Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn alle ramen nu weer open?

Iemand die door contact met de uitbaters een update van de planning kan geven? Worden de kamers vernieuwd? Dames genoeg die er aan het werk willen.

Ik ben er regelmatig overdag, dus heb gezien dat er al enige tijd activiteit bij de gesloten ramen is. Oude meubilair is eruit gehaald, en volgens mij is er ook al binnen geschildert enzo.
 
Ik ben er regelmatig overdag, dus heb gezien dat er al enige tijd activiteit bij de gesloten ramen is. Oude meubilair is eruit gehaald, en volgens mij is er ook al binnen geschildert enzo.
Bedankt voor je update! Klinkt goed, nu hopen dat het snel ingericht wordt en er goede Dames gaan zitten. Ook benieuwd naar de vernieuwing van het interieur, zou graag een douche voor klanten zien.
 
Ik ben er regelmatig overdag, dus heb gezien dat er al enige tijd activiteit bij de gesloten ramen is. Oude meubilair is eruit gehaald, en volgens mij is er ook al binnen geschildert enzo.
Klopt, volgens de site van de gemeente Eindhoven komen er 3 ramen in aanmerking voor een nieuwe vergunning , dit is tot /van september/ oktober volgens mij ?

Volgens collega's worden er in oktober 2 nieuwe ramen geopend , of dit klopt weet ik niet ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan