Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok ik spreek Spaans dus daar ligt het niet aan. De lat ligt voor mij blijkbaar hoger dan bij jullie. Jullie keuze, ik moet ook voor mijn geld werken en dan MOET de service goed zijn als ik het daar uitgeef.Jos spreekt ook was Spaans net als ik.
Dat vinden de dames wel prettig.
Ik heb er maar zelden mindere dames gehad.
De een is iets beter dan de ander, maar dat heb je overal.
Maar slecht nog nooit.
Het is hier nog erger dan ik denk ben ik blij dat ik binnen 15 jaar in Spanje woon weg van jullie allemaal .En daar gewoon nederlands kan pratenOok ik spreek Spaans dus daar ligt het niet aan. De lat ligt voor mij blijkbaar hoger dan bij jullie. Jullie keuze, ik moet ook voor mijn geld werken en dan MOET de service goed zijn als ik het daar uitgeef.
Gelieve geen 15 jaar te wachten aub. Zeiken omdat er met de meiden Spaans gepraat wordt maar zelf Nederlands praten in SpanjeHet is hier nog erger dan ik denk ben ik blij dat ik binnen 15 jaar in Spanje woon weg van jullie allemaal .En daar gewoon nederlands kan praten
Man man man, de lat hoog leggen. Straks gaan de dames u betalen.Ook ik spreek Spaans dus daar ligt het niet aan. De lat ligt voor mij blijkbaar hoger dan bij jullie. Jullie keuze, ik moet ook voor mijn geld werken en dan MOET de service goed zijn als ik het daar uitgeef.
Voor 100 euro moet je niet ook teveel verwachten kwaliteit kost geld manGelieve geen 15 jaar te wachten aub. Zeiken omdat er met de meiden Spaans gepraat wordt maar zelf Nederlands praten in Spanje
Man man man, de lat hoog leggen. Straks gaan de dames u betalen.
Hoezo, de lat hoog leggen. Verlaar u ff nader!Man man man, de lat hoog leggen. Straks gaan de dames u betalen.
Blijft verdacht stil hey EddyxHoezo, de lat hoog leggen. Verlaar u ff nader!
ik vind het aanbod ook echt triest!
Jij heb alleen maar commentaar op de dames daar.Nieuwe dame aangekomen. Blijf erbij dat de kwaliteit ferm achteruit gaat.
Tuurlijk Eddy, geeuw!Jij heb alleen maar commentaar op de dames daar.
Ik krijg zelf het idee dat je er nog nooit geweest ben en alleen op de foto's zit te rukken.
Ik volg....Iemand ervaring met Sara ?
Weet niet als dit een nieuwe Sara is ?
Of één van de Sara's die er al geweest zijn ?
Op den duur....met al die zelfde namen
Ik ook!Ik volg....
Geen verslagje?Deze is er wel al geweest hoor, ook niet mijn type alleszins, dan rijd ik liever even tot schipperskwartier de laatste tijd.
Ze is zich ooit eens komen voorstellen maar ik had toen voor iemand anders gekozen. Ik vond ze niet knap.Geen verslagje?
Bij gebrek aan andere....ben ik gisteren voor de eerste maal bij Patricia geweest.Welke nu aanwezige dames zijn aanraders?
Ik twijfel tussen Patricia, Diana of Manuela.Bij gebrek aan andere....ben ik gisteren voor de eerste maal bij Patricia geweest.
Vriendelijke dame....was wel ok.
Tongzoenen doet ze volgens mij niet echt,...ook niet echt geprobeerd.
En bij het pijpen wel wat tandjes gevoeld.
Maar was zeker geen afknapper ook.
Diana is 10 jaar ouder dan op de foto's!Ik twijfel tussen Patricia, Diana of Manuela.
Ervaring met Diana ?Diana is 10 jaar ouder dan op de foto's!
Heeft hier een recensieErvaring met Diana ?