even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
mannen, er staat in de titel ook "even" niet wandelen....
Scherp Gunther.

Op de rest van de posts kom ik later terug!

Ik bekijk alles per moment en heb dus zelfs groen licht van de uber-beauty om af en toe betaald iemand te bezoeken (geen gewoon overspel), maar doe het zelf liever niet om de magie in stand te houden.

De behoefte was er altijd omdat mijn partner en ik niet meer helemaal op een lijn zaten, maar met deze nieuwe dame klopt alles (looks, inzet, geile sex) en ik vind het aanbod tegenvallen, dus ik hou het bewust en zonder moeite af momenteel.

Zou ik het wel doen, dan schrijf ik er even niet over, want ik weet zeker dat dan hier, zelfs op het hoerenlopers-forum, de hel losbreekt als ik een recensie schrijf haha en hoewel de ideale dame het me wel toestaat zou ik het haar toch ook niet vertellen.

Omdat het dan precies dat is: Een cumdump omdat ik mijn ideaal 2 maanden niet kan zien.

Je weet nooit wat je toch kapot maakt als je zegt: Nou ik heb je advies opgevolgd en zonder verdere emoties erg goede sex gehad met deze Oost-Europese stoeipoes.

Ook al vond ze het theoretisch goed, de praktijk kan toch voor ruzie zorgen.

Dus nee, ik heb geen behoefte, dame is geweldig in vrijwel alles, aanbod is matig.

En nee, ik zou het haar niet vertellen omdat bv zo'n Naty/Natasha wel een half uur of uur geile sex zou bieden, maar dat zou in geen enkele verhouding staan met de top-tijd die ik met deze beauty beleef en hoewel ik Victoria of Natasha zou bezoeken (wat ik dus niet gedaan heb), vind ik dat qua looks achten en heb ik er geen persoonlijke band mee, terwijl mijn vriendin voor mij qua looks een tien is, echt nog wat beter dan Victoria of Natasha, en ik momenteel een enorm fijne band met haar heb.

Dus ik kies voor de uitzonderlijk goede 'thuis' situatie, die waarschijnlijk voor minder dan 5% van alle mannen in een relatie op deze manier geldt.

Zeker op mijn leeftijd. Ik had me er eigenlijk al een beetje bij neergelegd dat ik relaties met leuke vrouwen van in de veertig zou hebben en babes van in de twintig betaald zou neuken.

Wist ik veel dat het ideale plaatje potentieel zich toch nog zou aandienen.

Dus ogen op de bal en nu geen fouten maken. Dit is de WK finale!
 
Laatst bewerkt:
met deze nieuwe dame klopt alles (looks, inzet, geile sex)
Dat is alles in een relatie voor jou? :) Klinkt als een recensie van een DVP hier.

Voel me overigens vereerd dat je mij even apart noemt. Vandaar dat ik nog eenmaal reageer.

Maar wees eerlijk joh, je bent alleen uit op een gratis DVP, niet op een relatie. Je praat over haar alsof je het over een DVP hebt, je praat over haar alsof ze een gratis cumdump voor je is, niet alsof je het over je vriendin hebt, Je verzwijgt van alles voor haar of bent van plan dat te gaan doen. Want stel dat je eerlijk zou zijn en ze het afkapt. Ben je je gratis cumdump kwijt.

Je lult alles wel heel erg naar jezelf toe, vind je niet? Naar hoe het jou het beste uitkomt.

Maar zelfs als je haar geld overmaakt, vergelijk je die hoeveelheid geld met hoeveel bezoekjes dat zouden zijn.
Heb je het zelf echt niet door?

En nu trek je je ineens niets aan van de meningen op een hoerenforum, terwijl je ook stelt dat je je ellenlange verhalen hier deelt omdat je graag de meningen hoort op een hoerenforum....
Maar dat is dus zolang ze je uitkomen?

En je blijft maar hameren op de tien en dat wij dat niet hebben. Wil je een schouderklopje? Wil je dat wij zeggen: nou, nou KR, goed gedaan man. Wat zijn we allemaal jaloers op je.

Ik snap dat je mijn input niet leuk vindt. Maar al je woorden bevestigen mijn indruk alleen maar meer.

Hoe dan ook: succes man.
Ik reageer alleen op jou en wat ik lees, Dat wilde je toch?

