Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag heren

Vandaag werk ik weer een keer in Eindhoven.
Baekelandplein 10 , ik werk tot ongeveer 22:00z

Ik heb vandaag een leuke actie via mijn social media.
Namelijk als je €100,- betaald voor 15 min (€50,- standaard + €50,- voor alle extra mogelijkheden) dan krijg je 15 minuten gratis, 30 minuten totaal met mij dus.

Zie ik je vandaag?
Dag heren

Vandaag werk ik weer een keer in Eindhoven.
Baekelandplein 10 , ik werk tot ongeveer 22:00z

Ik heb vandaag een leuke actie via mijn social media.
Namelijk als je €100,- betaald voor 15 min (€50,- standaard + €50,- voor alle extra mogelijkheden) dan krijg je 15 minuten gratis, 30 minuten totaal met mij dus.

Zie ik je vandaag?
Morgen , vrijdag en zaterdag werk ik ook op Baekelandplein 10 😉

Laatst bewerkt:
Nou 's-morgens is het nog vrij rustig en sommige dames beginnen pas later in de middag (Carina, Mylène) terwijl Karla vaak al rond 8:30u klaar zit voor haar eerste ronde '-) dus het is ook een beetje wie of wat je zoekt.

Ik wil iedereen even waarschuwen voor die nieuwe op het plein op 12 rechts. Weer der naam niet maar ze is gelijk aan het niveau van de dames op nummer 2 normaal gesproken. Vreselijk.

Videobellen gewoon aan laten staan tijdens het bezig zijn....

Pijpen mega snel hard en pijnlijk

Trekken veelste pijnlijk

Toen ik vroeg of ze rustigaan wilde doen zei ze gewoon : no you must Come Come Come

Ben geen 5 min binnen geweest dit is echt een schandaal. Ze spreekt geen Engels ook alleen Frans en heeft tattoos op der handen en nep zwart haar. Wees gewaarschuwd hoop dat ze snel weg is

Laatst bewerkt:
Ik wil iedereen even waarschuwen voor die nieuwe op het plein op 11 rechts. Weer der naam niet maar ze is gelijk aan het niveau van de dames op nummer 2 normaal gesproken. Vreselijk.

Videobellen gewoon aan laten staan tijdens het bezig zijn....

Pijpen mega snel hard en pijnlijk

Trekken veelste pijnlijk

Toen ik vroeg of ze rustigaan wilde doen zei ze gewoon : no you must Come Come Come

Ben geen 5 min binnen geweest dit is echt een schandaal. Ze spreekt geen Engels ook alleen Frans en heeft tattoos op der handen en nep zwart haar. Wees gewaarschuwd hoop dat ze snel weg is
11 rechts of 12 links Daar stond een dame met zwart haar en een tattoo Steve en op 11 rechts niet .

Terug
Bovenaan Onderaan