Wanneer je Schengen binnen gaat hoef je alleen bij de 1e buitengrens door de paspoort controle. Vlieg je daarna vanaf bijv Budapest, Warschau etc verder dan hoef je alleen nog door de Flight Security. Daar checken ze wel of jij diegene bent die op het ticket staat, maar dat systeem heeft niks met bordercrossing te maken. Eenmaal binnen in Schengen kan men gaan en staan waar me wil, zijn omwegen niet nodig en kan ze direct ri A'dam, etc. Succes, ik blijf het avontuur met aandacht volgen
Dank voor het meedenken.
Dan ligt de druk op de eerste plek waar ze Schengen binnen komt en dat is, voor de zekerheid, niet Nederland.
Ik vind het overigens bijna te gek voor woorden om zo te moeten denken als iemand 2 weekjes (niet echt uit eigen keuze) dit werk heeft gedaan, terwijl de persoon die haar hierheen gehaald heeft waarschijnlijk nu doodleuk weer op een nieuwe dame uit haar land aan het parasiteren is en eigenlijk nooit belemmerd wordt wat dat betreft.
Het voelt een beetje als het oppakken van de kleine dealertjes op de Wallen terwijl je nooit op zoek gaat naar de bron.
Ook vind ik het raar dat ik echt iedereen die er enigszins over gaat gecontact heb om dit met twijfel reizen te voorkomen. Het privacy-wetgeving aspect snap ik, maar dat bv een evt inreisverbod naar de persoon die een iemand 'host' wordt gestuurd is vrij ridicuul te noemen.
Want dat is als je bv betrapt wordt en vervolgens met het werk stopt, juist degene waar je niet meer mee in contact wil treden en die persoon zal vaak ook niet de moeite nemen om je goed te informeren, want als dat mensen waren met een goed hart waren het waarschijnlijk geen boekers geworden.
Ok, een beetje hypocriet dit, als dames amper de taal spreken, heb ik in het verleden meermaals contact gehad met boekers en wij denken vaak al snel: goede boeker want aardig/geeft mij voorrang bij drukte/ komt vaak aanzetten met mooie meiden etc. maar dieper doorgedacht is de boeker natuurlijk niet je vriend, hij of zij vervult alleen een slimme doorgeefluik-functie. Ik denk wel dat sommigen daar handig in zijn, maar het zijn niet de meest nobele types doorgaans.
Maar goed, het is nu eenmaal zoals het is en we zijn nu al volop bezig om alle stappen te zetten en kennis te vergaren.
Wat ik degene die nu zeggen 'man, wat jij je allemaal op de hals haalt' wil antwoorden: Ja, daar zit een grond van waarheid in.
Als het me louter ging om het neuken had ik beter dames kunnen blijven bezoeken.
Halve uurtjes, hele uurtjes, meevallers, tegenvallers, hier daar wat over schrijven.
Maar dit was nu eenmaal iemand die ik erg leuk vond en bij mij was die scheidslijn tussen dvp en leuk meisje sowieso altijd al een beetje vaag.
In het echte leven neuk je gewoon minder snel super-aantrekkelijke dames dan als je dvp's bezoekt en er heeft bij mij altijd wel een zekere spanning op gezeten. Of er was geen klik en het was gewoon matig of toch geil door de looks van de dame, of er was iets van een klik.
Vaak is die professioneel, maar dames weten zelf ook half niet waar ze mee bezig zijn. Als het geen dames zijn die al 10 jaar in het vak zitten, die worden wel relaxed met je, maar werken met duidelijke scheidslijnen tussen werk en privé, maar een meisje of vrouw is die dit werk net voor de eerste keer uitprobeert is het gewoon iemand van vlees en bloed die een paar weken geleden nog een studente, kassa-medewerkster of kapster was en die nu opeens per dag met 5 mannen sex heeft.
Ik heb alles bij elkaar 4x gehad dat ik zo'n type beter leerde kennen en 2x werd het uiteindelijk niets, 1x ging het heel ver maar liep het uiteindelijk vast en nu is er dus opeens deze persoon.
Als we voorbij de wetgeving-twijfel zijn (want dat is mijn grootste twijfel-punt, dat vind ik oprecht eng) ben ik inmiddels echt nergens meer bang voor.
In de afgelopen 2 maanden hebben we onderling zoveel informatie uitgewisseld en relaxed over alles wat ons bezig houdt gepraat, daarvoor waren die 2 weken samen er en hopelijk begint de nieuwe periode samen dus binnenkort.
Het voelt als goede timing. Hoewel iets natuurlijk ter plekke altijd nog kan tegenvallen. Voor haar, voor mij, om andere redenen.
Maar op papier ziet het er goed uit: Iemand die precies de looks heeft waar ik ooit mijn specialty topic hier voor gestart heb (slanke dames, grote natuurlijke borsten), knap gezicht, aanzienlijk jonger, maar niet te jong, heel open en levendig, maakt van haar hart geen moordkuil, dus niet iemand waarvan ik verwacht dat er veel ondoorgrondelijke lagen zijn, goede humor, evenveel app contact wederzijds als ze hier niet is, vanochtend werd ik zelfs wakker met 19 appjes op mijn phone en voor het gevoel trouw en loyaal in mijn richting.
Dan vind ik dat ik dat zelf ook moet zijn als dat blijkt te kloppen. Sterker nog, dat wil ik dan ook zijn, zoals ik dat in het verleden ook was als ik een relatie had die op dat moment aanvoelde als een lot uit de loterij.
Er zijn reserves, je weet het nooit, maar de voortekenen zijn goed en de reis-onduidelijkheid vormt nu eigenlijk de enige vorm van twijfel, daar waar ik eerder veel meer bezig was met haar intenties.
Dat zit echt wel goed. Ze deed het vak 2 weekjes, we zijn daar nu 2 maanden voorbij, ze is enorm geschrokken van alle politie-rompslomp die daar uit voortkomt, wil gewoon een andere kant op en vind het zelf bijna vreemd dat we elkaar op die manier zijn tegen gekomen.
Als het lukt om haar het Schengen gebied binnen te krijgen, wat klinkt als iets spannends maar eigenlijk gewoon normaal zou moeten zijn, kan het zijn dat dat lukt omdat ze inderdaad geen inreisverbod heeft (wat ik hoop) of omdat ze puur in Nederland een aantekening heeft (maar ze reist dan dus in via een ander land).
Binnen Schengen is er volgens sommigen van jullie geen paspoort controle meer en dat geloof ik ook, maar wat nou als je langs die mannen moet die af en toe iemand er uit pikken voor baggage controle? Je weet wel, vlak voor de deuren om definitief het reis-deel van het vliegveld uit te lopen.
Checken die mannen alleen je baggage op evt waren die je niet mag invoeren, drugs etc of kunnen die ook nog nog naar je paspoort vragen en kan er dan iets vermeld staan in Nederland wat er bv in een ander Europees land niet in staat?
Het zijn vooraal dit soort twijfels die ik heb. Of is dat puur een baggage check en vragen ze alleen naar je paspoort als je een kilo wiet in je koffer hebt?