Of wil je eigenlijk alleen maar dat we je op je schoudertjes kloppen omdat jij het volgens jou zo goed voor elkaar hebt? :)
 
Dat is alles in een relatie voor jou? :) Klinkt als een recensie van een DVP hier.

Voel me overigens vereerd dat je mij even apart noemt. Vandaar dat ik nog eenmaal reageer.

Maar wees eerlijk joh, je bent alleen uit op een gratis DVP, niet op een relatie. Je praat over haar alsof je het over een DVP hebt, je praat over haar alsof ze een gratis cumdump voor je is, niet alsof je het over je vriendin hebt, Je verzwijgt van alles voor haar of bent van plan dat te gaan doen. Want stel dat je eerlijk zou zijn en ze het afkapt. Ben je je gratis cumdump kwijt.

Je lult alles wel heel erg naar jezelf toe, vind je niet? Naar hoe het jou het beste uitkomt.

Maar zelfs als je haar geld overmaakt, vergelijk je die hoeveelheid geld met hoeveel bezoekjes dat zouden zijn.
Heb je het zelf echt niet door?

En nu trek je je ineens niets aan van de meningen op een hoerenforum, terwijl je ook stelt dat je je ellenlange verhalen hier deelt omdat je graag de meningen hoort op een hoerenforum....
Maar dat is dus zolang ze je uitkomen?

En je blijft maar hameren op de tien en dat wij dat niet hebben. Wil je een schouderklopje? Wil je dat wij zeggen: nou, nou KR, goed gedaan man. Wat zijn we allemaal jaloers op je.

Ik snap dat je mijn input niet leuk vindt. Maar al je woorden bevestigen mijn indruk alleen maar meer.

Hoe dan ook: succes man.
Ik reageer alleen op jou en wat ik lees, Dat wilde je toch?

Of wil je eigenlijk alleen maar dat we je op je schoudertjes kloppen omdat jij het volgens jou zo goed voor elkaar hebt? :)
Lees de rest later, maar over je eerste paar zinnen: Volstrekte onzin.

Je citeert 1 zinnetje, terwijl ik elders in die 2 stukken juist aangeef dat het totale plaatje klopt.

Ik zeg toch ook: grappig, lief etc.

Daarnaast: Gratis?!

Er zit al tig K€ in doordat alles geregeld moet worden.

En ja, haar looks die helemaal raak zijn spelen mee, sorry als veel mannen dvp's neuken en een relatie onderhouden met iemand die ze maar zo zo vinden.

Ik ben altijd voor de combi gegaan, maar het is wel degelijk een relatie, maar wel eentje met alles er op en er aan.
 
Geen goed teken dat ze tegen je zegt dat je andere dvp's mag bezoeken bewijst maar dat ze niet echt verliefd op je is en de kans is groot dat ze dat zelf ook doet zeker als ze een 10 is zoals jij dat steeds beweert en blijft herhalen.
 
Geen goed teken dat ze tegen je zegt dat je andere dvp's mag bezoeken bewijst maar dat ze niet echt verliefd op je is en de kans is groot dat ze dat zelf ook doet zeker als ze een 10 is zoals jij dat steeds beweert en blijft herhalen.
Ik geef ook aan:

Ze heeft momenteel geen behoefte aan mannen. Dat is het na-effect van die dvp periode.

Wij hebben onderling een erg goede band en ja, ik ben ook een man, maar de timing van onze eerste ontmoetingen was gewoon perfect.

Maar die 3 weken hebben haar wel een knauw gegeven.

Dat vergeten wandelaars wel eens: De ene dame vind het ok werk en kan goed toneel spelen, een enkeling zal er echt van genieten (ik denk een zeer kleine minderheid van de dames wat wie op het forum ook zegt of denkt), maar er zijn ook dames die tijdens die periode of vlak erna denken: Jezus, wat is/wat dit? Echt nooit meer!

Dat is de keerzijde van de prostitutie waar wij liever niet op focussen.

Daarom lach ik die theorieën dat ze waarschijnlijk dat werk in haar thuisland nu alweer doet relatief makkelijk weg, of ik zou me echt ernstig moeten vergissen.

Dit is voor haar vooral een verwerking- en rust-periode waarin ze op andere dingen in haar leven wil focussen.

