even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ja je kan het mooi vertellen. Maar hier lul je je niet meer uit hoor!😄
Zou heel goed kunnen dat Knightrider al bij een van de twee is geweest de afgelopen week.
Hij zal het hier op het forum alleen altijd ontkennen. Dat heeft hij zelf gezegd. Zelfs als het gebeurt zal ik het niet hier vertellen schreef hij hier.

Maar door hier een heleboel links te zetten en er over te vertellen kan hij tocht (on)gemerkt zijn mening geven.

tttt.jpeg
Ik denk zelf bij deze beauty met haar grote tieten. Daar valt Knightrider op.
 
Mooie dame dit hoor. Hoe weet je dat haar borsten niet naturel zijn. Zou wel kunnen hoor. Ik zie geen littekens. Is mooi gedaan dan.
Heb zowel Ella als Sofia wel eens bezocht.

Op de foto's denk je: Het zouden naturelle borsten kunnen zijn, maar ter plekke zie je wel dat het siliconen borsten zijn.

Maar ze voelen wel goed in de hand bij beide dames en hoewel ik niet van de siliconen ben, vond ik het toch een aangename attractie.

Nou moet ik zeggen dat deze ene foto wel echt supergoed is en dat je bij de andere foto's meer ziet dat het siliconen zijn.
Op deze foto vind ik het geheel gewoon erg geil ogen: houding, bekkie, manier waarop de borsten hangen, lijf....ik mag dan in een relatie zitten, maar ik ben niet blind geworden.

Er zijn wel eens recensies geweest van mannen die iets minder positief waren, maar ik vond beide dames zakelijk, maar vriendelijk, vakkundig en aantrekkelijk.
Aan dat soort cryptische omschrijvingen doe ik niet meer mee.
Als iemand A zegt is het voor mij A. Als iemand daarna komt met dat 'tie daarmee eigenlijk B bedoelde heeft 'tie pech.
Iedereen heeft gewoon Nederlands op school gehad dus kunnen ze ook rechtuit, direct en eerlijk zeggen wat ze bedoelen.
Dat geneuzel is tijd verknoeien en na mijn vorige huwelijk heb ik daar afscheid van genomen. Dat soort shit dat je op een gegeven moment niet meer weet wat waarheid is en wat niet. Vermoeiend.
En dat maakt het leven een stuk eerlijker en overzichtelijker. Betekent wel dat je zelf ook tegen die waarheid moet kunnen.

Voorbeeld van zo'n dialoog.
Afgelopen dinsdag was ik 's middags naar een gangbang. 's Avonds kwam mijn sex-vriendin op bezoek. Ze wist dat ik 's middags naar de gangbang zou gaan, wist dat ik het daarna fijn vind om met een vertrouwd iemand na te genieten, en zij wilde graag komen.
Toen ze bij me was merkte ik aan haar dat er iets was. Dus ik vraag haar wat er was. Krijg geen duidelijk antwoord, maar vermoeidheid was er zeker ook één van. Onder het neuken vraagt ze me het hoeveelste kutje dat ze vandaag was. Dus ik zeg dat ze de 5e is die ik neuk en dat ik nog door 2 anderen gepijpt ben.
Er blijft een sfeertje hangen, dus ik vraag haar nogmaals wat er is. Ze geeft geen antwoord. Voor mij is dat een gigantische turn-off en orgasme-killer.
Als ze weg is app ik dat ik hopelijk morgen ervaar wat haar dwars zit. Ik vraag niet meer en ik krijg ook niet spontaan een antwoord de dag erna.
Eind van die dag nodig ik haar uit voor de donderdag. Ze wil wel graag. Na wat vijven en zessen blijkt dat zaterdag beter uit komt. Ook prima.
Daarop app ik dat 'ik dan wel wil dat ze haar hart mee brengt. Want ik vond de vorige keer dat het net was alsof ze haar hart niet bij zich had en dat heb ik wel er bij nodig ....'.
Daarop antwoordde ze, dat 'ze niets liever wil dan dat. Ze komt met hart en ziel.'
Ik schrijf terug: de deur staat wagenwijd voor je open. Ik verwacht wel nog een antwoord.
En dat ga ik ongetwijfeld krijgen, want het is iemand die soms een paar dagen nodig heeft om iets te laten bezinken om in contact te komen met haar gevoel.
Dus zaterdag hebben we weer een opgeklaarde lucht. En ze vindt me ongetwijfeld een 'pain in the ass' omdat ik doorvraag, maar daarna is ze opgelucht dat ze het verteld heeft. Wat de reden dan ook maar mag zijn geweest.
We hebben beiden recht erop dat we er 100% bij zijn als we samen zijn. En als er iets is dat dat percentage verminderd moeten we dat proberen op te lossen. En dat begint altijd met de eerlijkheid. En ik ga er vanuit dat A dan ook A is.
Haha, ik denk dat de meeste vrouwen (terecht?) compleet gek zouden worden als je met ze in bed zou liggen als je eerder die dag al geneukt had met 4 andere dames en gepijpt was door 2.


Man! Dat je die avond überhaupt nog ergens zin in had.
 
