even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn mensen die zich comfortabel voelen bij twijfelen aan de goede bedoelingen van anderen.
Dan raak je nooit onverwacht teleurgesteld, want je bent per definitie teleurgesteld, zeg maar de never ending twijfelstand.

Bottomline is dat je dan nooit iets heel ergs meemaakt, maar ja: misschien ook nooit iets heel leuks.
En daar zou ik dan bij voorbaat al teleurgesteld van raken.

Als dit -voor wie dan ook- te gecompliceerd klinkt, wees dan blij dat je zelf niet zo ingewikkeld denkt.
Toch iets om vrolijk van te worden! 😂
Want jij kent me persoonlijk en weet wat ik wel of niet doe nee je weet helemaal niets je kletst alleen uit je nek. Je probeert nu alleen je gram te halen omdat ik knightrider adviseerde om door te blijven schrijven omdat jij commentaar had op zijn berichten en vond dat hij moest stoppen om over ze vriendin te schrijven lees je bericht #430 maar eens terug. En over gecompliceerd gesproken een paar recensies schrijven is niet zo moeilijk hoor ik zou daar eens aan beginnen als ik jou was, maar misschien maak jij nooit iets leuks mee en valt er weinig te schrijven.😂
 
Optimist! ;)

Als je het maar laat... :)

Als je het maar laat... :)

Waarom zou ik altijd alles wat ze zegt in twijfel trekken? Ze zei eenmalig schuld oplossen door 3 weken werk hier en dan 1 week chillen. Dat kan toch gewoon? Nou dan!

En als het anders was, is dat oorspronkelijke plan blijkbaar door politie inval en ontmoeting met mij gewijzigd, ook goed dus. Het lot is er om het te veranderen.

Hoewel zij het daar overigens niet mee eens is. Die is meer van 'voorbestemd' enzo....maar ik denk dat je eigen acties wel degelijk je pad kunnen veranderen.
Maak je geen zorgen meer Knightrider!
Als jullie voor elk woord dat je tot nu toe geschreven hebt één uur bij elkaar blijven, dan worden jullie samen oud en grijs.
Lukt dat toch niet, dan kun jij nog altijd schrijver worden of leraar Nederlands!
 
Optimist! ;)

Als je het maar laat... :)

Als je het maar laat... :)

Waarom zou ik altijd alles wat ze zegt in twijfel trekken? Ze zei eenmalig schuld oplossen door 3 weken werk hier en dan 1 week chillen. Dat kan toch gewoon? Nou dan!

En als het anders was, is dat oorspronkelijke plan blijkbaar door politie inval en ontmoeting met mij gewijzigd, ook goed dus. Het lot is er om het te veranderen.

Hoewel zij het daar overigens niet mee eens is. Die is meer van 'voorbestemd' enzo....maar ik denk dat je eigen acties wel degelijk je pad kunnen veranderen.
Het lijkt me niet eenvoudig om een balans te vinden tussen uitgaan van het goede in een ander en achterdochtig zijn bij alles wat de ander zegt. Als je -even in het algemeen gesteld- leeft met de gedachte in het achterhoofd dat iemand met andere intenties jou als relatiemateriaal heeft uitgekozen, dan kan dat heel ongezond werken bij het opbouwen van iets moois.
 
Optimist! ;)

Als je het maar laat... :)

Als je het maar laat... :)

Waarom zou ik altijd alles wat ze zegt in twijfel trekken? Ze zei eenmalig schuld oplossen door 3 weken werk hier en dan 1 week chillen. Dat kan toch gewoon? Nou dan!

En als het anders was, is dat oorspronkelijke plan blijkbaar door politie inval en ontmoeting met mij gewijzigd, ook goed dus. Het lot is er om het te veranderen.

Hoewel zij het daar overigens niet mee eens is. Die is meer van 'voorbestemd' enzo....maar ik denk dat je eigen acties wel degelijk je pad kunnen veranderen.
Knightrider jij bent zelf deze topic begonnen om meningen van je mede forumleden te horen en ik geef alleen me mening meer niet. Ik kan natuurlijk ook in je kont gaan kruipen en je precies vertellen wat jij graag wilt horen net als wat sommige forumleden hier doen maar dat is niet mijn stijl.
 
