Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een dame op het plein wist te vertellen dat waarschijnlijk morgen al de 2 "nieuwe" ramen open gaan. De overige 3 worden dan ergens deze maand (meen ik) opnieuw verloot.

Haar gevoel zei dat er weinig gaat veranderen aan de samenstelling. Dat enkel dames die er al zitten verschuiven en een stoelendans doen om de "vaste" plekken heen.

Ze wist daarnaast ook te vertellen dat voor de 4 beschikbaar gekomen ramen ten minste 10 dames zich hadden aangemeld om te gaan werken, maar verwacht wordt dus dat er weinig nieuwe ook echt aan het werk worden gelaten.

Jammer voor de bezoekers, maar ik kan me vanuit de nieuwe eigenaren wel voorstellen dat ze eerst eens beginnen met dames die via de andere uitbaters als betrouwbaar zijn ervaren.

Ze hoopte overigens wel dat het openen van extra ramen ook zorgt voor meer toeloop omdat mensen nieuwsgierig zijn naar de nieuwe ramen.

We gaan het meemaken. Hoop dat er, zoals hier boven al door meerdere geschreven, wat dames de service gaan veranderen en er ook weer eens een glimlach en knipoog af kan om je naar binnen te lokken.
Want man man, wat een stukken chagrijnig zitten er tussen inmiddels.

Nope
Zijn er nieuwvergunde ramen geopend?
Wie zitten er?
 
Terug
Bovenaan Onderaan