even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga hier niet op alle details in gaan. Veel lezers weten dat ik in een geweldige maar speciale relatie zit.
Het volledig open zijn bij de start van mijn relatie was the best decision ever. Britney heeft al mijn posts op deze fora gelezen, heeft alle foto's van bij meesteres Kiana gezien. Ik snap dat het uniek is, maar het is echt geweldig.

Ik ben de laatste echter om deze of gene relatie of dit of dat geheim te veroordelen. Volg hoofd en hart is vaak de enige juiste instelling....
 
Pas op Knightrider, al die "kleine" stukjes informatie die op zich niks betekenen, kunnen samen veel meer van je laten zien dan je misschien zelf zou willen.
Dat is zo.

Misschien is het een idee het draadje naar Off-topic te laten verplaatsen, dan is het tenminste alleen zichtbaar voor leden. (Ben wel bang dat dan de alerts niet werken direkt na verplaatsen.)
 
Zeker!

Nou, ik moet eerlijk zeggen dat het me toch wel een beetje zwaar valt.

Ook omdat ik het erg leuk vind om een recensie te schrijven over een ervaring, een nieuwe dame te tippen, mee te denken en hier lekker wat met jullie te babbelen.

Het is spannend, zit in mijn dagelijkse ritme, het heeft gewoon wel wat.

Maar van de 100+ dames die ik bezocht in 5 jaar tijd, zit deze sowieso in mijn top 3 en ze is gestopt, ik heb daar bij geholpen en ze geeft aan dat ze interesse in mij heeft en dat lijkt oprecht.

Nou ja, dan zou ik dom zijn of echt verrot als ik toch direct door zou pakken qua wandelen.

Of beiden gewoon niet monogaam natuurlijk, dat is ook een keuze die je kunt maken, maar ik voel nu voor het eerst in lange tijd dat ik het toch wil proberen om beiden monogaam voor elkaar te gaan.

Duurt nog wel even voordat alles duidelijk is hoor, positief danwel negatief, helemaal nog niet zeker wat het precies wordt, maar juist in deze fase kan ik het wandelen er gewoon (even?) niet bij hebben.

Dan ben ik niet puur voor mijn gevoel en geef ik het geen echte kans.

En ze is te gek, dus gewoon vol er voor gaan maar.
Hoe komt ze nu aan haar geld?
 
@knightrider
Waarschijnlijk willen "wij" ook onze vooroordelen bevestigd zien; dus ze is/was DVP, heeft haar bijna-sugardaddy gevonden, enz.

Als jullie gelukkig zijn met deze vorm van relatie die jullie nu hebben is dit prima. Als het niet zo is, dan lezen we dit hier.

For the time being: geniet er van.

PS: Ik ben trouwens team golddigger, dus ik denk dat het fake is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan