Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben er 2 weken geleden lang gegaan en was ook benieuwd naar haar Skills, heb een halfuurtje met haar door gebracht .Ze gaat lekker mee in het spel en kijkt je ook aan tijdens het spel. Geen pzc mogelijk.gisterenavond op 12 links stond een leuke dame om te zien beetje mager, iemand idee wie dat is
Uit Moldavië? Is dit toevallig isa of Isabelle die voorheen op 7 links naast kristina zat? Ben haar kwijtIk ben er 2 weken geleden lang gegaan en was ook benieuwd naar haar Skills, heb een halfuurtje met haar door gebracht .Ze gaat lekker mee in het spel en kijkt je ook aan tijdens het spel. Geen pzc mogelijk.
Wel erg aardige dame die uit Moldavië komt maar een lange tijd in St Truiden heeft gewerkt.
Ja dat is Loretta leuke en hele aardige meid pijpt lekker en lekker krap poesjegisterenavond op 12 links stond een leuke dame om te zien beetje mager, iemand idee wie dat is
Net als voor 12h.Weet iemand hoe de bezetting is na 12h op een zaterdagavond?
Isabella op nr 8 li is een topper iddBegin Juni ga ik weer naar het Baekelandplein. De eerste keer dat ik hier kwam had ik een nare ervaring met de dame. De volgende keren was ik meer op me hoede en heb toen toch wel een paar lekkere teefjes geneukt waarvan een rijpere matrone. Hebben mensen hier een aanbeveling voor een Roemeens grietje van tussen de 25 en de 35? Liefst eentje die er goed uit ziet en een innerlijk heeft van dat je denkt: 'zo, die ga ik eens even lekker bezwangeren'. Bijvoorbaat dank medewandelbroeders
Krisztina.. is op vakantie nu .Thanks @Sir cumalot en @riccardo
Weten jullue ook meer van de pijpqueen van het Baekelandplein? Krisztina of Christiana zoiets?
Staan altijd wel een paar vaste namen waar ik me dan via de recensies in kan verdiepen.Begin juni is de bezetting misschien weer heel anders ....
Weet je op welke nummer ze normaal staat?Krisztina.. is op vakantie nu .
Jij vind het tog zo geweldig om te laten weten waar iemand staat nu vraagt iemand erom en is het weer niet goed beetje apart paulusje en dan ook nog in het forum uit eindhovenBaekelandplein 7 rechts, zo moeilijk is het niet als je even zoekt.
7 rechts klopt en volgens mij heeft ze altijd een bordje met haar naam staan als ze er is.Weet je op welke nummer ze normaal staat?
De informatie is gewoon gemakkelijk te vinden .....Jij vind het tog zo geweldig om te laten weten waar iemand staat nu vraagt iemand erom en is het weer niet goed beetje apart paulusje en dan ook nog in het forum uit eindhoven
Topper! Thanks! Ben benieuwd naar dat gulzige mondje van der.7 rechts klopt en volgens mij heeft ze altijd een bordje met haar naam staan als ze er is.
Paulusje, blijf je nou zo dwars doen?Baekelandplein 7 rechts, zo moeilijk is het niet als je even zoekt.
Ja je bent ook niet verplicht overal op te reageren ouwe zuurpruim misschien dat een dvptje je beter zal doenDe informatie is gewoon gemakkelijk te vinden .....
Denk dat het een drooggeiler is aangezien het een oudgediende met 3 recensies is.Ja je bent ook niet verplicht overal op te reageren ouwe zuurpruim misschien dat een dvptje je beter zal doen
Oftewel een pajero hahaDenk dat het een drooggeiler is aangezien het een oudgediende met 3 recensies is.