Die slik ik een uurtje van te voren zelf.Zijn er ook dames die kamagra bij hebben lijkt mij wel 1x lachen om non stop een hele lange tijd te wippen zonder stop erin
Incl klaarkomvertrager
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie slik ik een uurtje van te voren zelf.Zijn er ook dames die kamagra bij hebben lijkt mij wel 1x lachen om non stop een hele lange tijd te wippen zonder stop erin
altijd?Die slik ik een uurtje van te voren zelf.
Incl klaarkomvertrager
Ja altijd.altijd?
Vandaag op blp geweest, om 12 en 13 uur. Slappe bezetting weinig bijzonde
Kein bock, te heet en weinig klandizie.Vandaag op blp geweest, om 12 en 13 uur. Slappe bezetting weinig bijzonders
Kwantiteit was er genoeg. 20 dames zaten er minimaal. Misschien wel meer. Maar alle toppers lagen aan t strandKein bock, te heet en weinig klandizie.
Das dan weer klote . Vanavond eens kijken of ze goed bijgekleurd zijn.Kwantiteit was er genoeg. 20 dames zaten er minimaal. Misschien wel meer. Maar alle toppers lagen aan t strand
Als je eens wat nieuws wil proberen mag zo'n meid best haar best doen om je binnen te krijgen.Mwah, als je weet waarvoor je komt, is het aanbod en hoe ze er bij zitten niet zo belangrijk.
Nee heb haar niet meer gezien .Heeft iemand onlangs Ruby/Sierra nog gezien? Werkte in april nog op nummer 20. Ik wil best nog eens langs gaan bij haar, maar is nogal ver dus wou ff checken of ze daar nog werkt.
Bedankt voor de reactie. Dat bespaart me een verre ritNee heb haar niet meer gezien .
Zonderhoes Zijn er óók Nederlandse dames op het baekelandplein ?
Heb melisa op 19 links en Beatrice op 22 rechts zien zitten. Eilin zit nog op 11 rechts. Mylene zit op 9 rechts. Verder veel Roemeense nieuwelingen.Iemand die weet welke toppers er vandaag aanwezig zijn ?