Rode panda
Vaste klant
- 249
- 13/08/21
- 61
Geen massage ofzo om het half uur te vervolmaken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas eerst bij Paula geweest voor een uur viel ferm tegen, had nog veel reserve dus dacht ik, ik ga er nog eens voor met mercedes voor half uurke…. We waren 5 sec op de kamer en ze begon al te zagen…. Heb mijn kar gekeerd en mijn geld terug gehad.Dame Mercedes ===> werkt alles vlug af,…wel met nen smile …Maar kan niet rap genoeg gedaan zijn.
MIJDEN
Hoe oud is die?Klopt, die heeft heerlijke borsten ... lekkerrrrrrr
Persoonlijk vind ik het een mooi gezichtje, met grote mooie kijkers die je geil aankijken tijdens een heel goede pijpbeurt.Melissa mooi gezichtje?
Had je Nederlands verwacht dan?Gisteravond trio gedaan met Melissa en Pamela. Was allemaal wel oké. Melissa is echt jong, lief kopje. Pijpt en neukt echt lekker.
Enige wat me stoorde is hun gebabbel, was echt continue in het Spaans
Helemaal niet.Had je Nederlands verwacht dan?
Verschrikkelijk !!!Helemaal niet.
Ik bedoel dat het vervelend was dat ze continue tegen elkaar bezig waren in het Spaans terwijl we bezig waren. Ik word daar niet echt opgewonden van Alsin, iemand die je aan het berijden is en dan met de andere persoon non stop in een andere taal aan het praten is, vind ik niet opwindend.
Pzc mogelijk?Persoonlijk vind ik het een mooi gezichtje, met grote mooie kijkers die je geil aankijken tijdens een heel goede pijpbeurt.
Ja, ze wou eraan beginnen zonder maar voor mij moet het met c zijn. ik wil niet thuiskomen met een of andere infectie en het dan moeten uitleggen aan mijn madam, die doet dan weer wel...Pzc mogelijk?
Kom daar reeds heel lang en heb daar nog nooit iets opgelopen altijd pzcJa, ze wou eraan beginnen zonder maar voor mij moet het met c zijn. ik wil niet thuiskomen met een of andere infectie en het dan moeten uitleggen aan mijn madam, die doet dan weer wel...
Vraagje ? Als jullie naar Waasmunster gaan ,komen jullie dan soms in die kamer in de inkom terecht ? Of kan je gewoon vragen om een andere kamer aan de eigenaar daar ?
Je kan een andere kamer vragen, ik ga altijd naar de glazen kamer. Vind ik de Het durft daar wel koud zijn
Gij zijt dan ook een machine héJe warmt je toch op als je neukt. Koud of warm, sex houd me niet tegen. Ik heb zelf aan strand geneukt, zand, zeewater en zelfs een haai houd mij niet tegen zenne!
Voila, das gesprokenGij zijt dan ook een machine hé