Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn al heb je daar wel last van de eerste keer en gaat het daardoor allemaal niet perfect, besef je dan dat je letterlijk en figuurlijk een drempel over bent en het bij iedere volgende bezoek beter en beter zal gaan. Afijn, die ervaring heb je wellicht ook bij je b2b massage gehad.Spannend vind ik het zeker wel, maar hopelijk heb ik daar geen last van als ik eenmaal binnen ben.
Haha, laat ik er op deze manier erin stappen in dit nieuwe avontuur ?Bekijk het als de eerste keer naar de kleuterschool gaan...janken en niet leuk...daarna wil je elke dag...en kun je niet van de blokkendoos afblijven....?
Ik had al het vermoeden dat je 1 links niks zou vindenIk heb vanavond me 1e bezoekje gepleegd.
Was er rond de klok van 19:00.
Vond het best spannend, en had in gedachte de raamnummers die ik moest/wilde onthouden.
Maar door de spanning kwam ik niet meer verder dan 1 links.
En daar zat ( zonder iemand af te kraken) een forse dame.
Dus ben door gelopen.
Maar het was er best druk, en had onthouden dat de dames die het meeste zwaaide je ff aan de kant moest laten.
Ik kwam denk ik bij nr 8 links, waar een leuke dame stond in een spannend wit setje.
Ik liep er dichter na het raam toe, en liet weten dat ik wel na binnen wilde.
Ze hete Steffanie als ik het goed schrijf.
Boven aangegeven dat het mijn 1e bezoek was.
Prijzen gehoord, en gezegd dat een kwartier (50,-) genoeg was.
Achteraf nog 30 bij gelegd omdat de tijd om was, maar ik nog nog niet klaar was.
Ze was heel lief en zorgzaam, pijpte lekker.
En kroop lekker op me na een paar minuten, doggy nog ff gedaan, en vervolgens met de hand afgemaakt.
Het plein zal ik zeker nog eens bewandelen, maar dan beter rond kijken.
Heb nu rechts alles overgeslagen omdat daar de meeste andere wandelaars liepen