Lek.Gherkin
Vaste klant
Dank je.... Dat is haar inderdaad
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIrina is weer terug???!Krisztina is nu even terug naar huis maar is er over een dag of 10 weer. Op dit moment zit ons aller Irina (!!) even op haar plekje (7R).
Ja is dat niet geweldig ?? mijn hele week is weer goed. Ze is nog net zo sexy en lief als voorheen.Irina is weer terug???!
bedankt heren! had contact verloren met haar even gauw deze week naar EHV rijden danJa is dat niet geweldig ?? mijn hele week is weer goed. Ze is nog net zo sexy en lief als voorheen.
Tot 25e septIs ze er alleen deze week? Of alleen tijdelijk op nummer 7?
Ik ken haar al heel lang van toen ze nog werkte in Doetinchem heb wel een goeie klik met haar. voor mij is ze een topperNa volgende week kan ik twee maanden niet wandelen omdat ik ga reizen. Ik woon misschien 5 minuten van het baekelandplein. Is Irina echt zo goed? Ik begin wel nieuwsgierig te worden door jullie.
Voor mij is Irina top class. Ik ken haar ook al heel lang (ik denk sinds 2012) en elke keer is het weer een feestje met haar.Na volgende week kan ik twee maanden niet wandelen omdat ik ga reizen. Ik woon misschien 5 minuten van het baekelandplein. Is Irina echt zo goed? Ik begin wel nieuwsgierig te worden door jullie.
Die heb ik al lang niet meer gezien, voor de corona nog wel een paar keer bezocht.Weet iemand of vanessa roemenia met mooi gevormde kont nog werkzaam? Ooit begonne op 14
Deze dame heb ik, geloof ik, zo'n 2 jaar geleden eens bezocht. Bezoek was wel ok, maar niet erg bijzonder.Heren,
Even een vraagje: op nr. 6 rechts staat een iets oudere dame. Heeft iemand ervaring met haar?
Welke ? Huisnummer?Iemand Sara nog gezien ?
Sara van 12 appte me vanmiddag dat ze terug is. Als je haar bedoeld.Iemand Sara nog gezien ?