Onze onderlinge band is erg goed, maar ze is vrij negatief over mannen in het algemeen, dus daarom zou het me ook verbazen als ze daar volop aan het daten is naast haar relatie met mij.

Qua verliefd zijn of niet: Ik denk dat zij mij ook test.

We hebben elkaar leren kennen toen ik de hoerenloper was.

Ze weet dat we elkaar nu 3-4 maanden niet kunnen zien en daarna weer wel, ze is misschien wel bang dat ik hier 'gewoon' een nieuwe vriendin krijg in de tussen tijd.

Ik heb het vermoeden dat ze zelf niet helemaal ziet dat ik hier echt niet 10 x per jaar tegen zo'n beauty aan loop.

Maar daarom heeft ze liever dat ik af en toe een dvp bezoek dan dat ik met andere onbetaalde meiden flirt/sjans etc.

Dat heeft niets met een gebrek aan verliefdheid te maken voor mijn gevoel.

Ze wil me niet beknellen als ze hier een paar maanden niet kan zijn en denkt dat mannen (ze heeft, mede door het werk of door haar cultuur een apart beeld van mannen) sowieso 2x per maand hun behoefte moeten krijgen, dus dan beter bij een betaalde dame.

Misschien is dat wel de lang erin geslopen wijsheid van haar eigen cultuur: Mannen moéten neuken.

Sowieso is ze ruimdenkender dan ik.

Maar niet omdat ze niet verliefd is, maar omdat ze niet typisch het huisje boompje beestje type is.

Ik zei al: Niet een typisch voorspelbare dame.

Heel knap, heel eigenzinnig, momenteel een beetje een hekel aan sommige (vooral stoerdoende mannen), een tikje feministisch (maar niet te), toch een enorme babe....

Ik moet het subtiel aanpakken.

Ik weet dat ik de toestemming heb, maar het kan ook een test zijn.

Zo zijn veel vrouwen: Ga jij anders maar naar de hoeren hoor....

Maar als je het dan doet breekt de hel los.

Dus als ik haar stilzwijgende toestemming heb zal ik het incidenteel misschien doen, als we een lange periode niet bij elkaar kunnen zijn.

En dan inderdaad vanwege de lichamelijke behoefte en geiligheid, want ik ben verder in alle aspecten prima tevreden met onze relatie.

Door dit te zeggen heeft ze me een beetje een vrijbrief gegeven, maar toch denk ik dat het het beste is als we het verder onbesproken laten.

Ik weet voor mezelf: Ik doe het echt alleen in uiterste gevallen als ze er lang niet is en als ik denk: Jezus! Dit is me er eentje!

En die situatie heeft zich het afgelopen half jaar nog niet aangediend.

Terwijl ik toch ongeveer 30/40 bezoekjes per jaar deed.

Ik zie eigenlijk vooral positieve kanten aan de manier waarop we met elkaar omgaan.

Theoretisch willen we elkaar niet beknellen, maar in praktijk zijn we toch wel heel erg op elkaar gefocussed.

En ik luister goed naar al jullie ideeën, maar denk er zelf ook veel over na en zeg alleen dat ik af en toe denk: 'Die persoon zegt iets heel raaks' en op een ander moment: ' Deze persoon weet van niks en zegt iets wat volstrekt onjuist is.'


OK, fijn weekend guys!
 
Geen goed teken dat ze tegen je zegt dat je andere dvp's mag bezoeken bewijst maar dat ze niet echt verliefd op je is en de kans is groot dat ze dat zelf ook doet zeker als ze een 10 is zoals jij dat stee🥰ds beweert en blijft herhalen.
Ja klopt is tegen de vrouwelijke natuur in....soms is alleen al praten over een andere vrouw dodelijk 😂

Toch wens ik knightrigher alle geluk toe met ze meissie...🍑🥰
 
Ik zeg toch ook: grappig, lief etc.

waarbij ik denk: knap gezicht, geile uitstraling, waanzinnige natuurlijke borsten, slank, mooi kontje, heerlijk kutje, aardig, inlevend, grappig, spannend, lief, alleen soms een tikje onvoorspelbaar en opvliegend,
Klopt, na mijn eerste bericht kwam je opeens met deze opsomming. Voor het eerst voegde je zowaar wat toe na 'kutje' ;)

De volgorde van haar 'pluspunten' is ook heel interessant.

