Haar nieuwe tarieven komen inderdaad overeen met de tarieven van deze club.Ze zal nu wel bij club nobbles zitten vandaar de verhoogde prijs
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaar nieuwe tarieven komen inderdaad overeen met de tarieven van deze club.Ze zal nu wel bij club nobbles zitten vandaar de verhoogde prijs
Wel grappig dat ze van 21-27 augustus daar werkt maar... alleen 1 dag aanwezig is? hahaha
als ze adverteert met 27 jaar maar anderen schrijven dat ze ver over de 30 is, dus tegen de 40
Waar staat up voor ?MAANDAG 4-9-2023 STAAT ZE WEER OP DE AGENDE VAN UP...
Nieuwe ronden nieuwe kansen
Sorry hoor, maar als er negatieve reviews geplaatst worden dan is dat volgens mij part of the job. In dit geval gaat het in alle gevallen om haar gedrag, dat ook nog eens door meerderen wordt bevestigd. Heeft ze dit dan niet aan zichzelf te wijten ? Misschien zal ze daar iets aan moeten doen ? Zegt niets over haar andere kwaliteiten.Als echt vaste bezoeker van Femke wil ik over voorgaande berichten nog wel het een en ander zeggen. Dat ze op wisselende locaties ontvangt heeft een privé reden die verder niet ter zake doet om die hier te melden. Daarbij heeft ze in clubs en privehuizen de prijzen te hanteren die daar gelden. Speculeren over iedere andere reden heeft daarom geen nut want zo zit het.
Vanwege de wisselende locaties plant ze nu per dag. Dus check iedere dag even wat er staat en je ziet waar ze die dag gaat werken. Tijden beginnen inderdaad pas vaak in de loop van de middag tot laat.
Er wordt hier sowieso veel aangenomen door mensen die haar niet of nauwelijks kennen en anderen nemen dat klakkeloos over. Daarbij wordt ze dan ook nog eens van van alles "beschuldigd" of voor van alles en nog wat uitgemaakt. Degene die haar wel kennen weten beter en kunnen beamen dat het gewoon een echt leuke en lieve meid is die haar vak goed verstaat en daarbij ook nog eens een super lekker lichaam heeft waar weinigen aan kunnen tippen. Daarnaast is ze ook op de hoogte van wat hier geschreven wordt en wie dat dan geweest zou kunnen zijn, ze leest namelijk mee. Degene die hier een kutverhaal neerzetten kunnen dan ook rekening houden met een niet al te postieve reactie vanuit haar! Behandel haar zoals jezelf behandeld wilt worden en je hebt een echte leuke dame om mee te daten. Iedere afspraak komt ze bij mij altijd na. Na bijna 10 jaar nog steeds!
Vandaag ook weer een super lekkere en relaxte date met haar gehad. Gezien de vele eerdere bezoeken en berichten geen verdere inhoudelijke toelichting nodig.
Belangrijk bericht van Femke zelf vanavond: Door alle negatieve berichten hier die gebaseerd zijn op aannames, vooroordelen en onterechte beschuldigingen heeft ze het plezier in dit werk inmiddels voor een groot deel verloren en heeft ze persoonlijk veel last van onterechte en op de persoon gespeelde insinuaties. Hierdoor overweegt ze serieus om veel minder of niet meer te gaan werken. Een ieder mag hier zijn eigen conclusies uit trekken.
Lieve Femke, voor mij ben en blijf je een echte topper. Tot heel gauw
Aannames, vooroordelen en valse beschuldigingen. Ik vind het mooi dat je het voor haar opneemt en je het erg naar je zin hebt. Het is ook zeker een lieve meid.Als echt vaste bezoeker van Femke wil ik over voorgaande berichten nog wel het een en ander zeggen. Dat ze op wisselende locaties ontvangt heeft een privé reden die verder niet ter zake doet om die hier te melden. Daarbij heeft ze in clubs en privehuizen de prijzen te hanteren die daar gelden. Speculeren over iedere andere reden heeft daarom geen nut want zo zit het.
Vanwege de wisselende locaties plant ze nu per dag. Dus check iedere dag even wat er staat en je ziet waar ze die dag gaat werken. Tijden beginnen inderdaad pas vaak in de loop van de middag tot laat.
Er wordt hier sowieso veel aangenomen door mensen die haar niet of nauwelijks kennen en anderen nemen dat klakkeloos over. Daarbij wordt ze dan ook nog eens van van alles "beschuldigd" of voor van alles en nog wat uitgemaakt. Degene die haar wel kennen weten beter en kunnen beamen dat het gewoon een echt leuke en lieve meid is die haar vak goed verstaat en daarbij ook nog eens een super lekker lichaam heeft waar weinigen aan kunnen tippen. Daarnaast is ze ook op de hoogte van wat hier geschreven wordt en wie dat dan geweest zou kunnen zijn, ze leest namelijk mee. Degene die hier een kutverhaal neerzetten kunnen dan ook rekening houden met een niet al te postieve reactie vanuit haar! Behandel haar zoals jezelf behandeld wilt worden en je hebt een echte leuke dame om mee te daten. Iedere afspraak komt ze bij mij altijd na. Na bijna 10 jaar nog steeds!
Vandaag ook weer een super lekkere en relaxte date met haar gehad. Gezien de vele eerdere bezoeken en berichten geen verdere inhoudelijke toelichting nodig.
Belangrijk bericht van Femke zelf vanavond: Door alle negatieve berichten hier die gebaseerd zijn op aannames, vooroordelen en onterechte beschuldigingen heeft ze het plezier in dit werk inmiddels voor een groot deel verloren en heeft ze persoonlijk veel last van onterechte en op de persoon gespeelde insinuaties. Hierdoor overweegt ze serieus om veel minder of niet meer te gaan werken. Een ieder mag hier zijn eigen conclusies uit trekken.
Lieve Femke, voor mij ben en blijf je een echte topper. Tot heel gauw