Laatst bewerkt:
Knightrider jij bent zelf deze topic begonnen om meningen van je mede forumleden te horen en ik geef alleen me mening meer niet. Ik kan natuurlijk ook in je kont gaan kruipen net als sommigen hier maar dat is niet mijn stijl.
Je plaat blijft wel een beetje hangen. In je eigen kont kruipen is ook voor niets goed.
 
Maak je geen zorgen meer Knightrider!
Als jullie voor elk woord dat je tot nu toe geschreven hebt één uur bij elkaar blijven, dan worden jullie samen oud en grijs.
Lukt dat toch niet, dan kun jij nog altijd schrijver worden of leraar Nederlands!
Het is sowieso fijne materie.

Ik denk dat je ook een mooie documentaire zou kunnen maken over 4 personages die op dit forum zitten en hun wandelgangen, dames en interpretaties van alles wat ze meemaken.

Maar ik schrijf graag over dit moment in mijn leven. Het is, om meerdere redenen die ik niet helemaal kan uitleggen, een boeiend kruispunt.
Het lijkt me niet eenvoudig om een balans te vinden tussen uitgaan van het goede in een ander en achterdochtig zijn bij alles wat de ander zegt. Als je -even in het algemeen gesteld- leeft met de gedachte in het achterhoofd dat iemand met andere intenties jou als relatiemateriaal heeft uitgekozen, dan kan dat heel ongezond werken bij het opbouwen van iets moois.
Klopt, daarom hoop ik het gaandeweg ook een beetje los te laten.

Maar de combi verleden als dvp/uitzonderlijk knap/andere cultuur/ongelijkwaardige economie zorgt ervoor dat ik het ook niet helemaal kán los laten.

Als je er blind in gaat (wat bij de meeste beginnende relaties zo zou moeten zijn) dan kun je enorm bedrogen uit komen.

Daarnaast zou dan iedereen hier op het forum roepen: Man! Let op! Je tuint er met open ogen in!

Nou maakt dat niet zo heel veel uit, maar mijn eigen gezonde verstand zegt toch ook: Blijft je nog even bewust van evt red flats.

Dat heeft 4 jaar dvp's bezoeken denk ik met iedere wandelaar gedaan.

Als een dame zegt: 'Oh my god, you are the only client that can make me come' , hebben veel van ons geleerd om daaraan te twijfelen.

Terwijl een jongen die met zijn vriendin in bed ligt dat misschien niet doet.

'Yes, I have clients, but we have a special bond together' is nog zo'n zinnetje.

De switch van betaald contact naar onbetaald contact is al zeer zeldzaam, dus gaandeweg denk je toch: Waarom lukt dit? Waarom ik?

Mijn geluk was de timing en een voorval. En toen was er een serie momenten, met wat vallen en opstaan.

Dat vallen en opstaan zag zij als een nadeel, terwijl ik het juist als een voordeel zag.

Want vallen en daarna weer opstaan betekent waarschijnlijk dat het echt is.

Iemand die alleen voor je geld/mogelijkheden/een beter leven/een verblijfsvergunning bij je zou zijn, zou minder het achterste van haar tong laten zien, meer toneel spelen.

Juist ruzie en het weer bijleggen voelt echter.

Moet ook niet te vaak voorkomen, maar momentjes, humor, samen lachen kun je niet faken.

Dat geldt overigens ook voor wandel-momenten. Er is een gespeelde klik en een echte klik. Gaandeweg voel je dat onderscheid meestal toch wel.
Knightrider jij bent zelf deze topic begonnen om meningen van je mede forumleden te horen en ik geef alleen me mening meer niet. Ik kan natuurlijk ook in je kont gaan kruipen en je precies vertellen wat jij graag wilt horen net als wat sommige forumleden hier doen maar dat is niet mijn stijl.
Klopt. Ik val je ook niet aan. Geef na jouw mening alleen weer mijn mening. En achter Optimist! staat een knipoog.

Soms ben ik het met je eens, soms helemaal niet, dat is prima.
 
Laatst bewerkt:
Iemand die alleen voor je geld/mogelijkheden/een beter leven/een verblijfsvergunning bij je zou zijn, zou minder het achterste van haar rond laten zien, meer toneel spelen.
Ik schreef het reeds eerder op dit forum; het meisje dat jarenlang met een jongen uit Egypte omging, totdat hij uiteindelijk een verblijfsvergunning had.
Wie weet had hij thuis nog een vriendin, zelfs kinderen? Het kan haast niet anders dan dat hij jarenlang op zijn tenen heeft moeten lopen om zijn uiteindelijke doel te bereiken.
 
