Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ik geweest, ik vond het niks.

Het lijkt ook wel dat nieuwe jonge dames hygiene niet belangrijk vinden, deze en anderen recente dames die ik bezocht heb, hadden geeneens zeep op de kamer. Eens maar nooit weer.
Bedankt voor je antwoord. Ik weet nog niet of mijn nieuwsgierigheid hiermee getemperd is. Dus wellicht volgt er nog eens een review.

Heren, weten jullie of er nog nieuwe dames zijn op de dam?
1K3 zit een nieuwe dame, op 23K4, 2PG2K4 (vriendin van 23k4) en op 27K1. Veel nieuwer is er nier dan deze, volgens mij hebben ze er al eens gezeten im verleden.
Wie weet wie de dame was die vandaag op 2p g2 k2 stond?
Helaas nog geen recensie tegengekomen. Is wel altijd dicht en vaak laat aanwezig😉

Ja zal gerust nog af en toe langs Alkmaar komen maar niet zo vaak als nu, een ander gevaar is dat de saunaclub Ying Yang in Roermond weer geopend is. Daar heb ik in het verleden ook leuke dames ontmoet.

Was een goede bezetting vanavond.
Ik kwam eigenlijk voor g3k2 waar het donker was dus opponent maar bij carmen beland wat goed is bevallen!
Vond ook dat er wat nieuwe gezichten zijn bij gekomen wat het alleen maar leuker maakt in de straat.

Op T7 (2pg1t7) stond vandaag een donkere dame (Afrikaanse roots) mij enthousiast te begroeten - weten jullie hoe zij heet?

En hoe heet de dame op 2pg2k5 - ze stond er vandaag maar heb haar daar vaker gezien. Mooi figuurtje, goede tieten maar helaas rookster en lijkt me beetje afstandelijk misschien. Ben benieuwd naar de recensies 😛

Zou het deze Andreea zijn dan, of nog geen recensies? Kan ik dan zo'n WHEM vraag stellen, hoe werkt dat?

Ja en nee wel een hoop variatie vindt ik.
Ik zou zelf zeggen ga weer eens langs eind van de week en ga eens horen hier en daar bij de dames.
Volgens mij zijn er wat dames die pzc aan bieden denk ook wat die zoenen aanbieden.
Ik hoop dat er weer een betere tijd aanbreekt voor de Dam en de dames.

Terug
Bovenaan Onderaan