Joh, het maakt mij allemaal niets uit. Ik ben je vijand niet. Maar je wilde toch graag sparren en delen hier?
Ik vind het wel lollig eigenlijk hoe je zelfs jezelf hier probeert te overtuigen.

Joh, geef nou gewoon toe dat dat hele delen hier alleen is omdat je hoopt dat wij je stoer vinden of zo.
Omdat je naar eigen zeggen een 10 hebt. En al is dat zo, maakt mij niets uit hoor. Ik gun je alles. Gefeliciteerd man. Fijn voor je.

En als kut en tieten en seks alles is wat je interesseert in een potentiële partner, ook prima.
En dat je voor het schuinsmarcheren voorheen altijd wel een excuusje paraat hebt, en zelfs al voor het toekomstige, ook prima.
Ook al heb je er nu opeens bij (verzonnen?) gezet dat zij dat prima vindt.

Mij heb je er allemaal niet mee en mij ben je geen verantwoording schuldig.
Maar het is en blijft wel wat het is, hoe zeer je het voor jezelf ook probeert te rechtvaardigen.

En ik blijf het hetzelfde lezen wat ik eerder las. Ik lees geen genegenheid of verliefdheid. Ik lees alleen ellenlange verhalen van iemand die het kennelijk heel stoer vindt dat hij 'gratis een DVP mag neuken'. Uiterlijk, tieten, kutje, blablabla....

Laat ik het eens zo proberen.. Als zij dit allemaal zou lezen, denk je dan echt dat ze gelijk overtuigd is dat je om haar geeft?
Persoonlijk lijkt mij dat - als zij dit zou lezen - als ze iets om je geeft, dat dan gelijk voorbij is.

Ik ben geen graadmeter, hoor. Zij wel.
 
Ja klopt is tegen de vrouwelijke natuur in....soms is alleen al praten over een andere vrouw dodelijk 😂
Bekijk ook even mijn laatste reactie Gunther.

Die verklaart een hoop.

Zelf geen zin in mannen momenteel (gelukkig ben ik de gelukkige uitzondering), mij niet willen beknellen, toestemming voor betaald maar niet voor onbetaald.....

En daarnaast: Ik wil het momenteel niet doen, want zij is een 10 en ik zie geen 10-en elders en als ik het al zou doen, zou ik op de hoogte zijn van haar goedkeuring (ruimdenkend, tijd niet samen), maar het voor de zekerheid toch niet onnodig melden omdat ik ook denk: Ze zegt het, maar meent ze het ook?!
 
Klopt, na mijn eerste bericht kwam je opeens met deze opsomming. Voor het eerst voegde je zowaar wat toe na 'kutje' ;)

De volgorde van haar 'pluspunten' is ook heel interessant.

Joh, het maakt mij allemaal niets uit. Ik ben je vijand niet. Maar je wilde toch graag sparren en delen hier?
Ik vind het wel lollig eigenlijk hoe je zelfs jezelf hier probeert te overtuigen.

Joh, geef nou gewoon toe dat dat hele delen hier alleen is omdat je hoopt dat wij je stoer vinden of zo.
Omdat je naar eigen zeggen een 10 hebt. En al is dat zo, maakt mij niets uit hoor. Ik gun je alles. Gefeliciteerd man. Fijn voor je.

En als kut en tieten en seks alles is wat je interesseert in een potentiële partner, ook prima.
En dat je voor het schuinsmarcheren voorheen altijd wel een excuusje paraat hebt, en zelfs al voor het toekomstige, ook prima.
Ook al heb je er nu opeens bij (verzonnen?) gezet dat zij dat prima vindt.

Mij heb je er allemaal niet mee en mij ben je geen verantwoording schuldig.
Maar het is en blijft wel wat het is, hoe zeer je het voor jezelf ook probeert te rechtvaardigen.

En ik blijf het hetzelfde lezen wat ik eerder las. Ik lees geen genegenheid of verliefdheid. Ik lees alleen ellenlange verhalen van iemand die het kennelijk heel stoer vindt dat hij 'gratis een DVP mag neuken'. Uiterlijk, tieten, kutje, blablabla....

Laat ik het eens zo proberen.. Als zij dit allemaal zou lezen, denk je dan echt dat ze gelijk overtuigd is dat je om haar geeft?
Persoonlijk lijkt mij dat - als zij dit zou lezen - als ze iets om je geeft, dat dan gelijk voorbij is.

Ik ben geen graadmeter, hoor. Zij wel.
Ja, zeg wat je vindt, maar ik ben het er niet mee eens.

Kan gebeuren.

Ik denk zelfs dat ik uiterst respectvol met haar omga.

Alleen verwoord ik wel waarom ik haar zo lekker vind.

Maar ik heb, al vanaf de eerste posts in dit topic, altijd de combi genoemd.

Alleen weet ik niet zeker of het verstandig is om al onze persoonlijke herkenningspunten op het forum te delen, dus doe ik dat bewust niet.

Met stoer doen heeft het al helemaal niets te maken. Ben alleen oprecht erg blij dat het meest onwaarschijnlijke gelukt lijkt te zijn.

Althans, voorlopig.

Ik ga haar niet op de hoogte stellen van dit forum (om meerdere redenen) maar ik denk dat als ze dit topic van begin tot eind zou lezen dat ze zich nagenoeg niet beledigd zou voelen.

Het is eerder een lofzang op haar uiterlijk én innerlijk.

Maar goed, daar kunnen we over van mening verschillen.
Klopt, na mijn eerste bericht kwam je opeens met deze opsomming. Voor het eerst voegde je zowaar wat toe na 'kutje' ;)

De volgorde van haar 'pluspunten' is ook heel interessant.

Joh, het maakt mij allemaal niets uit. Ik ben je vijand niet. Maar je wilde toch graag sparren en delen hier?
Ik vind het wel lollig eigenlijk hoe je zelfs jezelf hier probeert te overtuigen.

Joh, geef nou gewoon toe dat dat hele delen hier alleen is omdat je hoopt dat wij je stoer vinden of zo.
Omdat je naar eigen zeggen een 10 hebt. En al is dat zo, maakt mij niets uit hoor. Ik gun je alles. Gefeliciteerd man. Fijn voor je.

En als kut en tieten en seks alles is wat je interesseert in een potentiële partner, ook prima.
En dat je voor het schuinsmarcheren voorheen altijd wel een excuusje paraat hebt, en zelfs al voor het toekomstige, ook prima.
Ook al heb je er nu opeens bij (verzonnen?) gezet dat zij dat prima vindt.

Mij heb je er allemaal niet mee en mij ben je geen verantwoording schuldig.
Maar het is en blijft wel wat het is, hoe zeer je het voor jezelf ook probeert te rechtvaardigen.

En ik blijf het hetzelfde lezen wat ik eerder las. Ik lees geen genegenheid of verliefdheid. Ik lees alleen ellenlange verhalen van iemand die het kennelijk heel stoer vindt dat hij 'gratis een DVP mag neuken'. Uiterlijk, tieten, kutje, blablabla....

Laat ik het eens zo proberen.. Als zij dit allemaal zou lezen, denk je dan echt dat ze gelijk overtuigd is dat je om haar geeft?
Persoonlijk lijkt mij dat - als zij dit zou lezen - als ze iets om je geeft, dat dan gelijk voorbij is.

Ik ben geen graadmeter, hoor. Zij wel.
En ik heb er bij vermeldt dat zij het ok vind, omdat ze het vorige week zei toen we het over wat andere zaken hadden.

Zij net een nieuwe baan, ik druk, toen zei ze: Als je een keertje betaalde sex wil kan dat, maar onze afspraak is geen andere partners.

Nou, kon ik prima mee leven.
Twee weekjes was het toch? :)
En ben jij geen man dan?
Waarom gaat die vlieger niet voor jou op dan. Want jij krijgt toch seks bij de vleet :)

Bovendien, uit eigen ervaring, seks als dvp staat voor de (meeste) dames behoorlijk los van seks met gevoel.
2 a 3 weken.

Ja, ik ben ook een man, maar (heb ik al uitgelegd), de afkeer is vooral na de periode van dit werk gekomen en ik had het geluk dat ik in de nadagen ben binnen geslipt.

Ze heeft iets tegen veel 'mannen' en ja, ik ben een man, maar ze heeft meer iets tegen 'de typisch man' (haar theorie klopt niet helemaal, maar is die reactie) dan tegen mij als persoon.

