Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTijdje terug bij een van de twee geweest. Die links zat zit nu rechts en die ander is weg.Zag laatst ook 2 leuke blonde meiden zitten op 17. Ben benieuwd of iemand al eens geweest is.. anders maar een keer de gok wagen
Heb haar afgelopen week niet gezien. Simone op 22/23Jazekers
Heb je haar nog gezien?Jazekers
Iemand die zijn ervaring met Maya wil delen? Ze ziet er wel lief uit enige wat ik eerder heb gelezen is dat ze PZC aanbiedt en wellicht zelfs CIM. Dat zijn toch interesting features zeg maar .21 links zit Maya naast Amalia. Als ze er is , dan op ander huisnummer
Ik hoorde van een dame van het plein dat na de verschillende lockdowns, dat bijna alle dames het onderling zo met elkaar hebben afgesproken. Want ik moest bij haar de volgende keer ook 20euro extra betalen de volgende keer.Kost beffen extra geld? Ik was laatst bij een dame die er 20 euro voor vroeg. Doen sommige dames dit of wilde ze me oplichten? Gr Walker
Ja, dat heb ik ook gehoord. Dat ze dat afgesproken hebben. € 20 voor beffen. Ik vind het niet zo'n probleem.Ik hoorde van een dame van het plein dat na de verschillende lockdowns, dat bijna alle dames het onderling zo met elkaar hebben afgesproken. Want ik moest bij haar de volgende keer ook 20euro extra betalen de volgende keer.
Voor 50,- gewoon een vluggertje dus meestal 15-20min. Is natuurlijk ook afhankelijk van de dame die je treft en hoe snel ze je laat komen. De meeste staan na een minuut of 15 gewoon weer buiten. Korter kan ook en als je er langer over doet kun je beter bijbetalen of je moet een vaste klant zijn met wie ze het goed kan vinden.Uit nieuwsgierigheid een domme vraag, en het zal per dame wel verschillen, maar vanaf welk moment moet ik nu op mijn 'klokje kijken'. Als ik aanklop, betaald heb, uit de kleren ben? Daar zit nog wel wat verschil in en ik heb echt geen idee :-s
Vandaag dan iemand die het weet?Weet iemand of sara van 12 links aanwezig is vandaag?
Was er maandag maar geen Mila gezien.Weet iemand of Mila (nr 1 links) er weer is?
Ze geeft aan er as zondag weer te zijn.Vandaag dan iemand die het weet?
Ok thanksZe geeft aan er as zondag weer te zijn.