Bottomline is dat je dan nooit iets heel ergs meemaakt, maar ja: misschien ook nooit iets heel leuks.
En daar zou ik dan bij voorbaat al teleurgesteld van raken.
Ik denk niet dat dat aan jou is om te bepalen wat iemand anders wel of niet meemaakt op basis van een onzin conclusie, misschien heb ik of een ander wel meer meegemaakt dan jij in 100 jaar mee zal maken, zowel goed als slecht.

Als je niet in deze relatie geloofd, waar het topic over gaat (ik krijg het amper uit mijn bek om dit een relatie te noemen) dan ben je volgens jou iemand die geen risico's durft te nemen en zal je wel niet veel meemaken in het leven, wat een een onzin conclusie
 
Ik schreef het reeds eerder op dit forum; het meisje dat jarenlang met een jongen uit Egypte omging, totdat hij uiteindelijk een verblijfsvergunning had.
Wie weet had hij thuis nog een vriendin, zelfs kinderen? Het kan haast niet anders dan dat hij jarenlang op zijn tenen heeft moeten lopen om zijn uiteindelijke doel te bereiken.
Het kan inderdaad wel, maar als dat jarenlang zou moeten voortduren is misschien eerder de niet-Europeaan dan de Europeaan degene die er onder te lijden heeft.
Ik denk niet dat dat aan jou is om te bepalen wat iemand anders wel of niet meemaakt op basis van een onzin conclusie, misschien heb ik of een ander wel meer meegemaakt dan jij in 100 jaar mee zal maken, zowel goed als slecht.

Als je niet in deze relatie geloofd, waar het topic over gaat (ik krijg het amper uit mijn bek om dit een relatie te noemen) dan ben je volgens jou iemand die geen risico's durft te nemen en zal je wel niet veel meemaken in het leven, wat een een onzin conclusie
Ben wel benieuwd waarom je het geen relatie zou willen noemen.

Vanwege haar korte verleden? Door de tijdelijke afstand die er dus zo nu en dan is?

Wat is dan wél een relatie?

Een man die al 20 jaar samenwoont, maar ondertussen wel naar de hoeren gaat?

Als je samen reist, leeft, neukt, praat, lacht, belt, huilt, blikken van verstandhouding uitwisselt is het toch een relatie?!

Of je denkt dat hij lang zal bestaan of kort is geheel aan jou, maar het geen relatie willen noemen is vrij kort door de bocht.

Waaraan moet een connectie tussen 2 mensen dan nog meer voldoen om een relatie genoemd te kunnen worden?

Ben oprecht benieuwd.
 
Alsof het hier per definitie een beter leven is.

Misschien loopt het voor de kerst (2025 pas natuurlijk) juist wel stuk omdat ze het "betere" leven in Nederland totaal niet ziet zitten.
 
Mijn hemel...
Ik heb getracht hier een beetje te lezen, maar het is niet te doen.

Knightrider, je hebt het steeds maar over je 'vriendin' in termen als dubbel D, enorm lekker, anderen vinden haar ook lekker, 25 jaar jonger, hoertje in bed, 25 cent per uur....
En dan achter haar rug om over haar schrijven hier. Ellenlange epistels over twijfelen over haar...

Mijn god, ik heb nu al meelij met haar ALS haar intenties echt zijn. Wat een urenlang geneuzel moet die aanhoren van iemand die amper uit zijn bek kan krijgen dat hij haar leuk vindt om wie ze is.

Ik las omdat ik zelf een tijd een relatie heb gehad met een DVP, en benieuwd was. Maar ik kan je verzekeren dat dat geheel anders ging en dat ik haar nooit zag zoals jij jouw dame zag en nooit zo omschreef. Noch schreef ik over haar op een forum.

En ik herinner me nog altijd dat ze me ooit in haar armen nam en zei: 'all guys want me just for sex, but you like me for who I am, right?'
En dat was ook zo.

Ik lees dit als een grote masturbatie trip van KR. Niets meer of minder. En dat met zoveel woorden en herhalingen dat je ervan in slaap valt.
Ik wens je het beste, kerel. Maar als ik haar was zou ik stevig twijfelen over jouw motieven. Maar helaas hou je die voor haar verborgen. Terwijl je aan haar twijfelt. Ik moet er wel om lachen.

Oh ja, nog even dit...
Jij hebt het in woorden de hele tijd over een mogelijke relatie, maar ik lees het alsof je het hebt over 'gratis neuken met een (ex)DVP'.
En we zien wel, anders heb ik toch een leuke tijd gehad. Terwijl je van haar verwacht dat zij land en haard verlaat om bij jou te komen wonen. Zodat jij gratis kan neuken.

Verder heb ik sterk de indruk dat je erg op zoek bent naar complimentjes en die jezelf al op een verkapte manier geeft.
Als die ene megalomane gast in elk voetbalteam die het de hele tijd maar heeft over die ene omhaal waarmee hij ooit scoorde om dan - als iemand er op ingaat - quasi bescheiden te zeggen: ach, ik deed maar wat... Ik brak bijna mijn benen...

En feedback op een hoerenforum? Dat was nou echt het laatste waar ik aan dacht destijds.
Als je serieus en een vent bent, neem je je eigen beslissingen. En als je haar echt als relatiemateriaal ziet, neem je afscheid van een hoerenforum en zoek je een andere hobby.
Bovendien: met een beetje verstand kun je de reacties hier vooraf zo uittekenen: Lukt nooit/ mooi man

Sorry dat ik het zo rauw tik, maar ja, je wilde input toch?
 
Laatst bewerkt:
Mijn hemel...
Ik heb getracht hier een beetje te lezen, maar het is niet te doen.

Knightrider, je hebt het steeds maar over je 'vriendin' in termen als dubbel D, enorm lekker, anderen vinden haar ook lekker, 25 jaar jonger, hoertje in bed, 25 cent per uur....
En dan achter haar rug om over haar schrijven hier. Ellenlange epistels over twijfelen over haar...

Mijn god, ik heb nu al meelij met haar ALS haar intenties echt zijn. Wat een urenlang geneuzel moet die aanhoren van iemand die amper uit zijn bek kan krijgen dat hij haar leuk vindt om wie ze is.

Ik las omdat ik zelf een tijd een relatie heb gehad met een DVP, en benieuwd was. Maar ik kan je verzekeren dat dat geheel anders ging en dat ik haar nooit zag zoals jij jouw dame zag en nooit zo omschreef. Noch schreef ik over haar op een forum.

En ik herinner me nog altijd dat ze me ooit in haar armen nam en zei: 'all guys want me just for sex, but you like me for who I am, right?'
En dat was ook zo.

Ik lees dit als een grote masturbatie trip van KR. Niets meer of minder. En dat met zoveel woorden en herhalingen dat je ervan in slaap valt.
Ik wens je het beste, kerel. Maar als ik haar was zou ik stevig twijfelen over jouw motieven. Maar helaas hou je die voor haar verborgen. Terwijl je aan haar twijfelt. Ik moet er wel om lachen.

Oh ja, nog even dit...
Jij hebt het in woorden de hele tijd over een mogelijke relatie, maar ik lees het alsof je het hebt over 'gratis neuken met een (ex)DVP'.
En we zien wel, anders heb ik toch een leuke tijd gehad. Terwijl je van haar verwacht dat zij land en haard verlaat om bij jou te komen wonen. Zodat jij gratis kan neuken.

Verder heb ik sterk de indruk dat je erg op zoek bent naar complimentjes en die jezelf al op een verkapte manier geeft.
Als die ene megalomane gast in elk voetbalteam die het de hele tijd maar heeft over die ene omhaal waarmee hij ooit scoorde om dan - als iemand er op ingaat - quasi bescheiden te zeggen: ach, ik deed maar wat... Ik brak bijna mijn benen...

En feedback op een hoerenforum? Dat was nou echt het laatste waar ik aan dacht destijds.
Als je serieus en een vent bent, neem je je eigen beslissingen. En als je haar echt als relatiemateriaal ziet, neem je afscheid van een hoerenforum en zoek je een andere hobby.
Bovendien: met een beetje verstand kun je de reacties hier vooraf zo uittekenen: Lukt nooit/ mooi man

Sorry dat ik het zo rauw tik, maar ja, je wilde input toch?
Precies dat, bravissimo
 
Terug
Bovenaan Onderaan