Aan sex geen gebrek nee. :)

Sex als dvp en sex met gevoel staat inderdaad los van elkaar, daarom heeft ze in deze fase ook geen probleem om sex met mij te hebben, maar mannen als groep ziet ze niet zitten momenteel.

De knauw heeft ze juist gekregen van het werk, van sex als dvp, juist omdat ze geen machine is, maar sex in de persoonlijke sfeer is inderdaad heel anders.
 
Laatst bewerkt:
Ja, zeg wat je vindt, maar ik ben het er niet mee eens.

Kan gebeuren.

Ik denk zelfs dat ik uiterst respectvol met haar omga.

Alleen verwoord ik wel waarom ik haar zo lekker vind.

Maar ik heb, al vanaf de eerste posts in dit topic, altijd de combi genoemd.

Alleen weet ik niet zeker of het verstandig is om al onze persoonlijke herkenningspunten op het forum te delen, dus doe ik dat bewust niet.

Met stoer doen heeft het al helemaal niets te maken. Ben alleen oprecht erg blij dat het meest onwaarschijnlijke gelukt lijkt te zijn.

Althans, voorlopig.

Ik ga haar niet op de hoogte stellen van dit forum (om meerdere redenen) maar ik denk dat als ze dit topic van begin tot eind zou lezen dat ze zich nagenoeg niet beledigd zou voelen.

Het is eerder een lofzang op haar uiterlijk én innerlijk.

Maar goed, daar kunnen we over van mening verschillen.

En ik heb er bij vermeldt dat zij het ok vind, omdat ze het vorige week zei toen we het over wat andere zaken hadden.

Zij net een nieuwe baan, ik druk, toen zei ze: Als je een keertje betaalde sex wil kan dat, maar onze afspraak is geen andere partners.

Nou, kon ik prima mee leven.
Joh, ik vind het allemaal prima.
Als jij een '10' qua uiterlijk het belangrijkst vindt in een relatie, en dat heb je in jouw ogen. Fijn voor je, toch.
Het zal aan mij liggen, maar ik heb die combi gemist in de eerdere teksten waar ik me doorheen worstelde,

Maar, en sorry als het ook wat pocherig klinkt, ik heb het niet slecht getroffen qua mooie dames in mijn leven. Ik heb er meerdere aan mijn zijde gehad. Al kwam er - meestal - gelijk wel meer bij kijken dan alleen dat voor mij.

En alleen uiterlijk werkt meestal prima voor een tijdje. Het draait uiteindelijk toch echt om wat meer in een relatie dan alleen dat.

Ik vind overigens dat je juist eerlijk tegen haar moet zijn. Dat vind ik wel de minste basis voor een oprechte en goede relatie. En niet in je eigen voordeel dingen weglaten. Maar intussen wel aan haar twijfelen. Zoals de waard...

Betrouwbaar, oprecht en eerlijk? Begin eens bij jezelf, zou ik zeggen.
 
Ik geef ook aan:

Ze heeft momenteel geen behoefte aan mannen. Dat is het na-effect van die dvp periode.

Wij hebben onderling een erg goede band en ja, ik ben ook een man, maar de timing van onze eerste ontmoetingen was gewoon perfect.

Maar die 3 weken hebben haar wel een knauw gegeven.

Dat vergeten wandelaars wel eens: De ene dame vind het ok werk en kan goed toneel spelen, een enkeling zal er echt van genieten (ik denk een zeer kleine minderheid van de dames wat wie op het forum ook zegt of denkt), maar er zijn ook dames die tijdens die periode of vlak erna denken: Jezus, wat is/wat dit? Echt nooit meer!

Dat is de keerzijde van de prostitutie waar wij liever niet op focussen.

Daarom lach ik die theorieën dat ze waarschijnlijk dat werk in haar thuisland nu alweer doet relatief makkelijk weg, of ik zou me echt ernstig moeten vergissen.

Dit is voor haar vooral een verwerking- en rust-periode waarin ze op andere dingen in haar leven wil focussen.

Onze onderlinge band is erg goed, maar ze is vrij negatief over mannen in het algemeen, dus daarom zou het me ook verbazen als ze daar volop aan het daten is naast haar relatie met mij.

Qua verliefd zijn of niet: Ik denk dat zij mij ook test.

We hebben elkaar leren kennen toen ik de hoerenloper was.

Ze weet dat we elkaar nu 3-4 maanden niet kunnen zien en daarna weer wel, ze is misschien wel bang dat ik hier 'gewoon' een nieuwe vriendin krijg in de tussen tijd.

Ik heb het vermoeden dat ze zelf niet helemaal ziet dat ik hier echt niet 10 x per jaar tegen zo'n beauty aan loop.

Maar daarom heeft ze liever dat ik af en toe een dvp bezoek dan dat ik met andere onbetaalde meiden flirt/sjans etc.

Dat heeft niets met een gebrek aan verliefdheid te maken voor mijn gevoel.

Ze wil me niet beknellen als ze hier een paar maanden niet kan zijn en denkt dat mannen (ze heeft, mede door het werk of door haar cultuur een apart beeld van mannen) sowieso 2x per maand hun behoefte moeten krijgen, dus dan beter bij een betaalde dame.

Misschien is dat wel de lang erin geslopen wijsheid van haar eigen cultuur: Mannen moéten neuken.

Sowieso is ze ruimdenkender dan ik.

Maar niet omdat ze niet verliefd is, maar omdat ze niet typisch het huisje boompje beestje type is.

Ik zei al: Niet een typisch voorspelbare dame.

Heel knap, heel eigenzinnig, momenteel een beetje een hekel aan sommige (vooral stoerdoende mannen), een tikje feministisch (maar niet te), toch een enorme babe....

Ik moet het subtiel aanpakken.

Ik weet dat ik de toestemming heb, maar het kan ook een test zijn.

Zo zijn veel vrouwen: Ga jij anders maar naar de hoeren hoor....

Maar als je het dan doet breekt de hel los.

Dus als ik haar stilzwijgende toestemming heb zal ik het incidenteel misschien doen, als we een lange periode niet bij elkaar kunnen zijn.

En dan inderdaad vanwege de lichamelijke behoefte en geiligheid, want ik ben verder in alle aspecten prima tevreden met onze relatie.

Door dit te zeggen heeft ze me een beetje een vrijbrief gegeven, maar toch denk ik dat het het beste is als we het verder onbesproken laten.

Ik weet voor mezelf: Ik doe het echt alleen in uiterste gevallen als ze er lang niet is en als ik denk: Jezus! Dit is me er eentje!

En die situatie heeft zich het afgelopen half jaar nog niet aangediend.

Terwijl ik toch ongeveer 30/40 bezoekjes per jaar deed.

Ik zie eigenlijk vooral positieve kanten aan de manier waarop we met elkaar omgaan.

Theoretisch willen we elkaar niet beknellen, maar in praktijk zijn we toch wel heel erg op elkaar gefocussed.

En ik luister goed naar al jullie ideeën, maar denk er zelf ook veel over na en zeg alleen dat ik af en toe denk: 'Die persoon zegt iets heel raaks' en op een ander moment: ' Deze persoon weet van niks en zegt iets wat volstrekt onjuist is.'


OK, fijn weekend guys!
Ik weet zeker dat het meerendeel het werk vreselijk vind. Denk aan het leeftijdsverschil wat vaak voorkomt. Wij mannen kijken daar anders tegenaan maar denk je een in dat je als man van 25 seks moet hebben met een vrouw van 60 😣
De meeste zullen niet enthousiast worden bij die gedachten.
En sommige mannen die dvp's bezoeken zijn gewoon ranzig en onverzorgd of onbeschoft, ga er maar aanstaan.
Ik snap best dat je daar een knauw van kunt krijgen.
 
Je woont vijf minuten van de wallen af in het prachtige Amsterdam...Met honderden DVPs en gewone leuke vrouwen. Dacht ik een keer te lezen.
En dan ga je jezelf 2/3 maanden onthouden voor een relatie zonder duidelijke afspraken.
Misschien als ze terug komt is het heel anders dan de vorige keer.
Correct me if i'm wrong.. Heb ook niet het hele topic gelezen.
Zijn er al trouwplannen?
 
Ik geef ook aan:

Ze heeft momenteel geen behoefte aan mannen. Dat is het na-effect van die dvp periode.

Wij hebben onderling een erg goede band en ja, ik ben ook een man, maar de timing van onze eerste ontmoetingen was gewoon perfect.

Maar die 3 weken hebben haar wel een knauw gegeven.

Dat vergeten wandelaars wel eens: De ene dame vind het ok werk en kan goed toneel spelen, een enkeling zal er echt van genieten (ik denk een zeer kleine minderheid van de dames wat wie op het forum ook zegt of denkt), maar er zijn ook dames die tijdens die periode of vlak erna denken: Jezus, wat is/wat dit? Echt nooit meer!

Dat is de keerzijde van de prostitutie waar wij liever niet op focussen.

Daarom lach ik die theorieën dat ze waarschijnlijk dat werk in haar thuisland nu alweer doet relatief makkelijk weg, of ik zou me echt ernstig moeten vergissen.

Dit is voor haar vooral een verwerking- en rust-periode waarin ze op andere dingen in haar leven wil focussen.
Ik heb het niet over hoerenlopers maar kerels waar ze zich tot aangetrokken voelt. En aangezien jij ook een hoerenloper bent moet ze van jou eigenlijk ook afkeer hebben aangezien zoals jij het zegt zij dit werk zo verschikkelijk vond. Maar jij bent natuurlijk haar ridder op het witte paard die haar een zorgeloze leven gaat bezorgen met jou heeft ze andere plannen.

Ik weet dat het aan jou knaagt dat je nooit 100% zult weten of ze in eigen land dvp is geweest of niet natuurlijk zal zij dat blijven ontkennen om jou gerust te stellen. Maar opzich maakt het ook niet uit of ze 2 weken of jaren prostituee is geweest ze zal altijd een ex dvp blijven.
 
Laatst bewerkt:
D'r zitten ook een paar bloedzuigers hier tussen ook hé!
Gewoon leuk dat het je overkomt. Niet te moeilijk doen joh, lekker van genieten.
Die vakantie hebben jullie toch ook samen al doorstaan. Dat was toch ook wel een goede test. Als het allemaal gespeeld is komt ze in aanmerking voor een oscar waarschijnlijk.
 
.

Ze heeft overigens letterlijk wel eens tegen mij gezegd dat ze het niet erg zou vinden als ik af en toe zou wandelen, heel ruimdenkend daarover, maar ik weet dat ik het niet fijn zou vinden als ze daar met andere mannen iets zou doen en voor haar zou dat logischer zijn, omdat prostitutie voor vrouwen niet echt een ding is.



Ook al is het betaald: Overspel plegen wil ik zelf nu minimaliseren.

Waarom betaald zesjes neuken als je een relatie met een tien hebt?

Zij heeft zelfs zoiets van: Je bent een man, je hebt je cumdump nodig als ik er lange tijd niet ben, maar juist ik twijfel daarover.

Omdat hoeren lopen (hoe leuk ik het ook vind) toch je gevoel en mentaliteit veranderd, dus als ik een partner heb waarbij ik denk: knap gezicht, geile uitstraling, waanzinnige natuurlijke borsten, slank, mooi kontje, heerlijk kutje, aardig, inlevend, grappig, spannend, lief, alleen soms een tikje onvoorspelbaar en opvliegend, maar verder echt een totaal ideaal, dan moet ik het vanwege 2 cumdumps niet verspelen.
Ik zou me in een vergelijkbare situatie ook ongemakkelijk voelen als de dame het geen bezwaar vindt om te gaan wandelen. En wat nu als het geen betaalde afspraak is, maar -bij wijze van spreken - de buurvrouw?
 
Ik denk het niet. Ik ga ervan uit dat hij zijn tedere gevoelens niet wil delen met de proleten op dit forum.

Niet het hele topic van A tot Z gelezen, stukjes ervan wel, maar begrijpelijk. Ik zou mijn 'issues/gevoelens' ook niet hier willen delen. Lijkt me absoluut ook niet de plek hiervoor.

Zolang ze beide gelukkig zijn / een goede rela hebben zie ik er overigens niks mis mee. Aan de andere kant snap ik het commentaar dat ik lees dan ook weer aangezien KR het wel op een bepaalde manier heeft geschreven (vind ik).

Veel succes KR
 
Terug
Bovenaan Onderaan