Degenieter1
Newbie
- 23
- 09/07/24
- 45
Zou de gemeente ehv dan ook zoals op andere plekken het aantal ramen willen minderen en zo steeds een stapje terug doen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGa dit weekend nog eens proberen langs te komenDag heren,
Ik ben weer terug van vakantie en ik werk morgen, zaterdag,zondag en maandag op het Baekelandplein nr 11.
Werktijd vanaf ongeveer 12:00 - 22:00
Voor alle informatie kijk op www.chantalleke.com
Xx
Ja vorige keer zat ik op nr 8Ga dit weekend nog eens proberen langs te komen
Zat je vorige keer niet op een ander nr?
JaAs maandag ben je er ook Chantal?
Zijn alle ramen nu weer open?
Iemand die door contact met de uitbaters een update van de planning kan geven? Worden de kamers vernieuwd? Dames genoeg die er aan het werk willen.
Bedankt voor je update! Klinkt goed, nu hopen dat het snel ingericht wordt en er goede Dames gaan zitten. Ook benieuwd naar de vernieuwing van het interieur, zou graag een douche voor klanten zien.Ik ben er regelmatig overdag, dus heb gezien dat er al enige tijd activiteit bij de gesloten ramen is. Oude meubilair is eruit gehaald, en volgens mij is er ook al binnen geschildert enzo.
Geloof nooit dat ze dat zullen doen. Kost allemaal te veel tijd voordat ze weer achter het raam kunnen gaan zitten met kans op het volgende bedrag te verdienen.Bedankt voor je update! Klinkt goed, nu hopen dat het snel ingericht wordt en er goede Dames gaan zitten. Ook benieuwd naar de vernieuwing van het interieur, zou graag een douche voor klanten zien.
Klopt, volgens de site van de gemeente Eindhoven komen er 3 ramen in aanmerking voor een nieuwe vergunning , dit is tot /van september/ oktober volgens mij ?Ik ben er regelmatig overdag, dus heb gezien dat er al enige tijd activiteit bij de gesloten ramen is. Oude meubilair is eruit gehaald, en volgens mij is er ook al binnen geschildert enzo.
Ook gekeken hoeveel dames er met een klant bezig waren? Is in Eindhoven niet altijd even goed zichtbaar.Was vandaag na lange tijd weer eens op het plein. Was een triest aanblik. Maar een paar meiden en nog minder klanten.
We zouden als klant de dames er op kunnen wijzen dat een vrolijkere uitstraling voor meer klanten zorgt. Dat zou de aantrekkelijkheid van het hele plein verbeteren. Ook iets voor de uitbaters om aktief mee aan de slag te gaan. Misschien kunnen ze ook ervaren meisjes inzetten als begeleidsters. Ik kreeg in Den Haag nadat ik een dame gekozen had en naar binnen ging van een wat oudere dame de vraag of ze mee naar binnen mocht. Blijkbaar had ik een nieuweling gekozen die zij begeleide. Op de kamer gaf zij af en toe instructies aan mijn dame die mijn ervaring zeker verbeterde. Misschien dat de uitbaters dit op kunnen pakken?Was gisternamiddag ook op het plein. Er liepen wel voldoende klanten. En er waren ook redelijk wat ramen open, waarvan sommige de stoelen leeg hadden. Die zouden dus theoretisch met een klant bezig zijn geweest.
Maar toch heeft geen enkele dame me kunnen overtuigen om binnen te stappen. Ze zaten er allemaal inspiratieloos bij. Een enkele ging staan voor de mannen. De enige die er lichamelijk wel lekker uitzag keek chagrijnig cq ongeïnteresseerd.
Aan de raam vind ik het belangrijk dat de dames er goed, lekker en uitdagend uitzien. Ik hoef geen uitgebreide verhalen met ze te vertellen, ze moeten met hun uitstraling en lichaam mijn lust opwekken.
Het enige dat wel vooruit gegaan is is dat steeds meer dames een doorzichtig topje aanhebben. Dit is vooral fijn omdat je dan meteen ziet wat je mag verwachten i.p.v die fake-opgevulde BH's.
