Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben er in het verleden veel geweest, de locatie is zeer discreet, op een klein industrieterrein, afgezonderde parking. Het is een leuk huis, met diverse kamers met mogelijkheden. Wat ik begrijp heeft in (Dld verplicht) iedere dame een vaste kamer. De locatie is in Elten net over de grens.heeft iemand ervaring met de lokatie in Zevenaar waar ze nu ontvangt?
Ze is idd moeilijk te bereiken, heb haar een aantal sms berichten gestuurd, waar ze wel of niet op reageerde, ook proberen te bellen, maar ze pakt niet op, ik ontving dan nog een berichtje kan ik kon sms'en.Weet iemand of het nummer in haar Kinky advertentie nog actueel is?
Ik krijg haar moeilijk te pakken. Als lees ik dat dit niet ongebruikelijk is
Sorry hoor maar hoe moet ik dat concreet voor me zien? Zijn jullie gewoon maanden bezig met small talk en durf je geen afspraak voor te stellen? Of ben je echt al maanden bezig data voor te leggen, en krijg je steeds te horen dat ze niet kan?Ik probeer het echt al, nou als ik maanden zeg overdrijf ik niet... krijg eigenlijk meestal wel een antwoord terug en de toon van de appjes zijn eigenlijk prima, maar er concreet mee afspreken is een tweede
Ik ervaar vaak hetzelfde als Schorpio hoor. Je smst haar als eerst, krijg antwoord en op het moment dat je daar dan een concreet voorstel op doet voor een afspraak krijg je geen antwoord meer.Sorry hoor maar hoe moet ik dat concreet voor me zien? Zijn jullie gewoon maanden bezig met small talk en durf je geen afspraak voor te stellen? Of ben je echt al maanden bezig data voor te leggen, en krijg je steeds te horen dat ze niet kan?
Heb eerder geschreven dat ik al vrij lang bezig was om een afspraak te maken. Vorige week is het eindelijk met succes gelukt. Ik vind het zelf ook vervelend, maar als ik zie wat ik soms voor die Spaanse meiden hier in Arnhem betaald heb en wat je daar voor krijgt, dan heb ik liever een dame als Femke waar moeilijk mee af te spreken is maar waar ik een hartstikke fijne date mee gehad heb.Ik had vandaag een afspraak met Femke en stuurde op de afgesproken tijd een bericht om het huisnummer te vragen. Na bijna 15 minuten wachten kreeg ik deze, vervolgens loop ik naar de flat op zoek naar het juiste appartement. Vervolgens doet ze niet open omdat ik te snel voor de deur stond heel raar. Zulke dames zouden ze wat mij betreft meteen van de site af mogen gooien
Het zou kunnen, maar denk eerder aan een fake profiel.Gespot bij de Oosterburen; https://m.busenladies.de/sex-anzeig...ffenburg-neu-atombusen-susana-latina-11890027
Inderdaad, kan me niet voorstellen dat ze zich "grensoverschrijdend" gedraagt. Bovendien staat ze omschreven als Latina en dat is ze echt niet. Foto's zijn vast gestolen.Dat zal eerder een gevalletje gestolen foto's zijn. Latina, cup D, ineens in Beieren terwijl ze vanavond nog haar advertentie heeft geüpdate met ontvangst in Arnhem, ik geloof er niks van.