even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga hier niet op alle details in gaan. Veel lezers weten dat ik in een geweldige maar speciale relatie zit.
Het volledig open zijn bij de start van mijn relatie was the best decision ever. Britney heeft al mijn posts op deze fora gelezen, heeft alle foto's van bij meesteres Kiana gezien. Ik snap dat het uniek is, maar het is echt geweldig.

Ik ben de laatste echter om deze of gene relatie of dit of dat geheim te veroordelen. Volg hoofd en hart is vaak de enige juiste instelling....
 
Pas op Knightrider, al die "kleine" stukjes informatie die op zich niks betekenen, kunnen samen veel meer van je laten zien dan je misschien zelf zou willen.
Dat is zo.

Misschien is het een idee het draadje naar Off-topic te laten verplaatsen, dan is het tenminste alleen zichtbaar voor leden. (Ben wel bang dat dan de alerts niet werken direkt na verplaatsen.)
 
Zeker!

Nou, ik moet eerlijk zeggen dat het me toch wel een beetje zwaar valt.

Ook omdat ik het erg leuk vind om een recensie te schrijven over een ervaring, een nieuwe dame te tippen, mee te denken en hier lekker wat met jullie te babbelen.

Het is spannend, zit in mijn dagelijkse ritme, het heeft gewoon wel wat.

Maar van de 100+ dames die ik bezocht in 5 jaar tijd, zit deze sowieso in mijn top 3 en ze is gestopt, ik heb daar bij geholpen en ze geeft aan dat ze interesse in mij heeft en dat lijkt oprecht.

Nou ja, dan zou ik dom zijn of echt verrot als ik toch direct door zou pakken qua wandelen.

Of beiden gewoon niet monogaam natuurlijk, dat is ook een keuze die je kunt maken, maar ik voel nu voor het eerst in lange tijd dat ik het toch wil proberen om beiden monogaam voor elkaar te gaan.

Duurt nog wel even voordat alles duidelijk is hoor, positief danwel negatief, helemaal nog niet zeker wat het precies wordt, maar juist in deze fase kan ik het wandelen er gewoon (even?) niet bij hebben.

Dan ben ik niet puur voor mijn gevoel en geef ik het geen echte kans.

En ze is te gek, dus gewoon vol er voor gaan maar.
Hoe komt ze nu aan haar geld?
 
@knightrider
Waarschijnlijk willen "wij" ook onze vooroordelen bevestigd zien; dus ze is/was DVP, heeft haar bijna-sugardaddy gevonden, enz.

Als jullie gelukkig zijn met deze vorm van relatie die jullie nu hebben is dit prima. Als het niet zo is, dan lezen we dit hier.

For the time being: geniet er van.

PS: Ik ben trouwens team golddigger, dus ik denk dat het fake is.
 
Niet Oost-Europees, waarschijnlijk ook niet Latna. Met natuurlijke DD. Dat maakt Aziatisch al minder waarschijnlijk. Ik gok dus op Afrikaans.

Pas op Knightrider, al die "kleine" stukjes informatie die op zich niks betekenen, kunnen samen veel meer van je laten zien dan je misschien zelf zou willen.
Wie weet zet knightrider ons op een zijspoor en is het gewoon een oost europese dame zo slim is hij wel. Kijk even naar zijn recensies het zijn bijna allemaal oost europese dames op een paar latina's na hij valt duidelijk op oost europese vrouwen de kans dat ze vriendin uit die landen komt is dan ook heel groot.
 
Alle amateur Sherlocks kunnen nu de whem topics uit het eerste kwartaal van dit jaar waarin Knightrider actief was gaan analyseren om te achterhalen om welke dame het gaat. 😂
Ik amateur je onderschat mij sterk straks achterhaal ik nog waar jij precies woont en sta ik zo voor je deur kunnen we samen even gezellig wandelen.😅
 
Wie weet zet knightrider ons op een zijspoor en is het gewoon een oost europese dame zo slim is hij wel. Kijk even naar zijn recensies het zijn bijna allemaal oost europese dames op een paar latina's na hij valt duidelijk op oost europese vrouwen de kans dat ze vriendin uit die landen komt is dan ook heel groot.
Ja, je kan alles in twijfel trekken?
 
Niet Oost-Europees, waarschijnlijk ook niet Latna. Met natuurlijke DD. Dat maakt Aziatisch al minder waarschijnlijk. Ik gok dus op Afrikaans.

Pas op Knightrider, al die "kleine" stukjes informatie die op zich niks betekenen, kunnen samen veel meer van je laten zien dan je misschien zelf zou willen.
Zit wat in!

Alleen het is vaak niets schrijven of alles schrijven. Heb wel eens geprobeerd om beknopt te zijn, maar dat is niet echt mijn stijl.

Op zich zou ik ook willen dat het allemaal weinig zou uitmaken. Doe voor mijn gevoel weinig verkeerd, in een eerder stadium ook niet qua wandelen.
Verklaar u nader.
 
Hoe komt ze nu aan haar geld?
Ze had een buffertje opgebouwd waar ze van leefde en ik sprong wat bij in de eerste paar overbruggende maanden.

Maar een relatief laag, te overzien bedrag, door de economische verschillen. Denk 4x basistarief Geleen, 2x Wallen of 1x uurtje gemiddelde thuisontvangst dame per maand.

Beetje rare vergelijking, maar zo praat ik het voor mezelf ook recht omdat ik dat anders toch (in grotere hoeveelheden) had uitgegeven.

Daarnaast: De meeste van mijn vroegere vriendinnen verdienden minder dan ik (niet dat ik zo veel verdien) dus als we dan samen op vakantie gingen betaalde ik vaak 70% ofzo. Wat dat betreft is er nu niet veel anders.

Ze was ondertussen op zoek naar werk en heeft dat nu net gevonden. Dus ik wacht nu even af of hoe dat loopt, maar ik denk dat ze nu weer redelijk zelfstandig vooruit kan.
@knightrider
Waarschijnlijk willen "wij" ook onze vooroordelen bevestigd zien; dus ze is/was DVP, heeft haar bijna-sugardaddy gevonden, enz.

Als jullie gelukkig zijn met deze vorm van relatie die jullie nu hebben is dit prima. Als het niet zo is, dan lezen we dit hier.

For the time being: geniet er van.

PS: Ik ben trouwens team golddigger, dus ik denk dat het fake is.
Het maakt allemaal niet zo heel veel uit.

Je hoopt natuurlijk dat het klopt, maar als het niet klopt en toch klopt is dat ook weer niet zo heel erg.

Het begrip 'echte liefde' snap ik sowieso niet zo.

Die meiden die met Leonardo di Caprio, Anthony Kiedis van de Peppers of rapper x of y gingen deden dat ook alleen maar omdat de combi ze interesseerde.

En die mannen doen het omdat het ontiegelijke lekkere modelletjes van 22 zijn.

Idealiter vind je elkaar daarnaast ook echt leuk of grappig of geil.

Die mannen denken: Jezus, wat gebeurt mij, ik neuk nu opeens een 10, mijn vrienden vragen zich af hoe ik dit geflikt heb en willekeurige gassies op een terras kijken me jaloers na.

Zij denken: Tsja, ik weet eigenlijk niet precies wat zij denken, maar misschien maakt het me ook niet zoveel uit.

Als ze echt zou denken: ik krijg nu 200-400€ per maand van een verachtelijke gast die ik in ruil daarvoor dagelijks meerdere malen lief moet appen, waar ik af en toe gratis naar toe kan reizen maar waar ik in ruil daarvoor moet pijpen en neuken, dan zou dat niet superleuk zijn, maar intuïtief denk ik dat hun gedachten milder is.

Misschien eerder: Niet die 25 jarige pretty boy uit de bar of sportschool, maar een aardige, grappige, lieve man van rond de 45-50 die me op handen draagt.

Als dat een sugardaddy is en dat betekent dat ik tot in lengte van dagen insane lekkere meiden van eind twintig in mijn nabijheid mag hebben, dan is me dat het wel waard.

Blijkbaar hebben we dan alletwee genoeg reden om er voor te gaan en worden we alletwee blij van dit scenario.

Meer is er eigenlijk niet.

En als mijn kosten post qua bijdrage zo'n 300€ per maand is, of wat meer als we tijd samen doorbrengen, dan komt dat, als ik het omreken naar dvp-bedragen neer op 4 uurtjes en in ruil daarvoor deel ik een heel leven met een dame die fysiek, qua type en qua sex minstens zo lekker is als mijn all-time favoriete dames.

Ik bekijk het liever als een gewone relatie, maar als dit sugardaddy zijn is, dan kost het me nu ongeveer 25 cent per samen gespendeerd uur.


Living the Dream! :)
Wie weet zet knightrider ons op een zijspoor en is het gewoon een oost europese dame zo slim is hij wel. Kijk even naar zijn recensies het zijn bijna allemaal oost europese dames op een paar latina's na hij valt duidelijk op oost europese vrouwen de kans dat ze vriendin uit die landen komt is dan ook heel groot.
;)
 
Laatst bewerkt:
Alle amateur Sherlocks kunnen nu de whem topics uit het eerste kwartaal van dit jaar waarin Knightrider actief was gaan analyseren om te achterhalen om welke dame het gaat. 😂
Ik zat er eigenlijk al op te wachten. ;)

Het is een tikje zinloos denk ik. Heb ik wel of niet een recensie over haar geschreven? Was dat bewust of onbewust? Ken ik haar via WHEM of via een andere weg? Was ze een tip of heb ik haar zelf ontdekt?

In ieder geval staat haar profiel, dat slechts kort bestond, al geruime tijd niet meer online.

1 ding kan ik wel zeggen: Ik heb dit alles nooit gepland.

Zat gewoon op de bank en dacht: Die ga ik eens bezoeken. En van het een kwam het ander.

Maar voor mij voelt het allemaal al heel onwerkelijk. Nu ik haar ken denk ik wel eens: Heb jij ook in zo'n appartement gezeten terwijl er 5-6 mannen per dag bij je langs kwamen.

Gek genoeg neem ik dat als logisch gegeven bij de dvp's die ik bezoek/bezocht, maar als zo iemand ineens je vriendin is, is het toch een rare gedachte.

Heb haar wel eens betrapt toen ze met een vriendin aan het bellen was en ik meeluisterde (dit zou ze zich niet herinneren als ze dit ooit zou lezen). Toen zei ze, op de vraag hoe het hier was, lachend: Ja, veel beter dan de vorige keer.

Nou alleen maar goed dat ze happy is, maar ik dacht wel even: Ja, wat dacht je?

Dit keer: Op pad met 1 aardige man.

Vorige keer: Misschien wel 80-100 man afwerken in vage kamertjes in 3 weken tijd.
 
Doe waar je gelukkig bij voelt maat, ik zou er wel moeite mee hebben als ik teveel nadenk wat een liefde van mij met een ander gedaan zou hebben.

Gedachten kunnen je gek maken en daardoor afknappen.

Als dit allemaal bij jou niet gebeurd, dan is dat echt fijn.

Het is je gegund in ieder geval!
Soms kom je iemand tegen om een bepaalde tijd van je leven in te vullen dan wel te overbruggen, vermijd het in ieder geval niet

All the best!

@en weet ze wat voor ervaringen jij hebt met andere?
leest ze jou ervaringen hier? hahaa just kidding
 
Ja, je kan alles in twijfel trekken?
Hij heeft wel een punt hoor.

Rimon is doorgaans wat te achterdochtig, maar ik heb niet in alles de waarheid verteld, juist om de identiteit van de dame in kwestie te beschermen.

Ik vertel graag het verhaal en over zaken die voor iedereen zouden kunnen gelden geef ik details, maar zodra het dicht bij haar in de buurt zou kunnen komen scherm ik het af voor privacy redenen.
Ik trek de 3 recensies van jouw ook sterk in twijfel er staat namelijk niets om weer te geven, staan ze voor de lol ofzo.😉😅
Paulus is niet echt een wandelaar, hij doet iets in de Geleenstraat. Misschien was hij vroeger wel een wandelaar, maar nu niet meer. Hij heeft wel veel vakkennis, zeker als het zijn gebied aangaat.
Doe waar je gelukkig bij voelt maat, ik zou er wel moeite mee hebben als ik teveel nadenk wat een liefde van mij met een ander gedaan zou hebben.

Gedachten kunnen je gek maken en daardoor afknappen.

Als dit allemaal bij jou niet gebeurd, dan is dat echt fijn.

Het is je gegund in ieder geval!
Soms kom je iemand tegen om een bepaalde tijd van je leven in te vullen dan wel te overbruggen, vermijd het in ieder geval niet

All the best!

@en weet ze wat voor ervaringen jij hebt met andere?
leest ze jou ervaringen hier? hahaa just kidding
Als je 25+ bent heeft je liefde voor jou altijd iets met een ander gedaan. Enige verschil is dat dat bij de meeste meiden was omdat ze die ander echt leuk/lekker vonden, verliefd op hem waren, terwijl een hoer/dame sex met mannen heeft gehad voor geld.

Wat menigeen op het forum ook denkt: Meestal doen ze dat niet omdat ze het zelf zo boeiend vinden.
Dus eigenlijk is het minder erg dan de gewone vriendjes die je vriendin voor je heeft gehad.

Daarnaast kun je een ex van je vriendin wel eens tegen komen en als je hem dan niet mag moet je je goed houden ipv zeggen: Met hem?!

terwijl je ex-klanten van je lief meestal nooit meer tegen komt.

Het zou op papier wel kunnen, daar heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan.

Wat ik wel denk: Als we soms in een bepaald deel van de stad kwamen merkte ik op dat ze wat minder lekker in haar vel zat. Dat was het deel waar ze werkte.

Dus dan was ze op sommige plekken in een ander leven al geweest zeg maar.


En ze heeft geen weet van dit forum. Wilde ook niet dat ze iets over zichzelf zou lezen ( mocht er iets over haar geschreven zijn).

Mijn eigen recensies heeft ze dus ook niet zien, maar ze weet wel dat ik gewandeld heb en vindt dat niet zo erg.


Het is een ruimdenkende dame.
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft wel een punt hoor.

Rimon is doorgaans wat te achterdochtig, maar ik heb niet in alles de waarheid verteld, juist om de identiteit van de dame in kwestie te beschermen.
Een mens is van nature nieuwsgierig knightrider zeker als jij hier geheimzinnig doet over haar afkomst en het voor ons probeert te verbergen dus ben je daar ook mede schuldig aan.
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft wel een punt hoor.

Rimon is doorgaans wat te achterdochtig, maar ik heb niet in alles de waarheid verteld, juist om de identiteit van de dame in kwestie te beschermen.

Ik vertel graag het verhaal en over zaken die voor iedereen zouden kunnen gelden geef ik details, maar zodra het dicht bij haar in de buurt zou kunnen komen scherm ik het af voor privacy redenen.
Zelfs al zou je specifiek vertellen uit welk land ze afkomstig zou zijn, valt er toch weinig met die informatie te doen, zowel voor iedereen hier als de dame in kwestie.
 
Er werd naar Tiny en Lau gevraagd, had verkeerde link, inmiddels aangepast.
Ah, ok, ik ken dat Tiny en Lau fenomeen eigenlijk helemaal niet....maar dacht eerst: Paulus post gewoon iets willekeurigs omdat het topic ook een beetje willekeurig is. :)
Zelfs al zou je specifiek vertellen uit welk land ze afkomstig zou zijn, valt er toch weinig met die informatie te doen, zowel voor iedereen hier als de dame in kwestie.
Exact. Profiel bestaat immers niet meer. Heb ik er wel of niet over geschreven etc.

En aangezien de helft van de dames die ik bezocht of bekeek maar niet bezocht over D a DD beschikten....
wel leuk omschreven @knightrider
Overigens is Kit er ook blij mee?
Dat was die auto uit Knightrider toch?

Ja, die vindt het opperbest.
 
Is al goed, doe je ding.

Ze is Oost-Europees/Latina/Afrikaans/Chinees/Belgisch/Zuid-Europees/Russisch. :)
Het is een blonde Oekrainse dame met grote natuurlijke borsten klein kontje die in twee weken tijd schatrijk wou worden, totdat ze haar prins op het witte paard ontmoette knightrider die alles voor haar over had en ze portefeuille liet zien. Kom ik zo dicht in de buurt knightrider en is het zo ongeveer gegaan?😜
 
Laatst bewerkt:
Het is een blonde Oekrainse dame met grote natuurlijke borsten klein kontje die in twee weken tijd schatrijk wou worden, totdat ze haar prins op het witte paard ontmoette knightrider die alles voor haar over had en ze portefeuille liet zien. Kom ik zo dicht in de buurt knightrider en is het zo ongeveer gegaan?😜
Ik heb geen idee eigenlijk... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan