Diana ziet er mij serieus afgeleefd uit ....zou mijn stokje zeker niet van rechtkomenDiana is 10 jaar ouder dan op de foto's!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDiana ziet er mij serieus afgeleefd uit ....zou mijn stokje zeker niet van rechtkomenDiana is 10 jaar ouder dan op de foto's!
Is dat Tamara?Zag ook een blonde staan met bedekt gezicht, benieuwd hoe oud die is
Ook interesse en benieuwd.Nog niemand bij Isabella geweest?
Klopt is TamaraIs dat Tamara?
Isabela is zeker en vast de zelfde van op de foto'sDie isabela zegt me wel iets
Is er nog een gelijkenis tussen de echte en de isabela van de foto's?
Die vraag zou ik net hetzelfde gesteld hebben!Is Luna nu de vroegere Diana maar met andere foto's?
Ja dat is ze inderdaad...Is Luna nu de vroegere Diana maar met andere foto's?
Yep,..ben er gisteren bijgeweestIs Luna nu de vroegere Diana maar met andere foto's?
Top dat ze terug is. Volgende week nog is gaan...Yep,..ben er gisteren bijgeweest
Ben blij dat ik niet alleen ben. 1 keer was meer dan genoeg!1 keer bij geweest zegt mij niets.De toppertjes van vroeger zie je daar niet meer.
Recensieke geplaatst vandaagDe foto's zijn veelbelovend ,ziet er jeugdig uit
Zeg maar gerust de laatste 10 maandenIs er nog iemand die het aanbod de laatste weken erg triest vind?
Je bent zeker niet de enigsteIs er nog iemand die het aanbod de laatste weken erg triest vind?
Ja ik ook. Heb het zelf mogen ervaren de laatste maanden: Isabella, Samantha en Estrella. Tijd voor wat nieuwe dames denk ik dan. Maar het huidige aanbod van dames in Waasmunster lijkt gewoon regelmatig te switchen naar Drongen en vice versa.Is er nog iemand die het aanbod de laatste weken erg triest vind?
Welke adviseer je?Is inderdaad een trieste boel daar.
2x Geweest 2x het geld niet waard .
Steeds ook damens met kleine borsten heb daar nog nooit een e,f,g cup gezien.
Hoog tijd voor verandering ook de service mag stukken beter.
Een te mijden adres voor de moment veel betere privehuizen .
ik ben onlangs voor de eerste keer bij Anna G geweest bij l'amazonia in Loppem.Welke adviseer je?