Rode panda
Vaste klant
- 249
- 13/08/21
- 61
Ik ben ook benieuwd want parkeren kan daar een probleem zijn bij Grote opkomst
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk was er donderdag bij en heb me erg geamuseerd.Welke dames waren er
Die cathaleya is zo lekker
VARA is een TG wist ik niet
Maar ziet er perfect uit zelfs met een kutje zonder klit.
Idd, om zelf vrolijk van te worden als je haar bezig ziet, het is een geil schatje!Cataleyha is een parel, huppakéé ... gekke tante
Ik vind Cathaleya een zalige dame!Cataleyha is een parel, huppakéé ... gekke tante
Ja. Voor avondparties zou je kunnen kijken bij de krazhzoneparties.Zijn deze gb 's altijd alleen overdag?
Ik zie altijd advertenties staan voor in de middag, maar dan kan ik nooit, en lijkt mij wel leuk om eens mee te maken
afrit 14 – St-Denijs-Westrem (E40) ;afrit 8 – De Pinte (E17) Openbaar vervoer zowel met de trein als met de bus ook 5 minuten wandelenWaar is eigenlijk de nieuwe locatie in de pinte?
Is er al iemand geweest?
Hiafrit 14 – St-Denijs-Westrem (E40) ;afrit 8 – De Pinte (E17) Openbaar vervoer zowel met de trein als met de bus ook 5 minuten wandelen
Nadat u uw ticket heeft aangekocht, ontvangt u het adres
You're welcome
Dan was toch 40% van de aangekondigde dames afwezig.Inmiddels weer thuis met een grijns van oor tot oor, geweldige middag gehad in de Pinte, er waren ik dacht een stuk of vier koppels aanwezig die allemaal zeer actief waren, heb in een mooie vlaamse schone mogen klaarkomen.
De beloofde dames op de flyer waren er op Caroline en Laura na allemaal, de vervangers ware Ashley Cumstar en een super lekkere donkere dame die super actief was.
Mooie nieuwe locatie ook, daar mogen ze van mij vaker iets organiseren, heel leuke dames achter de bar !! ze mogen van mij ook voor de bar
Ze zullen dat vast wel meedelen... nadat je het inkomgeld betaald hebt!Dan was toch 40% van de aangekondigde dames afwezig.
Blijkbaar is het heel gewoon om een aantal leuke dames op de poster te zetten, maar er is geen enkele garantie, dat die er ook zijn. Jammer als je juist voor een of meerdere dames gaat en die dan schitteren door afwezigheid. Ook jammer dat ze dat niet even -van tevoren- meedelen.
Geen woord.Ze zullen dat vast wel meedelen... nadat je het inkomgeld betaald hebt!
Zelfs dan niet! Ongehoord!Geen woord.
organisatie denkt: het bloed zit op dat moment toch ergens anders dan in de hersenen...."There's no blood in my brain!" (Fresh Prince Of Bell-Air)Zelfs dan niet! Ongehoord!