geleden) Coronakilojes erbij gekregen of ziet ze er nog precies zo uit als op de foto's?
De laatste keer stond ik bij haar in de straat, toen gebeld en ge-smst sindsdien niet meer te pakken gekregen. Al veel vaker geprobeerd maar voor mij hoeft het niet meer... ze is ook bekend op het nzc-forumZijn er meer mensen die haar niet te pakken krijgt via de telefoon?
Ik probeer haar al maanden te bereiken.
Krijg meteen de voice mail en op sms'jes reageert ze ook niet.
Voorheen nooit problemen mee gehad. Er is ook niks geks gebeurd ofzo..
Hoor graag van een of jullie dat ook hebben.
Waarschijnlijk om de serieuze mensen eruit te filteren. Maar je gebruikt met whatsapp toch hetzelfde nummer als waar je mee belt?hallo iemand enig idee waarom ze geen WHatsapp heeft , ik maak liever geen contact met me prive nummer
Gr tony
Dan zat je toch vrij dicht op het vuur en had je een uur later waarschijnlijk beet gehad, als je ergens in de buurt nog 1 of 2 drankjes was gaan drinken.Uiteindelijk heb ik Femke een paar weken geleden te pakken gekregen. Inderdaad een Brabants accentje aan de telefoon, ze klonk hyper, maar wel leuk en lief. Duidelijke afspreken met haar gemaakt wat betreft tijd. Nadat ik er 70km (toen naar Apeldoorn) op had zitten en mooi op tijd was kreeg ik eerst een bericht dat het 5 minuten later zou worden. Al gauw werd dat 10 minuten en daarna kwam het bericht dat het nu echt nog maar een half uurtje zou duren. Enfin, je kan het al raden… Daar bleef het bij en ben onverrichter zake huiswaarts gekeerd.
Ik heb nog met haar ge-smst vorige week met de vraag of ze weer naar Apeldoorn zou komen binnenkort (of ergens anders), maar ze zij dat ze voorlopig in Nijmegen blijft. Laatste keer dat ik haar bezocht heb in Apeldoorn had ze het er wel over dat ze een plekje voor haar zelf zoekt, maar dan wel ergens in Brabant, dicht bij haar familie. Dus ik verwacht niet dat ze nog veel gaat verplaatsen, maar met Femke weet je het nooit .Persoonlijk heb ik ook geen beste ervaringen met Femke. Afspraken nakomen altijd lastig voor haar, en de ontvangstruimtes ook niet fris en netjes. Als je na +10 jaar nog niet eens een fatsoenlijk locatie hebt doe je toch iets verkeerd. Die pauperclub in Nijmegen is niks, en andere locatie waren ook nooit echt oké waar ze ontvangt. Ze wisselt af tussen Apeldoorn en Nijmegen zag ik. Weet iemand of zo nu een plek voor haar alleen heeft?
Zeker. En anaal met meerprijs, maar zeer de centen waard.Het is echt prijsschieten bij femke, maar je krijgt er wel een paar enorme joekels voor terug. En een prima pzc met cim zonder meerprijs
Heeft ze bij mij ook een keer geflikt. Ik had netjes van tevoren een afspraak gemaakt. Ben daar netjes op tijd. Ik stuur haar een bericht om het nummer te vragen. 'Effe 5 minuutjes wachten' was het antwoord. Na 5 minuutjes bleef het stil. Na 10 minuten ook. Heb haar na een kwartier wachten geprobeerd te bellen. Krijg ik weer een bericht van haar. 'Laat maar zitten, je bent te ongeduldig'.Femke is ontzettend moeilijk mee af te spreken. Soms reageert ze totaal niet of laat ze je gewoon voor de deur staan zonder te reageren. Heb inmiddels een keer of 5/6 met haar proberen af te spreken en het is me pas 1 keer gelukt. Lekker lullig altijd als je dan 1.5 uur voor niks rijd.
Laten we het erop houden dat ik niet diezelfde avond heb betaald maar dat ik het de volgende dag alsnog netjes heb overgemaakt.Nu zijn we natuurlijk hoe je het dan precies verknald hebt....
Ze is onlangs verhuisd, kort hierop heeft ze definitief haar doorlopende adres in Apeldoorn opgezegd. Thuis gaat ze niet werken, ze zal dus vrijwel alleen nog in Nijmegen zijn op de dagen die ze werkt. Een dagje Apeldoorn sprak ze wel over maar gezien de betere klandizie in Nijmegen zie ik dat niet snel gebeuren, in Nijmegen zit ze snel volgeboekt.Ik heb nog met haar ge-smst vorige week met de vraag of ze weer naar Apeldoorn zou komen binnenkort (of ergens anders), maar ze zij dat ze voorlopig in Nijmegen blijft. Laatste keer dat ik haar bezocht heb in Apeldoorn had ze het er wel over dat ze een plekje voor haar zelf zoekt, maar dan wel ergens in Brabant, dicht bij haar familie. Dus ik verwacht niet dat ze nog veel gaat verplaatsen, maar met Femke weet je het nooit .