even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de gemotiveerde stopper onder ons. In 2004 rookte is 6 pakjes a 20 peuken per dag. Een takke hoop geld.
Een jaar lang dacht ik bij elke peuk die ik opstak: "hier ga je aan dood'. Dan heb je alleen nog maar een trigger nodig en die kreeg ik in handen. Daarna was het zaak van een paar weken pleisters plakken. Nooit meer gerookt, ook geen behoefte meer gehad.
Het zit tussen de oren, heren.
 
Helemaal mee eens qua stoppen met roken.

En laat die comments gerust staan en zeker het topic hierom niet dicht gooien.

Als er dan toch wat moet gebeuren, dan liever opschonen.

Want als een topic dicht is, heb ik geen idee hoe ik het weer open krijg om updates te posten.
Nou ja, pb naar een van de mods sturen.

Maar laten we het hier gewoon niet over roken, de economie of Trump/Harris hebben, dan komt alles goed.

Vooralsnog wordt het nog wel een maandje appen met mijn vriendin en dan pas weer afspreken, dus echt veel nieuwtjes laten nog wel even op zich wachten.

Maar het contact is goed, alleen het leven is soms te complex om a la minute naar de andere kant van de wereld te reizen.

Maar als er geen grote veranderingen komen gaat het zeker weer gebeuren over 1-2 maanden.
 
Vooralsnog wordt het nog wel een maandje appen met mijn vriendin en dan pas weer afspreken, dus echt veel nieuwtjes laten nog wel even op zich wachten.
Had ik dat wel goed begrepen, dat ze er geen punt van maakt, dat jij tijdens haar afwezigheid naar de DVPs mag?

Lijkt wel too good to be true. Zij is dus eye-candy, jong, ex-DVP, geil in bed en heeft er geen bezwaar dat je - alhoewel jullie een soort van relatie hebben - gewoon weer naar de dames gaat.

Straks komt haar tweelingzus nog mee. En dan moeten wij nog jaren wachten tot dit als film in de bios komt.
 
Voor de gemotiveerde stopper onder ons. In 2004 rookte is 6 pakjes a 20 peuken per dag. Een takke hoop geld.
Een jaar lang dacht ik bij elke peuk die ik opstak: "hier ga je aan dood'. Dan heb je alleen nog maar een trigger nodig en die kreeg ik in handen. Daarna was het zaak van een paar weken pleisters plakken. Nooit meer gerookt, ook geen behoefte meer gehad.
Het zit tussen de oren, heren.
Ben ik toch benieuwd wat de trigger was?
 
Ben ik toch benieuwd wat de trigger was?
Voor mij, die wereldkampioen roken was met een pak zware shag per dag, destijds nog 50 gram was dat het feit dat mijn vader ziek werd. Per direct gestopt, volgens mijn omgeving van destijds 2 maanden knots chagrijnig geweest maar nooit meer gerookt. Zware shag ruikt nog steeds lekker, sigaretten stinken maar ieder moet lekker doen wat hij/zij wil. Ik stoor me er niet aan en heb er ook geen mening over!
 
Heb een vriend gehad. Die zei ook steeds, 'ach, dan ga ik toch een jaartje eerder dood; i.p.v 76 maar 75 jaar.'
Je hebt gelijk Boxer maar in mijn geval zou ik heel oud worden als ik nog 25 jaar zou leven.
Mijn geliefde moeder was mijn voorbeeld en zo wil ik nooit oud worden. Daarom is het voor mij wat makkelijker gezegd. Nu leef ik, nu wandel ik en nu rook ik shag en soms een THC product!
 
Terug
Bovenaan Onderaan