We zouden als klant de dames er op kunnen wijzen dat een vrolijkere uitstraling voor meer klanten zorgt. Dat zou de aantrekkelijkheid van het hele plein verbeteren. Ook iets voor de uitbaters om aktief mee aan de slag te gaan. Misschien kunnen ze ook ervaren meisjes inzetten als begeleidsters. Ik kreeg in Den Haag nadat ik een dame gekozen had en naar binnen ging van een wat oudere dame de vraag of ze mee naar binnen mocht. Blijkbaar had ik een nieuweling gekozen die zij begeleide. Op de kamer gaf zij af en toe instructies aan mijn dame die mijn ervaring zeker verbeterde. Misschien dat de uitbaters dit op kunnen pakken?
Klinkt wel geil, die oudere dame erbijWe zouden als klant de dames er op kunnen wijzen dat een vrolijkere uitstraling voor meer klanten zorgt. Dat zou de aantrekkelijkheid van het hele plein verbeteren. Ook iets voor de uitbaters om aktief mee aan de slag te gaan. Misschien kunnen ze ook ervaren meisjes inzetten als begeleidsters. Ik kreeg in Den Haag nadat ik een dame gekozen had en naar binnen ging van een wat oudere dame de vraag of ze mee naar binnen mocht. Blijkbaar had ik een nieuweling gekozen die zij begeleide. Op de kamer gaf zij af en toe instructies aan mijn dame die mijn ervaring zeker verbeterde. Misschien dat de uitbaters dit op kunnen pakken?
Ik was 2 weken terug op he plein en kan dit volledig beamen. Op 17 rechts (korte zijde in de hoek) zit een mooie meid maar kijkt geen moment op van de telefoon. dan heb ik ook geen zin om ff aan te kloppen.... voor de rest was het aanbod erg mager by the way. wel met een jonge meid op 8rechts gekamerd maar dat was niet bijzonder.Was gisternamiddag ook op het plein. Er liepen wel voldoende klanten. En er waren ook redelijk wat ramen open, waarvan sommige de stoelen leeg hadden. Die zouden dus theoretisch met een klant bezig zijn geweest.
Maar toch heeft geen enkele dame me kunnen overtuigen om binnen te stappen. Ze zaten er allemaal inspiratieloos bij. Een enkele ging staan voor de mannen. De enige die er lichamelijk wel lekker uitzag keek chagrijnig cq ongeïnteresseerd.
Aan de raam vind ik het belangrijk dat de dames er goed, lekker en uitdagend uitzien. Ik hoef geen uitgebreide verhalen met ze te vertellen, ze moeten met hun uitstraling en lichaam mijn lust opwekken.
Het enige dat wel vooruit gegaan is is dat steeds meer dames een doorzichtig topje aanhebben. Dit is vooral fijn omdat je dan meteen ziet wat je mag verwachten i.p.v die fake-opgevulde BH's.
NopeIsabella 8 aanwezig?
Thanks
Zijn er nieuwvergunde ramen geopend?Een dame op het plein wist te vertellen dat waarschijnlijk morgen al de 2 "nieuwe" ramen open gaan. De overige 3 worden dan ergens deze maand (meen ik) opnieuw verloot.
Haar gevoel zei dat er weinig gaat veranderen aan de samenstelling. Dat enkel dames die er al zitten verschuiven en een stoelendans doen om de "vaste" plekken heen.
Ze wist daarnaast ook te vertellen dat voor de 4 beschikbaar gekomen ramen ten minste 10 dames zich hadden aangemeld om te gaan werken, maar verwacht wordt dus dat er weinig nieuwe ook echt aan het werk worden gelaten.
Jammer voor de bezoekers, maar ik kan me vanuit de nieuwe eigenaren wel voorstellen dat ze eerst eens beginnen met dames die via de andere uitbaters als betrouwbaar zijn ervaren.
Ze hoopte overigens wel dat het openen van extra ramen ook zorgt voor meer toeloop omdat mensen nieuwsgierig zijn naar de nieuwe ramen.
We gaan het meemaken. Hoop dat er, zoals hier boven al door meerdere geschreven, wat dames de service gaan veranderen en er ook weer eens een glimlach en knipoog af kan om je naar binnen te lokken.
Want man man, wat een stukken chagrijnig zitten er tussen inmiddels.
Nope