Ik ben hier een trouwe fan van Caty en Patricia. Gisteren heb ik ook Manuella in Drongen bezocht, die werd hier ook al besproken dacht ik eens gelezen te hebben (top).
is het niet beter recensies in deze topic te beperken tot EA?. behoort meer tot de topic algemeen mijn gedacht...
Ik kan ook al mijn favorieten gaan opsommen
Als ik in het Antwerpse ben bezoek ik Kitty, Agatha, Elise of Kasha of Mystique in Merksem... In Erpe Mere boek ik dan weer Lies in de Lounge; In Antwerpen Noord Synthia of Mylena (vroeger Helena) en Tantra Lily; Ben ik in de Kempen dan boek ik Noah; In het Gentse steeds Shakira en dan ook regelmatig AE in Waasmunster of Drongen, afhankelijk van waar mijn favorietjes zitten. Keuze genoeg...
Uiteraard wacht ik ook op Victoria, ik hoop dat in september ook hier het aanbod terug wat aanzwengeld; ik denk dat er in de zomermaanden overal wel wat minder aanbod is ( vele meisje zitten dan bij de kids heb ik gehoord ) En tickets zijn ook duurder , alhoewel ... de tijd van goedkope vluchten, die is voorlopig gedaan vrees ik...