even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik probeer zo relaxed mogelijk om te gaan met iedereen hier, ontken af en toe iets als ik denk dat het niet klopt of geef aan dat ik het er wel mee eens ben.

Heb zeker niet alle wijsheid in pacht. Zal de tijdsduur in het vak proberen achterwege te laten.

Gek genoeg heb ik het idee dat ze het niet zo erg zou vinden dat ik hier anoniem iets over schrijf.
Ik pak even dit stuk omdat het een reactie is op mij.
Dat eerste siert je en ook de openheid erover hier.
Goed zo. Niemand weet alles en zoals anderen al zeiden: focus op de toekomst of om rafiki te quoten uit de Lion King: the past can hurt but you can either run or learn from it.

Dat laatste is een heel gevaarlijke aanname. Wellicht wil ze dit hele topic niet eens.

Dus mijn advies: ga met haar het gesprek aan over dit topic en hoe hiermee verder. Want toen dit topic begon was het alleen jij met zijdelings haar en inmiddels is het jullie allebei. En daarom heeft ze m.i. recht om te weten van dit topic en zijn de eventuele gevolgen voor jou.
Maar doorgaan omdat je denkt (je denkt is hier de fout omdat je het voor haar invult) dat ze het niet erg zou vinden is heel naïef en wellicht funest voor wat je hebt opgebouwd.

Stel het zou juist doordat ze achter dit topic komen dat het klapt omdat ze erachter komt en met Google Translate te weten komt wat je over haar schrijft en de onzekerheden die je ondanks alles hebt en hier van je afschrijft?
Of dat je het haar vertelt en ze komt achter de inhoud. (Je kan het begataliseren tegenover haar).
Dan ben je verder van huis.
 
Een recept om lang bij elkaar te blijven bestaat niet, hooguit de wil.
Het is bewonderingswaardig dat sommige mensen een leven lang met elkaar kunnen zijn, dat in elk geval...
Bewonderenswaardig als ze het willen ja, maar dan moet de wil wel oprecht zijn.

Ik zie vaak stellen bij elkaar die dat meer uit gewenning doen, dan vind ik het helemaal niet zo'n ideale gedachte.
Ik pak even dit stuk omdat het een reactie is op mij.
Dat eerste siert je en ook de openheid erover hier.
Goed zo. Niemand weet alles en zoals anderen al zeiden: focus op de toekomst of om rafiki te quoten uit de Lion King: the past can hurt but you can either run or learn from it.

Dat laatste is een heel gevaarlijke aanname. Wellicht wil ze dit hele topic niet eens.

Dus mijn advies: ga met haar het gesprek aan over dit topic en hoe hiermee verder. Want toen dit topic begon was het alleen jij met zijdelings haar en inmiddels is het jullie allebei. En daarom heeft ze m.i. recht om te weten van dit topic en zijn de eventuele gevolgen voor jou.
Maar doorgaan omdat je denkt (je denkt is hier de fout omdat je het voor haar invult) dat ze het niet erg zou vinden is heel naïef en wellicht funest voor wat je hebt opgebouwd.

Stel het zou juist doordat ze achter dit topic komen dat het klapt omdat ze erachter komt en met Google Translate te weten komt wat je over haar schrijft en de onzekerheden die je ondanks alles hebt en hier van je afschrijft?
Of dat je het haar vertelt en ze komt achter de inhoud. (Je kan het begataliseren tegenover haar).
Dan ben je verder van huis.
Eens met het eerste stuk en oneens met het tweede.

Ik ga haar zeker niet over dit topic of mijn aanwezigheid op dit forum informeren.

Dat heb ik ook niet gedaan bij mijn vorige relatie toen ik de laatste 3 jaar veelvuldig wandelde en hier schreef.

Daar was de toenmalige vriendin ook niet blij van geworden, maar door omstandigheden was dat voor mij de beste oplossing.

Eigenlijk zou iedere man die naar de hoeren gaat, in bijna alle gevallen zijn relatie met een vrouw natuurlijk moeten beëindigen, maar voor een groot deel van de mannen hier geldt toch dat ze het combineren met een ingeslapen huwelijk, een relatie met iemand die niet aan al hun wensen voldoet of een onstilbare lust naar variatie.

Vrijwel al die vrouwen zouden gek worden als ze wisten dat hun man betaald (in hun ogen) verschrikkelijke sloerie's neukte en daar ook nog eens recensies over schreef op een forum.

Je kunt ook te veel zeggen mijns inziens.

We zouden dit eigenlijk niet moeten doen....maar we doen het.

Soms kost ons dat onze relatie, maar we voeden nu eenmaal onstopbare gevoelens van geilheid.

Als ik haar nu informeer over dit topic haal ik alles overhoop met het risico dat ik haar kwijt raak.

Mijns inziens volstrekt onnodig.

Ik heb een relatie gekregen met iemand die dvp is geweest en uit een ander werelddeel afkomstig is.

Ik ken haar steeds beter, maar weet nog lang niet alles.

Intuïtief vertrouw ik haar, maar het zou zomaar kunnen dat er toch iets niet klopt.

In onze onderlinge communicatie heb ik het daar amper over omdat dat de boel op scherp zou kunnen zetten.
Onnodig wantrouwen wordt doorgaans niet zo gewaardeerd.

Juist daarom is dit topic noodzakelijk, omdat ik er ook niet tegen de meeste kennissen over kan beginnen, zeker in deze woke tijden.

Ik ventileer hier mijn emoties, andere mannen in dezelfde positie kunnen meelezen en meedenken etc

Dit topic is nog steeds mijn topic over mijn relatie met iemand die kortstondig dvp is geweest en die ik steeds iets beter leer kennen.

Maar er zijn nog veel haken en ogen. Alleen doordat ze zo grappig, leuk, lief en lekker is stap ik over die haken en ogen heen of probeer ze met haar uit te werken.

Maar zij is hooguit zijdelings betrokken bij dit topic en dat blijft zo.

Misschien zit zij in haar thuisland wel op allerhande feministen fora en vraagt ze of het slim is om als meisje uit ................. te emigreren naar Nederland om daar te leven met een man die ooit kort je klant was.

Dat vertelt ze mij niet en dat hoeft eigenlijk ook helemaal niet.

Zodra ik hier bv foto's van haar zou plaatsen of persoonlijke details zou delen, dan pas is het een heel ander verhaal.

Maar dat ga ik natuurlijk nooit doen. Alleen het idee al vind ik compleet ondenkbaar.

Hoewel ze dus wel zelf ooit een profiel online heeft gezet.

Dit is een topic van mijn gevoel over het hebben van een relatie met een onwaarschijnlijk mooie babe die ik via onze gezamenlijke hobby heb leren kennen.

Kan dat werken? Wat is echt? Blijft het ook werken? Zijn er valstrikken?

Als ik haar op de hoogte zou stellen over dit topic, weet ze van het bestaan van deze site, weet ze mijn pseudoniem en kan ze dit topic blijven volgen.....dat gaat wat mij betreft nooit gebeuren.

Het idee is juist: Forum waar niemand weet van heeft, pseudoniem zodat je anoniem je verhaal kunt doen en kunt recenseren, dus je kunt vrijuit spreken.

En door ook louter mijn gevoelens en algemeenheden over haar te delen berokken ik haar op geen enkele denkbare wijze schade.

Maar goed, zo zie ik het dus, iedereen mag daar zijn eigen idee over hebben.
 
Laatst bewerkt:
Nooit vertellen dat je hier op het forum zit dat zou jouw relatie in gevaar kunnen brengen ze zal denken dat je achter haar rug om nog steeds dames van lichte zeden bezoekt. Ik weet ook dat deze topic voor jou een soort van dagboek is en het je goed doet anders zit je hier niet te schrijven. Je zit hier ook lekker anoniem op het forum niemand weet wie je bent of wie je vrouwtje is je doet dus niks verkeerd behalve anoniem je ervaringen delen meer niet.
 
Slechtste advies denkbaar.
Dus mijn advies: absoluut niet doen! 😅

Geen slapende honden wakker maken...
Nee zeker niet doen. Iedereen heeft recht op geheimen in zijn hoofd. Zou wat worden als je alles moet vertellen wat je denkt. Zeker niet vertellen, kans dat het je relatie gaat kosten. Veel mannen die naar dvp's gaan vertellen hun vrouwen dat ook niet. Dan lijkt een beetje schrijven mij veel onschuldiger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan