even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik probeer zo relaxed mogelijk om te gaan met iedereen hier, ontken af en toe iets als ik denk dat het niet klopt of geef aan dat ik het er wel mee eens ben.

Heb zeker niet alle wijsheid in pacht. Zal de tijdsduur in het vak proberen achterwege te laten.

Gek genoeg heb ik het idee dat ze het niet zo erg zou vinden dat ik hier anoniem iets over schrijf.
Ik pak even dit stuk omdat het een reactie is op mij.
Dat eerste siert je en ook de openheid erover hier.
Goed zo. Niemand weet alles en zoals anderen al zeiden: focus op de toekomst of om rafiki te quoten uit de Lion King: the past can hurt but you can either run or learn from it.

Dat laatste is een heel gevaarlijke aanname. Wellicht wil ze dit hele topic niet eens.

Dus mijn advies: ga met haar het gesprek aan over dit topic en hoe hiermee verder. Want toen dit topic begon was het alleen jij met zijdelings haar en inmiddels is het jullie allebei. En daarom heeft ze m.i. recht om te weten van dit topic en zijn de eventuele gevolgen voor jou.
Maar doorgaan omdat je denkt (je denkt is hier de fout omdat je het voor haar invult) dat ze het niet erg zou vinden is heel naïef en wellicht funest voor wat je hebt opgebouwd.

Stel het zou juist doordat ze achter dit topic komen dat het klapt omdat ze erachter komt en met Google Translate te weten komt wat je over haar schrijft en de onzekerheden die je ondanks alles hebt en hier van je afschrijft?
Of dat je het haar vertelt en ze komt achter de inhoud. (Je kan het begataliseren tegenover haar).
Dan ben je verder van huis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan