even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn mensen die zich comfortabel voelen bij twijfelen aan de goede bedoelingen van anderen.
Dan raak je nooit onverwacht teleurgesteld, want je bent per definitie teleurgesteld, zeg maar de never ending twijfelstand.

Bottomline is dat je dan nooit iets heel ergs meemaakt, maar ja: misschien ook nooit iets heel leuks.
En daar zou ik dan bij voorbaat al teleurgesteld van raken.

Als dit -voor wie dan ook- te gecompliceerd klinkt, wees dan blij dat je zelf niet zo ingewikkeld denkt.
Toch iets om vrolijk van te worden! 😂
Want jij kent me persoonlijk en weet wat ik wel of niet doe nee je weet helemaal niets je kletst alleen uit je nek. Je probeert nu alleen je gram te halen omdat ik knightrider adviseerde om door te blijven schrijven omdat jij commentaar had op zijn berichten en vond dat hij moest stoppen om over ze vriendin te schrijven lees je bericht #430 maar eens terug. En over gecompliceerd gesproken een paar recensies schrijven is niet zo moeilijk hoor ik zou daar eens aan beginnen als ik jou was, maar misschien maak jij nooit iets leuks mee en valt er weinig te schrijven.😂
 
Optimist! ;)

Als je het maar laat... :)

Als je het maar laat... :)

Waarom zou ik altijd alles wat ze zegt in twijfel trekken? Ze zei eenmalig schuld oplossen door 3 weken werk hier en dan 1 week chillen. Dat kan toch gewoon? Nou dan!

En als het anders was, is dat oorspronkelijke plan blijkbaar door politie inval en ontmoeting met mij gewijzigd, ook goed dus. Het lot is er om het te veranderen.

Hoewel zij het daar overigens niet mee eens is. Die is meer van 'voorbestemd' enzo....maar ik denk dat je eigen acties wel degelijk je pad kunnen veranderen.
Maak je geen zorgen meer Knightrider!
Als jullie voor elk woord dat je tot nu toe geschreven hebt één uur bij elkaar blijven, dan worden jullie samen oud en grijs.
Lukt dat toch niet, dan kun jij nog altijd schrijver worden of leraar Nederlands!
 
Optimist! ;)

Als je het maar laat... :)

Als je het maar laat... :)

Waarom zou ik altijd alles wat ze zegt in twijfel trekken? Ze zei eenmalig schuld oplossen door 3 weken werk hier en dan 1 week chillen. Dat kan toch gewoon? Nou dan!

En als het anders was, is dat oorspronkelijke plan blijkbaar door politie inval en ontmoeting met mij gewijzigd, ook goed dus. Het lot is er om het te veranderen.

Hoewel zij het daar overigens niet mee eens is. Die is meer van 'voorbestemd' enzo....maar ik denk dat je eigen acties wel degelijk je pad kunnen veranderen.
Het lijkt me niet eenvoudig om een balans te vinden tussen uitgaan van het goede in een ander en achterdochtig zijn bij alles wat de ander zegt. Als je -even in het algemeen gesteld- leeft met de gedachte in het achterhoofd dat iemand met andere intenties jou als relatiemateriaal heeft uitgekozen, dan kan dat heel ongezond werken bij het opbouwen van iets moois.
 
Optimist! ;)

Als je het maar laat... :)

Als je het maar laat... :)

Waarom zou ik altijd alles wat ze zegt in twijfel trekken? Ze zei eenmalig schuld oplossen door 3 weken werk hier en dan 1 week chillen. Dat kan toch gewoon? Nou dan!

En als het anders was, is dat oorspronkelijke plan blijkbaar door politie inval en ontmoeting met mij gewijzigd, ook goed dus. Het lot is er om het te veranderen.

Hoewel zij het daar overigens niet mee eens is. Die is meer van 'voorbestemd' enzo....maar ik denk dat je eigen acties wel degelijk je pad kunnen veranderen.
Knightrider jij bent zelf deze topic begonnen om meningen van je mede forumleden te horen en ik geef alleen me mening meer niet. Ik kan natuurlijk ook in je kont gaan kruipen en je precies vertellen wat jij graag wilt horen net als wat sommige forumleden hier doen maar dat is niet mijn stijl.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan