YesTongzoenen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenYesTongzoenen?
Ga ze zondag dan ook eens een bezoekje brengen ...hopelijk valt het meeDeze weekend ga ik terug, want ze vertrekt volgende week. Moet genieten van het moment
Ze komen allemaal terug zeggen ze, de waarheid,......Gisteren eens geweest bij Noelia.
Vriendelijke dame dat wel....neuken viel wel mee...pijpen was meer op een lolly zuigen dan wat anders...
Herhalingsgevaar : Nee
Ps. Voor de liefhebbers...ze komt volgend jaar in Feb normaaL gezien trg
Daarom er normaal bij staatZe komen allemaal terug zeggen ze, de waarheid,......
Heb het ook gemerkt. Ik vrees een tekort aan dames (die nog willen terugkomen!)Is Emma's Angels (Drongen) al weer toe? Ik vind ze niet meer terug op RL.
Denk dat de huur van die Villa ook wel prijzig wasHeb het ook gemerkt. Ik vrees een tekort aan dames (die nog willen terugkomen!)
Denk dat dat het probleem niet is als je weet dat ze de helft van die meiden cashen zal er wel iets aan de strijkstok blijven hangen zeker. Zal ff snel rekeningetje maken. 5 klanten/dag aan 25€ =125€ x 4dames= 500€ x 30dagen maakt 15000€! Dit maar aan 5 klanten hey, Diana deed er makkelijk 10 a 15/dag. Reken maar uit!Denk dat de huur van die Villa ook wel prijzig was
Ben vandaag langs geweest, en er waren 4 dames.Ik zie juist op redlights, nog 1 dame te waasmunster
En met welke dame ervaring van de nieuwe? Goed/slecht?Ben vandaag langs geweest, en er waren 4 dames.
Was er eentje bij met grote borsten?Ben vandaag langs geweest, en er waren 4 dames.
Ge kunt misschien eens naar de foto's kijken?Was er eentje bij met grote borsten?
Met Victoria een slank braziliaans mooi dame.En met welke dame ervaring van de nieuwe? Goed/slecht?
Dat is zeeeeeeker de Victoria niet van vroeger…..heb zo'n klein vermoeden dat de ze fake zijn …Was victoria jong ? Slank zoals op de foto's ? Viel het mee ?
Caty is precies nog eens naar huis geraakt. Ze heeft er lang geweest nu.
Waarschijnlijk voos gep**pt
Ze zal wat rust kunnen gebruiken.
Tegen mij zei ze dat ze maar maand wegblijftWas victoria jong ? Slank zoals op de foto's ? Viel het mee ?
Caty is precies nog eens naar huis geraakt. Ze heeft er lang geweest nu.
Waarschijnlijk voos gep**pt
Ze zal wat rust kunnen gebruiken.
Tamira was een sexbeest. Voor 80€ meer cim en anaal! Die zien we inderdaad nooit meer terugDat is zeeeeeeker de Victoria niet van vroeger…..heb zo'n klein vermoeden dat de ze fake zijn …
Vroegere Victoria was wel lekker…maar die zien we zeker nooit meer trg ….net zoals Tamira, die was nog veel beter
En die was 46 jaar oud ofzo dacht ik….hoeveel vrouwen heb je nog,met zo'n looks op die leeftijdTamira was een sexbeest. Voor 80€ meer cim en anaal! Die zien we inderdaad nooit meer terug
48 geworden daar, heb haar toen nog 1/2 kg Leonidas cadeau gedaan. Topwijf, zit nu terug in haar restaurant in Porto.En die was 46 jaar oud ofzo dacht ik….hoeveel vrouwen heb je nog,met zo'n looks op die leeftijd
Het is te hopen. Op een maand zal ze wel uitgerust zijn.Tegen mij zei ze dat ze maar maand wegblijft
is alweer wegDie nieuwe Victoria heeft precies wel een mooi lichaam.