Als ik mandarijnen in de koelkast heb die een beetje oud zijn en ik heb geen andere in huis, eet ik er soms toch een.
Maar zodra ik een nieuw netje gekocht heb, blijven die oude vaak liggen tot ze beschimmeld zijn.

En hoe zit dat met bananen? Eet je die ook nog op als ze bijna bruin zijn?
Kun je daar iets over vertellen Knightrider? Rete-interessant namelijk om daar iets over te horen. 🙃
 
Zou heel goed kunnen dat Knightrider al bij een van de twee is geweest de afgelopen week.
Hij zal het hier op het forum alleen altijd ontkennen. Dat heeft hij zelf gezegd. Zelfs als het gebeurt zal ik het niet hier vertellen schreef hij hier.

Maar door hier een heleboel links te zetten en er over te vertellen kan hij tocht (on)gemerkt zijn mening geven.

Bekijk bijlage 238172
Ik denk zelf bij deze beauty met haar grote tieten. Daar valt Knightrider op.
Voor jullie een vraag, voor mij een weet. ;)

Maar ik ken Ella en Sofia dus van vorig jaar, toen ik nog single was.

Ik dacht toen: Alletwee toch wel behoorlijke babes en hoewel ter plekke overduidelijk siliconen, zie je dat op de foto's inderdaad nagenoeg niet en het zijn beide lekkere, vakkundige dames.

En eindelijk weer eens dames met goede looks die je toch voor 100/150 ontvangen.

Want ook al was ik nu single, voor dat trio Oost-Europese dames hierboven zou ik wel 100 voor een half uur, maar geen 150 voor een half of 250 voor een heel uur willen neerleggen.

Ja, alles wordt duurder en de dame bepaalt haar prijs, maar in 2021 kon ik 100 voor een half uur prima betalen, maar bij 150 voor een half uur neig ik naar een heel uur en als dat 200 of 250 euro kost, heb ik veel vaker een rotgevoel na afloop omdat ik zoveel geld gewoon niet frequent kan missen.

100 of 150 is een realistisch bedrag, 250 euro betalen word ik gewoon heel zuur van.

Wederom een reden waarom ik nu liever samen met een partner wat centjes spendeer, dan het bij een dvp op een grote berg te leggen.

Toen ik wandelde deed ik 3 bezoekjes per maand. 400 per maand kan ik aan mezelf nog wel uitleggen, 750 euro per maand gewoon echt niet.
 
Haha, ik denk dat de meeste vrouwen (terecht?) compleet gek zouden worden als je met ze in bed zou liggen als je eerder die dag al geneukt had met 4 andere dames en gepijpt was door 2.


Man! Dat je die avond überhaupt nog ergens zin in had.

De zin is anders. Slow-sex is heerlijk daarna.

Overigens betekent neuken met 4 vrouwen en me laten pijpen door 2 vrouwen niet dat ik 6x klaar ben gekomen. Dat red ik tegenwoordig echt niet meer.

En waarom zou ze gek worden? Ze wist het van te voren.
Ze is al eens mee geweest naar een gangbang om te kijken en ze gaat nu ook mee naar een Trans.
 
En hoe zit dat met bananen? Eet je die ook nog op als ze bijna bruin zijn?
Kun je daar iets over vertellen Knightrider? Rete-interessant namelijk om daar iets over te horen. 🙃
Het was een metafoor voor vriendinnen/vrouwen/partners hè. ;)

Bij bananen geldt: Te hard groenig is niet lekker, goed rijp geel wel, beetje bruin kan nog, te bruin en zacht geworden niet meer.

En, gezien hun achtergrond, land van herkomst, levensstijl worden veel vrouwen vanaf hun 45e onherroepelijk te veel die bruine, zachte banaan.

Niet dat wij zo fris en fruitig blijven, maar zo kan ik niet denken.

Je kunt uiteindelijk alleen vanuit je eigen smaak redeneren.

Dat je eigen looks gaandeweg je smaak onmogelijk maken, is de bittere pil van veel mannen waardoor wandelen niet een keuze maar een noodzaak wordt als ze uit liefde/genegenheid ipv uit opwinding toch bij hun vrouw/vriendin willen blijven.
De zin is anders. Slow-sex is heerlijk daarna.

Overigens betekent neuken met 4 vrouwen en me laten pijpen door 2 vrouwen niet dat ik 6x klaar ben gekomen. Dat red ik tegenwoordig echt niet meer.

En waarom zou ze gek worden? Ze wist het van te voren.
Ze is al eens mee geweest naar een gangbang om te kijken en ze gaat nu ook mee naar een Trans.
Ik snap het.

Dit is allemaal heel ver verwijderd van mijn eigen voorkeuren, ervaringen, maar doe vooral je ding.
En inderdaad, duidelijkheid is wel belangrijk.

2x klaarkomen per 24 uur is bij mij echt wel de max en na 1x sex, evt met een pauze er tussen, heb ik meestal tot de volgende dag ook echt geen zin meer.

Dus na een gangbang (waar ik sowieso nooit naar toe zou gaan), zou ik mijn sex-vriendin afgezegd hebben. ;)

Maar: Geniet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan