Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWoensdag naar Gabriela geweest . Wat een beest is dat. En een hele leuke meid . Al lang geleden dat is zoon leuk uur heb gehad . Bedankt voor de tipGabriela op 2 links, Sara op 12 links (gypsy dame), Anja is ook prima maar haar vagina geeft voor mij te weinig gevoel
Als een snelle sessie al lekker is, wat krijg je dan voor een uur?Woensdag naar Gabriela geweest . Wat een beest is dat. En een hele leuke meid . Al lang geleden dat is zoon leuk uur heb gehad . Bedankt voor de tip
3 weken geleden was ze er. Is er volgens mij nog steeds.Kent iemand hier Lisa?
Een blonde Roemeense, als je het plein opkomt lopen zat ze zo ongeveer aan het einde van de linkerkant... ik ben slecht met huisnummers altijd haha, maar dat is 3/4 maanden geleden.
Weet iemand of ze er nog werkt?
Lisa,nr 11 links ,naast anna ,van middag geweest ze kan zo lekker pijpen als ik ze niet tegen hou ben ik binnen en paar minutes klaar ,en je kan lekker met die prachtige borsten (fake) spelen en sabbelen ze vind het allemaal goed, daarna afgemaakt in doggy BorakKent iemand hier Lisa?
Een blonde Roemeense, als je het plein opkomt lopen zat ze zo ongeveer aan het einde van de linkerkant... ik ben slecht met huisnummers altijd haha, maar dat is 3/4 maanden geleden.
Weet iemand of ze er nog werkt?
Gabriela op 2 links , lisa op11 links ook een lekker gevoel met die borsten ze zijn groot, zacht, en mooi,en lekker om te strelen(fake maar voelenlekker aan)Zijn er ook dames op het plein die een goede body-to-body massage op de menukaart hebben staan?
Gabrielle op 2 rechts ,neem ik aanKan iemand de naam verklappen van een half Tsjechische en Italiaanse dame, mooi brunette / iets donkerder vrijwel helemaal vooraan op het plein. Had er een plezierige tijd en dacht zeg er wat positiefs over maar ben de naam vergeten….
Als ik de recensie verder zo lees moet haar dat zijn. Wat een schattig geile meid zeg.Gabrielle op 2 rechts ,neem ik aan
Is hun body to body massage vergelijkbaar met de dames van een massagesalon?Gabriela op 2 links , lisa op11 links ook een lekker gevoel met die borsten ze zijn groot, zacht, en mooi,en lekker om te strelen(fake maar voelenlekker aan)
die van Gabriela zijn wel puur natuur maar ze hou er niet van dat je in haar tepels knijp ,,er zullen wel meer dames die het aanbieden,maar ik heb alleen met deze tweeen ervaring Borak
Ieman haar nog gespot?Vroeger toen ik nog wel eens in de buurt van het plein kwam, ging ik geregeld bij Simone naar binnen ergens op nummer 21, 22, 23. Werkt zij er nog?