even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de gemotiveerde stopper onder ons. In 2004 rookte is 6 pakjes a 20 peuken per dag. Een takke hoop geld.
Een jaar lang dacht ik bij elke peuk die ik opstak: "hier ga je aan dood'. Dan heb je alleen nog maar een trigger nodig en die kreeg ik in handen. Daarna was het zaak van een paar weken pleisters plakken. Nooit meer gerookt, ook geen behoefte meer gehad.
Het zit tussen de oren, heren.
 
Helemaal mee eens qua stoppen met roken.

En laat die comments gerust staan en zeker het topic hierom niet dicht gooien.

Als er dan toch wat moet gebeuren, dan liever opschonen.

Want als een topic dicht is, heb ik geen idee hoe ik het weer open krijg om updates te posten.
Nou ja, pb naar een van de mods sturen.

Maar laten we het hier gewoon niet over roken, de economie of Trump/Harris hebben, dan komt alles goed.

Vooralsnog wordt het nog wel een maandje appen met mijn vriendin en dan pas weer afspreken, dus echt veel nieuwtjes laten nog wel even op zich wachten.

Maar het contact is goed, alleen het leven is soms te complex om a la minute naar de andere kant van de wereld te reizen.

Maar als er geen grote veranderingen komen gaat het zeker weer gebeuren over 1-2 maanden.
 
Vooralsnog wordt het nog wel een maandje appen met mijn vriendin en dan pas weer afspreken, dus echt veel nieuwtjes laten nog wel even op zich wachten.
Had ik dat wel goed begrepen, dat ze er geen punt van maakt, dat jij tijdens haar afwezigheid naar de DVPs mag?

Lijkt wel too good to be true. Zij is dus eye-candy, jong, ex-DVP, geil in bed en heeft er geen bezwaar dat je - alhoewel jullie een soort van relatie hebben - gewoon weer naar de dames gaat.

Straks komt haar tweelingzus nog mee. En dan moeten wij nog jaren wachten tot dit als film in de bios komt.
 
Voor de gemotiveerde stopper onder ons. In 2004 rookte is 6 pakjes a 20 peuken per dag. Een takke hoop geld.
Een jaar lang dacht ik bij elke peuk die ik opstak: "hier ga je aan dood'. Dan heb je alleen nog maar een trigger nodig en die kreeg ik in handen. Daarna was het zaak van een paar weken pleisters plakken. Nooit meer gerookt, ook geen behoefte meer gehad.
Het zit tussen de oren, heren.
Ben ik toch benieuwd wat de trigger was?
 
Ben ik toch benieuwd wat de trigger was?
Voor mij, die wereldkampioen roken was met een pak zware shag per dag, destijds nog 50 gram was dat het feit dat mijn vader ziek werd. Per direct gestopt, volgens mijn omgeving van destijds 2 maanden knots chagrijnig geweest maar nooit meer gerookt. Zware shag ruikt nog steeds lekker, sigaretten stinken maar ieder moet lekker doen wat hij/zij wil. Ik stoor me er niet aan en heb er ook geen mening over!
 
Heb een vriend gehad. Die zei ook steeds, 'ach, dan ga ik toch een jaartje eerder dood; i.p.v 76 maar 75 jaar.'
Je hebt gelijk Boxer maar in mijn geval zou ik heel oud worden als ik nog 25 jaar zou leven.
Mijn geliefde moeder was mijn voorbeeld en zo wil ik nooit oud worden. Daarom is het voor mij wat makkelijker gezegd. Nu leef ik, nu wandel ik en nu rook ik shag en soms een THC product!
 
Had ik dat wel goed begrepen, dat ze er geen punt van maakt, dat jij tijdens haar afwezigheid naar de DVPs mag?

