GlurendeWandelaar
Newbie
Net even een rondje over het plein gemaakt, tot mijn verbazing een aantal Nederlandse dames op het plein aanwezig. Heeft er iemand al ervaringen met deze dames?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThnxDe dames hadden of een Nederlandse vlag of NL op de raam staan vandaar dat ik het zag
Lees de recensies door van de vrouwen die in Eindhoven aanwezig zijn.Ik ben nog maar een beginner
Maar hoe weet je of een dame Nederlands is of spreekt?
ah oke bedankt. Ze maken dan gebruik van dezelfde deur?Nee, achter ieder raam staan 2 stoelen. Dus we hebben het over de dame in de linker of de rechter stoel.
Ja hahaha ondere andere, ze heeft ook klanten thuis bestolen en inbraken paar weken na bezoek bij klanten. Hun hebben allemaal aangifte gedaan. Zij heeft nog heel wat zaakjes lopen stond destijds bij hookers.Haha is dat die zaak van die zogenaamde lening die toen destijds ook al in het nieuws was?
‘Stalkende hoerenloper’ wil zijn geleende geld terug van ‘liegende’ Eindhovense prostituee
EINDHOVEN - Maakte een Eindhovense sekswerker misbruik van een klant die haar 2000 euro leende of heeft zij last van een hoerenloper die haar stalkt? Een ogenschijnlijk klein conflict tussen een Eindhovense prostituee en haar klant loopt door juridisch getouwtrek steeds verder op.www.ed.nl
Zij doet dit niet zelf hoor , haar zeer onfris vriendje met zijn bende ….. zoek haar maar eens op Facebook ( wegens privacy zal ik dat hier niet melden) zeer onfris al beweerde ze toen natuurlijk niemand te hebben. En de meest zielige verhalen ophangen trap er niet in ! Spreek al van een jaar of 8-9 geleden , lesje geleerd niemand mee naar huis nemenJa hahaha ondere andere, ze heeft ook klanten thuis bestolen en inbraken paar weken na bezoek bij klanten. Hun hebben allemaal aangifte gedaan. Zij heeft nog heel wat zaakjes lopen stond destijds bij hookers.
Hunnebedden liggen toch echt in Drente hoor.Ja hahaha ondere andere, ze heeft ook klanten thuis bestolen en inbraken paar weken na bezoek bij klanten. Hun hebben allemaal aangifte gedaan. Zij heeft nog heel wat zaakjes lopen stond destijds bij hookers.
Nee zusje van Roberta is Aylin , zij zat voorheen op 8 R waar nu Raluca en Isabelle zitten .Rebeca, zusje van Roberta?
Oke... dus wie is die brunette op 11 rechts ze had deze setje aan.Nee zusje van Roberta is Aylin , zij zat voorheen op 8 R waar nu Raluca en Isabelle zitten .
Vanavond wel eens kijken .Oke... dus wie is die brunette op 11 rechts ze had deze setje aan.
Dus een TmmDie brunette op 11R ben ik gisteren naar binnen geweest. Heet Nathalie en zegt uit Italië te komen, maar dat betwijfel ik. Het viel erg tegen. Alles schoonmaken met een doekje constant, mocht haar amper aanraken en na 5min begon ze al te vragen om klaar te komen omdat hij zo groot was (nou dat valt wel mee).
Sorry zat te slapen haha, ben daar al zo vaak geweest en haal nog de namen door elkaar.Nee zusje van Roberta is Aylin , zij zat voorheen op 8 R waar nu Raluca en Isabelle zitten .
Bijna al je recensies gaan over Karla.. dus ik verwacht dat zij het is. Lees eens even heel deze pagina terug. Als je het woord 'lening' vervangt met het woord 'gift' en je bent daar oké mee dan kun je het
Advies??? ga dat tegen die gasten van wie die kamers zijn vertellen, zullen het wel serieus nemen gezien het eerder gebeurde trieste figuur dat wijf bah bah.Een dame op het plein heeft mij gevraagd om een lening van 5.000 euro. Wat is jullie advies?