Lijkt wel too good to be true. Zij is dus eye-candy, jong, ex-DVP, geil in bed en heeft er geen bezwaar dat je - alhoewel jullie een soort van relatie hebben - gewoon weer naar de dames gaat.
Omgekeerd lijkt het me voor een aantrekkelijke vrouw ook een opgave; gebonden zijn en dan dag in, dag uit de aandacht van mannen die soms hun handen niet eens thuis kunnen houden.
 
Ben ik toch benieuwd wat de trigger was?
Een collega kreeg voor de tweede keer non hodgkin. Omdat de behandeling niet goed aansloeg is hij er mee gestopt.

Een week voor zijn dood zocht ik hem thuis op om afscheid te nemen. hij lag in een ziekenhuis bed in de woonkamer. Wist wie en wat ik was.

Echter, voor ik weg ging heb ik samen met zijn dochter alle konijntjes weer in het hok gestopt en de sprinkler installatie in de huiskamer gecontroleerd. Daarna heb ik nog even met zijn vrouw gesproken. Zij rookte meer dan ik en was gestopt met behulp van nicotine pleisters.

De trigger was voor mij dat mijn collega dingen zag die er niet waren - konijntjes en sprinkler - ook ik zou zo eindigen, hield ik me voor, als ik door bleef roken. De dag na zijn uitvaart ben ik met pleisters begonnen.
 
Een collega kreeg voor de tweede keer non hodgkin. Omdat de behandeling niet goed aansloeg is hij er mee gestopt.

Een week voor zijn dood zocht ik hem thuis op om afscheid te nemen. hij lag in een ziekenhuis bed in de woonkamer. Wist wie en wat ik was.

Echter, voor ik weg ging heb ik samen met zijn dochter alle konijntjes weer in het hok gestopt en de sprinkler installatie in de huiskamer gecontroleerd. Daarna heb ik nog even met zijn vrouw gesproken. Zij rookte meer dan ik en was gestopt met behulp van nicotine pleisters.

De trigger was voor mij dat mijn collega dingen zag die er niet waren - konijntjes en sprinkler - ook ik zou zo eindigen, hield ik me voor, als ik door bleef roken. De dag na zijn uitvaart ben ik met pleisters begonnen.
Die dingen zien die er niet zijn... dat is de morfine. Heb dat zelf ook meegemaakt in de familie. Dus... op het eind geen pijn meer... maar wel hallucinaties!
 
Had ik dat wel goed begrepen, dat ze er geen punt van maakt, dat jij tijdens haar afwezigheid naar de DVPs mag?

Lijkt wel too good to be true. Zij is dus eye-candy, jong, ex-DVP, geil in bed en heeft er geen bezwaar dat je - alhoewel jullie een soort van relatie hebben - gewoon weer naar de dames gaat.

Straks komt haar tweelingzus nog mee. En dan moeten wij nog jaren wachten tot dit als film in de bios komt.
Ze heeft 1x gezegd dat ze niet wil dat we er andere onbetaalde contacten op na houden, maar dat ze het zich zou kunnen voorstellen dat ik me af en toe betaald wil ontladen als zij er een periode niet is.

Maar zelf ben ik daar niet zo'n voorstander van. Ben tijdens een vorige relatie gaan wandelen en gaandeweg vind je je eigen partner dan toch minder interessant.

Nou zal me dat met deze dame niet snel overkomen omdat ze wel ongeveer mijn schoonheids-ideaal is, maar ik geniet nu juist wel van de puurheid van het helemaal op haar gefocussed zijn.

Ik denk trouwens dat als ik het zou doen ik het er dan toch beter niet over zou kunnen hebben, want ondanks dat sommige vrouwen in theorie zoiets zeggen, is de praktijk toch wel anders als je het ook daadwerkelijk doet, laat staan als je er in geuren en kleuren over zou vertellen.

Dus het is een aanbod dat ik vriendelijk afsla en als het al eens zou voorkomen maak ik er verder geen melding van.

Dan denk ik zelf alleen: Ik hoef me niet super schuldig te voelen want je hebt dit zelf wel eens zo gezegd.

Als ik wel overal gebruik van zou willen maken zou het op papier een ideaal scenario zijn ja.

Supermooie, leuke en lieve jonge dame die zelf niet zo'n zin heeft in mannen op het ogenblik, mij toch de volle aandacht geeft en niet al te moeilijk doet over een scheve schaats tijdens haar afwezigheid.

Maar ik ga het dus niet doen.

Een tweeling zus heeft ze niet. En we gaan het niet verfilmen.
Omgekeerd lijkt het me voor een aantrekkelijke vrouw ook een opgave; gebonden zijn en dan dag in, dag uit de aandacht van mannen die soms hun handen niet eens thuis kunnen houden.
Nou, een man die zijn handen niet kan thuis houden zit geen dame op te wachten hoor. Dus dat is geen opgave.

Maar ik denk wel dat er de nodige knappe charmeurs tussen zitten die haar aandacht geven. Dat is, zeker op afstand, best een beetje een enge gedachte.

Als ze 50x per dag wordt nagekeken, aangesproken, nagefloten is het niet ondenkbaar dat daar af en toe een aardige, knappe man tussen zit.

Toch zijn er zat knappe vrouwen die in een relatie zitten en toch trouw zijn.
Ik zal eerlijk zijn: Als ik elke dag door 50 meiden werd benaderd, waarvan er 5 super-knap waren zou het wel een stuk moeilijker zijn om loyaal te blijven.

Maar goed, ik heb die ervaring niet.

Misschien heeft ze tussen haar 18e en haar 25e wel 50 los-vast vriendjes gehad (heb ik niet vaak naar gevraagd) en nu behoefte aan wat meer standvastigheid.


Ik heb me er bij neergelegd @Theguy . ;) Als deze mannen het over iets anders willen hebben, lees ik er gewoon doorheen. :)
 
Laatst bewerkt:
Toch nog ff de complimenten aan onze Knightrider. Ik vind het echt een heerlijk topic om te lezen. Ik waardeer de eerlijkheid, vaak verre van diplomatiek, waarmee hij hier zijn gedachten neerpent. Gelukkig zijn we hier met mannen onder elkaar, dus we hoeven niet té woke te praten hier toch? Of er een relatie in zit? Ik vraag het me serieus af...

Qua feedback: is it just me, of lees ik vooral veel onzekerheid van Knightrider? Onzekerheid over haar uiterlijk, onzekerheid over die paar weekjes (we hebben het er nu al langer over dan het daadwerkelijk geduurd heeft), onzekerheid over haar motieven, onzekerheid over het leeftijdsverschil, onzekerheid over alles eigenlijk.

Wat dat betreft lijkt het net het begin van een echte relatie. Los van die paar weekjes uiteraard.

Mag ik er een nieuwe onzekerheid aan toevoegen? Niet slecht bedoeld hoor, maar ik denk dat zodra zij hier is jij een tandje zult moeten bijsteken. Je beschrijft haar als een levenslustige dame, enigszins geëmancipeerd, met een open minded denkwijze. Als je er echt van wilt maken hier, dan zul je haar van het leven moeten laten proeven en dan niet alleen lichaamssappen. En zo loop je dan op je bijna 50ste je de benen onder je lijf vandaan om die 10 echt te verdienen!

Veel succes, het is je gegund 🤪
Nou maakt dat niet zo heel veel uit, maar mijn eigen gezonde verstand zegt toch ook: Blijft je nog even bewust van evt red flats.
Zelf zou ik niet zozeer letten op rode appartementsgebouwen, maar op rode vlaggen. Ook als die uithangen :p 🤣
 
Omgekeerd leven vrouwen net zo goed in onzekerheid, zeker als hun vriend een (zeer) aantrekkelijke man is. Dan is vrijwel elke vrouw een concurrente. En zelfs na jaren vraagt ze zich nog af "ben ik nog goed genoeg voor hem?"
 
Terug
Bovenaan Onderaan